Zig Zag Jarris

שלוש המלצות ביום: שבוע העיצוב מילאנו 2022

תפארת הטכנולוגיה בבית חכם, קולקציות חדשות מאת מוסד עיצוב איטלקי וותיק ומעצבת נלהבת אחת שמנצחת על שני מיצבים שונים

לי דניאל
עודכן:
3 צפייה בגלריה
Zig Zag Jarris
Zig Zag Jarris
Zig Zag Jarris
(MISSONI יח"צ)

שבוע העיצוב האיטלקי הולך ומתקרב ואנחנו ממשיכים עם רשימת ההמלצות שלנו והפעם, לוחות חימר שמקורם מהאדמה ומלאכת היד, פריטים סרוגים לבית מלאי צבע וטכנולוגיה מתקדמת לבית העתיד- שלושה מיצגים מסקרנים שמחכים לכם במילאנו.

Connect To Extraordinary
מקרר שמסוגל לנהל את כל מערכות ומכשירי הבית או מרתף יין דיגיטלי, חברת האלקטרוניקה 'Haier' שמה השנה במרכז את האדם, רצונותיו ובחירותיו האישיות. כאן, הבינה המלאכותית והטכנולוגיה המתקדמת באות לידי ביטוי בצורת משחק אינטראקטיבי של מראות, אורות וסאונד. מערכת חכמה שצופה ומנתרת את צעדיו של האדם כדי להקנות לו חוויה תפורה למידותיו, עם מיצב שמכניס את הצופה למצבים יומיומיים בעולם הבית החכם.
Via Tortona 27


Belvedere
כריסטינה סלסטינו היא אספנית נלהבת של יצירות עיצוב איטלקי, מעצבת וחוקרת אובייקטים. השנה בשבוע העיצוב, היא משתתפת בשני מיצבים מסקרנים במיוחד. הראשון, מיצב של חברת 'Fornace Brioni', מותג לאריחי טרקוטה בעבודת יד. תחת ניהולה האמנותי, המיצב חוקר את הפוטנציאל הנחבא במלאכות היד דרך עיצוב, עם מסלול המלווה את המבקר בחוויית הגילוי.
Fornace Brioni, via Statuto 18


Bathscape
המיצג השני הוא של החברה הגרמנית 'Kaldewei', יצרנית פתרונות אמבטיה המשלבים יוקרה עם חשיבה בת קיימא. לשבוע העיצוב השנה הם איחדו כוחות עם מגזין האופנה האגדי VOGUE ובעיצובה של סלסטינו יציגו את ‘Bathscape’.
Bruno Bordese Store, Via Maroncelli, 2


Welcome back dreams
בית העיצוב האיטלקי המוכר מיסוני, הידוע בעיצוביו הסרוגים השופעים בצבע, חוגג את רב הגוניות שלו עם מיצגים והשקות חדשות. בקומת הקרקע של חלל התצוגה, מחכה לכם התערוכה המרכזית, שמסמלת חלום פנטסטי ומלווה את המבקר בין רגשות, תשוקות והרצון לברוח. אם תמשיכו לקומה הראשונה, המותג שם ישיק את קולקציית הקפסולה החדשה למוצרי מתנות עם פריטים בקנה מידה קטן.
the Missoni Showroom of via Solferino 9

3 צפייה בגלריה
Schizzo MISSONI SHOWROOM Solferino
Schizzo MISSONI SHOWROOM Solferino
Schizzo MISSONI SHOWROOM Solferino
(MISSONI יח"צ)

Mega-Verso
המיצג השני של המותג המיתולוגי, יתקיים בחצר הראשית של אוניברסיטת סטאטלה ובנוי משני מיצבים שמעוררים רגשות ומדגישים את יכולתו של המותג להמציא את עצמו כל פעם מחדש.
Università Statale in via Festa del Perdono 7

3 צפייה בגלריה
Chairs Miss Wood
Chairs Miss Wood
Chairs Miss Wood
(MISSONI יח"צ)

במהלך השבועות הקרובים נמשיך להביא לכם את ההמלצות הכי חמות וכמובן נעדכן בלייב מהאירוע עצמו, שווה לעקוב.
פורסם לראשונה: 09:13, 16.05.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button