לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חבילת בלונים

מעשה בחמישה בלונים- גרסת האינסטגרם

ילדי אוגוסט, זאת הכתבה בשבילכם: חמישה חשבונות האינסטגרם שיפריחו את שממת הקיץ ויהפכו כל יום למסיבה

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חבילת בלונים
לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חבילת בלונים
לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חבילת בלונים
(Pexels)

כשמזכירים את המונח 'אמנות בלונים' רובנו מדמיינים פרח, חרב או איזה פודל עם זנב מנופח, אבל החשבונות הבאים יעידו שמהאובייקט הקטן הזה אפשר ליצור עבודות אמנות לכל דבר. האמנים הבאים מתמרנים בלונים, יוצרים מהם יצירות חדשות, משמרים את השמחה והחגיגה שלהם ולא תאמינו מה אפשר לעשות עם חבילת בלונים.

isopresso_balloon
תחשבו על שם של חיה וכנראה שתמצאו אותה בעמוד האינסטגרם שלו, Masayoshi Matsumoto הוא האמן היפני מאחורי החשבון החייתי הבא. ללא דבק, טוש או כל גורם חיצוני הוא דוגל בשימוש בבלונים בלבד, איתם מצליח ליצור מבנים, טקסטורות וצורות שונות. בטכניקת סיבובים וקשרים הוא יוצר זני בעל חיים שונים ומגוונים שאת תהליך עבודתם הוא חושף צעד אחר צעד בחשבון היוטיוב שלו.






blcksmth
מייקל ג'יימס שניידר (Michael James Schneider) התפרסם בעקבות יצירות מבלוני אותיות, אותם הוא מדביק על קירות צבעוניים, מרכיב ככה משפטים ויוצר מהם אמנות רחוב חדשנית שהפכה ויראלית ברשת. במסרים השונים שלו הוא נוגע בסוגיות יומיומיות שכולנו יכולים להזדהות איתן, מעט פילוסופיה ורומנטיקה ואפילו נושאים פוליטיים חדשותיים, אותם הוא עוטף בציניות עדינה, הומור והרבה תחכום.






sharon_bornstein
אתם משקיעים באירוע מרשים, מקשטים אותו בבלונים צבעוניים ויפים שבסופו של דבר, מתפוצצים ומגיעים הישר לפח. אז למה לא לקחת פיסה קטנה הביתה? זה בדיוק מה ששרון בורנשטיין מציעה. היא ממחזרת בלונים משומשים ומכינה מהם מזכרות חד פעמיות מהאירוע המשמח.





כתבות קשורות:

seungjin_yang_
לשבת על בלון נשמע לא ממש יציב. אצל המעצב הדרום קוריאני הבלונים מתנפחים לידי תבניות שמכתיבות את צורתו. לאחר כך, הוא נטבל בשכבות של שרף צבעוני, שמעניקות לו עמידות וחוזק כדי לשאת משקל. הרהיטים מקבלים נפח, צבעים משמחים והופכים לפריטי ריהוט מלאי נוכחות, משעשעים ומפתיעים.





hakanballoon
החשבון הבא לוקח את אמנות הבלונים לאקסטרים, עם בובות ענק ודמויות מסרטים מפורסמים שכולנו אוהבים ומזהים. הוא יוצר עבודות גדולות ממדים עם תשומת לב לפרטים הקטנים. ביניהן תמצאו אפילו יצירות שמתעוררות לחיים עם חלקים זזים כמו קרוסלה מסתובבת, גלגל ענק או בובה על חוטים.






רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
פורסם לראשונה: 09:36, 14.08.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button