Casavo

שלוש המלצות ביום: שבוע העיצוב מילאנו 2022

פרויקט שמעורר לחיים את הבית שלנו, מופע קריסטלים שמזמין אתכם ליצור סימפוניות ייחודיות ומיצב אחד של האדריכל האגדי פיירו ליסוני

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
Casavo
Casavo
Casavo
(באדיבות Fuorisalone® 2022 - Milano Design Week Fuorisalone® 2022 - Milano Design Week)

הספירה לאחור כבר החלה ואנחנו מתרגשים ומתכוננים לאירוע הגדול של עולם העיצוב. היום בהמלצה היומית שלנו; מיצבים אינטראקטיביים שמזמינים אתכם להיכנס, לשוטט ולקחת בהם חלק.

Boost Your Perspective
האדריכל האיטלקי האגדי, פיירו ליסוני, אצר מיצב מיוחד עבור חברת 'אטלס קונקורד'. במרכז שיתוף הפעולה בין ליסוני לחברת משטחי הקרמיקה, שאלת היחסים בין חדשנות טכנולוגית ועיצוב עכשווי. המיצב בשם 'Monoloti', בנוי מ-18 אלמנטים אנכיים המסודרים ברווחים שווים ומכוסים בלוחות המותג, שמדמים מראה אבן, בטון ואדמה טבעיים. בהשראת ארכיטיפים של האדריכלות, המיצב ממחיש את הרב תכליתיות של החומר הקרמי. למי שרוצה להמשיך ולחקור עבודות נוספות של ליסוני, הסטודיו שלו יקיים ימים פתוחים לקהל הרחב עם תערוכה אודות פרויקטים נבחרים שלהם ומיצב מיוחד בעיצובו של ליסוני.
Atlas Concorde studio Milano, via San Marco 12
Via Goito 9



La Casa delle Cose
ארבעה קירות הופכים לבית כשהוא מתמלא בנוכחות שלנו ובחפצים שמספרים על חיינו. הפלטפורמה החכמה לרכישת ומכירת בתים 'Casavo', מציגה במהלך שבוע העיצוב מיצב אינטראקטיבי שממחיש את תפיסת הבית כמקום שמתעורר לחיים עם האדם המאכלס אותו.
Via Privata Gaspare Bugatti


Composition in Crystal
חברת התאורה הצ'כית 'Preciosa Lighting' מביאה לשבוע העיצוב קומפוזיציות של אור וצליל במיצב שמשלב יוקרה ומשחק. הוא מורכב מטבעות, שמסמלות את גלי הקול ומעודדות את המבקר לנוע ולחקור אותן ולב פנימי. כשבאים איתם במגע, הצלילים מתורגמים לאור, שנע בין המרכיבים החיצוניים ויוצרים סימפוניות קריסטל ייחודיות.
Opificio 31, Quattrocento, via Tortona 31


במהלך השבועות הקרובים נמשיך להביא לכם את ההמלצות הכי חמות וכמובן נעדכן בלייב מהאירוע עצמו, שווה לעקוב.
פורסם לראשונה: 09:15, 19.05.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button