Mirrorball Land

שלוש המלצות ביום: שבוע העיצוב מילאנו 2022

תפתחו יומנים כי אירוע העיצוב הגדול של השנה בפתח ואנחנו כאן לספר לכם על המיצגים המסקרנים של השמות המובילים בתעשייה

עודכן:

4 צפייה בגלריה
Mirrorball Land
Mirrorball Land
Mirrorball Land
(באדיבות יח"צ)

חודש יוני הולך ומתקרב ואיתו, אחד האירועים הגדולים בעולם העיצוב, 'סלונה דה מובילה'. אחרי שנתיים של ביטולים, דחיות ואירועים היברידיים, המהדורה ה- 60 של יריד העיצוב המפורסם אוטוטו נפתחת ואנחנו נרגשים לחזור לתור בעולם ולסקר את האירוע המיוחד. כדי שתגיעו מוכנים, אנחנו מעדכנים אתכם בכל האירועים הכי שווים והמיצגים שלא כדאי להפסיד.

The Art of Dreams
הופעת הבכורה של יצרנית הרכבים היוקרתית 'פורשה' בשבוע העיצוב האיטלקי, היא חלק מסדרת אירועי אמנות ועיצוב של המותג. חברת מכוניות הספורט היוקרתית תציג פסל מרהיב בשיתוף פעולה עם אמנית הפרחים רובי ברבר האישה מאחורי סטודיו 'Mary Lennox' שעוסק בפיסולים בוטניים שאותה הכרנו לכם בעבר. היצירה משלבת את היופי השברירי של הפרחים עם טכנולוגיה מתקדמת, והמיצב יתעורר לחיים להופעות כוריאוגרפיות. המיצב יהיה חלק מסדרת אירועים אקסקלוסיביים שכוללים שיעורים מדיטציה ויוגה ובית קפה בחצר הארמון להפסקת ריענון בימי היריד העמוסים.

Palazzo Clerici, Via Clerici 5 (המיצב יופעל בשעות מסוימות במשך היום)


Twenty
המעצב הבריטי, טום דיקסון, חוגג שני עשורים למותג העיצוב היוקרתי בתערוכה מיוחדת בארמון היסטורי במרכז העיר. בתערוכת 'TWENTY' תמוקם בארמון הנאו-קלאסי 'Palazzo Serbelloni', יוצגו כמספר השנים למותג, עשרים יצירות שסוקרות את עבודותיו של דיקסון לאורך הקריירה, אך עם מבט קדימה אל העתיד. האירוע יתמקד בחדשנות וחומריות עם עיצובים חדשים בהשראת ארסנל המוצרים המזוהים עם המעצב. שדרוגים של עבודות מוכרות יוצגו לצד התנסויות עיצוביות מסקרנות.

ביניהן, גוף התאורה המצליח שלו 'MELT', בשינוי קטן של ציפוי מיוחד עם מסנן דיכרואי, פילטר דק שיתעל את האור לחלקי הספקטרום וייצור מופע צבע חדש. אחד מעיצוביו הוותיקים, השנדליר 'MIRROR BALL', יקבל עדכון מודרני וידידותי יותר לסביבה בפוליקרבונט 100% ממוחזר. עוד במגמה הירוקה, פסלים עשויים מתפטיר, בהשראת עיצובי אריזות של הסטודיו. כאן, חיפשו להראות פן רב פעמי לחומר, בצורת פסלים מפיצי ריח, יכולת שהחומר הטבעי ידוע בה. זוהי יריית הפתיחה לקמפיין שנתי גדוש באירועים ופעילויות מיוחדות ברחבי העולם.

Palazzo Serbelloni, Sotheby’s Milan, Corso Venezia 16

4 צפייה בגלריה
Tom Dixon
Tom Dixon
Tom Dixon
(באדיבות יח"צ)

4 צפייה בגלריה
Palazzo Serbelloni
Palazzo Serbelloni
Palazzo Serbelloni
(באדיבות יח"צ)

Stanze
חברת הרהיטים 'מורוסו', בניהולה האמנותי של פטריסיה מורוסו מציגה את 'Stanze', בעברית 'חדרים'. חמש פרשנויות של אזור המגורים יפרשו במוקדים שונים בעיר. החברה תחייה אובייקטים נבחרים ממגוון העיצובים רבי המכר שלה לאורך השנים, לצד הקולקציה האחרונה 'Pacific', שעוצבה על ידי פטרישיה אורקיולה.
המותג ממשיך גם השנה עם שיתוף הפעולה עם חברת האופנה דיזל ותציג בין כותלי היריד את הקולקציה החדשה, הנינוחה והבלתי פורמלית של מוצרים לבית ואובייקטים שיצרו יחד. בנוסף, בתוך מבנה תיאטרון 'Teatro dei Filodrammatici' יצג מיצב מיוחד בשם 'Forest Wandering', כדאי לעקוב.

4 צפייה בגלריה
Patrizia Moroso
Patrizia Moroso
Patrizia Moroso
(Gionata Xerra Studio)

במהלך הימים והשבועות הקרובים נמשיך להביא לכם את ההמלצות הכי חמות וכמובן נעדכן בלייב מהאירוע עצמו, שווה לעקוב.
פורסם לראשונה: 14:57, 11.05.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button