הזמנה אל מעמקי הים

שלוש המלצות ביום: שבוע העיצוב מילאנו 2022

אנחנו ממשיכים להתכונן לשבוע העיצוב והפעם, שלוש חברות מובילות מציגות את החיבור שלנו לטבע

עודכן:
1 צפייה בגלריה
הזמנה אל מעמקי הים
הזמנה אל מעמקי הים
הזמנה אל מעמקי הים
(מתוך ערוץ היוטיוב Rossinavi)

שבוע העיצוב במילאנו הולך ומתקרב ואנחנו ממשיכים עם רשימת ההמלצות שלנו. שלושה מותגים בין-לאומיים גדולים, כל אחד בתחומו, שבעזרת שיתופי פעולה עם מיטב המעצבים והאדריכלים, מזמינים אתכם לחוות את עולמם במיצבים יוצאי דופן.

True to Nature
'Signature Kitchen Suite', מותג מוצרי הפרימיום של חברת המוצרים האלקטרוניים 'LG' רוצה שתגלו מחדש את הקשר שלנו לטבע, גם מלב העיר. המבקרים מוזמנים לקחת חלק מהחוויה שתתחיל בגלריה חיצונית עם איורו של קרלו סטנגה שמציג מבט מאקרו על העיר וממשיכה במפלסי אולם התצוגה. שם, יציגו פרויקט עם גישה ירוקה, עיצוב מחדש של הצמד האיטלקי Calvi Brambilla. המותג יארח יצרני מזון ומשקאות איכותיים, שדרך מלאכתם ותוצריהם, ימחישו את ערכו של המזון שלנו, שמקורו במוצרי הגלם מהטבע ועתיד קולינרי בר קיימא.
Via Alessandro Manzoni 47


Monumental Wonders
אחד מספקי האבן הטבעית הגדולים, 'SolidNature', יציג לראשונה במהלך שבוע העיצוב במילאנו. החברה שכרה את שירותיה של משרד האדריכלות הבינלאומי 'OMA', שבראשה האדריכל הידוע רם קולהאס, לעיצוב חלל התערוכה בין חמישה חדרים שונים. בפלטפורמת 'Alcova' בעיר, היא תציג גוף עבודות ובמרכזן, יצירה של המעצבת ההולנדית סאבין מרסליס, חדר אמבטיה כפסל מוקפד בצבע ורוד חיוור.
Alcova, Via Simone Saint Bon 1



BluE, The Underwater Experience
לכבוד הופעת הבכורה של המספנה האיטלקית היוקרתית, 'Rossinavi' בשבוע העיצוב במילאנו, היא מזמינה אתכם אל מעמקי הים עם מיצב אינטראקטיבי. שם, יוכלו המבקרים לחוות את העולם התת ימי וללמוד במיוחד אודות הפיטופלנקטון, יצורים ימיים זעירים ביותר, אך עם השפעה גדולה על איכות הסביבה שלנו, זאת בזכות שחרור החמצן אל אוויר העולם וקליטת פחמן דו חמצני. יצורים חיוניים אלה ויכולתם להמיר את אור השמש לאנרגיה, היוו השראה לפרויקטים ברי קיימא של יצרנית היאכטות, שתציג חידושים מתקדמים וירוקים.
Superdesign Show, Superstudio Più, Via Tortona 27



במהלך הימים והשבועות הקרובים נמשיך להביא לכם את ההמלצות הכי חמות וכמובן נעדכן בלייב מהאירוע עצמו, שווה לעקוב.
פורסם לראשונה: 11:30, 12.05.22
The Butterfly Button