חופי ים מדהימים, מסעדות מצוינות, מחירים נוחים וטיסה קצרה במיוחד. לא במקרה אנטליה, עיר הנופש הגדולה בטורקיה, היא יעד כל כך חביב על התייר הישראלי.
כתבות נוספות למנויי +ynet:
התקופה הנוכחית היא הזמן המושלם לבקר בעיר, להתפנק במלון יוקרתי עם חדר אוכל עשיר, בריכות שחייה והפעלות לילדים, לרבוץ בשמש הים-תיכונית או לטייל באחת משמורות הטבע הקרובות לעיר ולבקר באזור העתיק ובאתרים ההיסטוריים המפורסמים.
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
באיזה מלון כדאי לבחור אם רוצים חופשה רומנטית? אילו מקומות מתאימים לילדים? איפה תוכלו להרגיש אוליגרכים ליום אחד? והשאלה החשובה באמת - כמה החופשה הזו תעלה לכם? ריכזנו עבורכם את הדילים הכי משתלמים – ואת כל הפרטים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עולים למטוס.
14 צפייה בגלריה
מלון Granada Luxury Belek באנטליה
מלון Granada Luxury Belek באנטליה
שילוב של פינוק ומחיר משתלם. אתר הנופש Granada Luxury Belek
(צילום: באדיבות השטיח המעופף)
שימו לב: החבילות המוצעות בכתבה הן לשני סופי השבוע (חמישי-ראשון) בשבועיים הראשונים בחודש יוני 2022.

MAXX ROYAL BELEK

ריזורט יוקרתי הנחשב לאחד הריזורטים הטובים בעולם, וממוקם אף הוא בעיירה בלק. במתחם 531 סוויטות מעוצבות בגדלים שונים (סוויטת סטנדרט מתפרשת על פני 80 מ"ר, וסוויטה משפחתית על פני 100 מ"ר), וכן כמה וילות פרטיות המתפרשות על פני 630 מ"ר.
14 צפייה בגלריה
מלון Maxx Royal Belek
מלון Maxx Royal Belek
מחירים משתלמים ופינוק יוצא דופן. Maxx Royal Belek
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
אטרקציות ופינוקים: כיאה למלון שקהל היעד שלו הוא משפחות, פועלים בו מועדון ילדים וכן מועדון המיועד לפעוטות, מתחם דיסקוטק לילדים, פארק מים ושלל הפעלות לגילים שונים. אורחים המעוניינים לבלות ערב שקט ללא הילדים יכולים להיעזר בשירות השמרטפות הפועל במקום. עוד תוכלו ליהנות שם מחוף ים פרטי המיועד לאורחי המלון בלבד, משבע בריכות שחייה, ממרכז ספא ומפעילויות ספורט ימי.
ומה אוכלים? במתחם פועלות מספר מסעדות, כל אחת מהן מתמחה בסגנון קולינרי אחר: החל מהמטבח היפני, דרך המטבח הים-תיכוני והיווני ועד למטבח הטורקי. חובבי האלכוהול והנשנושים יוכלו ליהנות שם ממבחר ברים (13 ליתר דיוק), בהם גם בר הפועל במשך 24 שעות ובר שוקולדים שמכינים במקום. ואם כל זה לא מספיק, במקום יש גם מאפייה המציעה מבחר מאפים טריים וקינוחים מתוצרת מקומית.
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילה הכוללת שלושה לילות בעלות של 1,099 דולר לאדם (בהרכב זוגי+2 ילדים בחדר) על בסיס הכול כלול+טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 קילו לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

Side Royal Palace

מלון 5 כוכבים הממוקם בעיר הנמל סידה (Side), במרחק של שישה קילומטרים מהעיר העתיקה של סידה. במתחם 242 חדרים מפוארים ומעוצבים בסגנון קלאסי, וכן חוף ים פרטי המשרת את אורחי המלון בלבד.
אטרקציות ופינוקים: מלבד חוף הים הפרטי ושלוש הבריכות החיצוניות שפועלות בו, מתהדר המלון גם במרכז ספא וסאונה מפואר, מתקני שעשועים לילדים וכן מגלשות מים המיועדות לגילים שונים. בגזרה הקולינרית פועלות במלון שלוש מסעדות המגישות מבחר מנות מהמטבח הטורקי לצד אוכל איטלקי.
מחיר: חבילה לשלושה לילות בעלות של 730 דולר לאדם בחדר זוגי (בהרכב זוגי+2 ילדים) על בסיס הכול כלול+טיסות+העברות לשדה ובחזרה+כבודה.

RUBI PLATINUM SPA RESORT & SUITES

ריזורט יוקרתי בעיצוב מזרח-תיכוני קלאסי, הממוקם סמוך לעיירת הנופש אלניה שנמצאת במרחק של 25 ק"מ מאנטליה. במלון, שמציע את חוויית ה"הכול כלול" האולטימטיבית, 402 חדרי אירוח מפנקים וגדולים במיוחד, וכן חוף ים פרטי ובו טיילת קטנה המיועדים לאורחים בלבד.
אטרקציות ופינוקים: שלוש בריכות שחייה חיצוניות ובריכה מקורה שבכל אחת מהן פועלים גם שני ברים לטובת המתרחצים, מתחם ספא מפואר, פארק מים, מגרש משחקים לילדים וכן ארבע מסעדות המגישות מבחר מאכלים ממטבחים שונים.
14 צפייה בגלריה
מלון Rubi Platinum
מלון Rubi Platinum
מפואר. מלון Rubi Platinum
(צילום: אשת טורס)
מחיר: בסוכנות הנסיעות "אשת טורס" מציעים חבילה בת שלושה לילות הכוללת טיסה+העברות הלוך ושוב מהשדה למלון ואירוח על בסיס אולטרה הכול כלול החל מ-679 דולר לאדם (בהרכב של זוג+2 ילדים עד גיל 12 בחדר).

Sueno Hotels Deluxe Belek

הריזורט המפנק הבא, שנחשב לאחד המלונות הטובים באנטליה, משתרע על שטח ענק שממוקם על חוף ים פרטי בעיירה בלק, והוא בעל מראה מרשים במיוחד - חצי עיגול שבמרכזו בריכה עצומה ובתוכה איים וסוויטות, שעלולים לבלבל אתכם ולגרום לכם לחשוב שהגעתם בטעות למלדיביים ולא לאנטליה.
במלון 426 חדרים ענקיים הכוללים גם מרפסות ומחולקים לחדרי סטנדרט, חדרי משפחה ווילה המתפרשת על פני 365 מ"ר.
14 צפייה בגלריה
מלון Sueno
מלון Sueno
קצת כמו חופשה במלדיביים. מלון Sueno
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
אטרקציות ופינוקים: פארק מים עצום שהעלייה למתקנים שבו מתבצעת באמצעות, תחזיקו חזק, מעלית. עוד פועלים במתחם לונה-פארק ענק ומקורה, שתי בריכות שחייה חיצוניות ושתי בריכות שחייה פנימיות מחוממות, וכן בריכה אחת מחוממת חיצונית שפועלת רק בחודשי החורף, מרכז ספא יוקרתי, מועדון לילה, אמפיתאטרון שבו מוצגות הופעות שונות, שלל הפעלות לילדים, מרכז גולף פרטי ולא פחות משבע מסעדות גורמה וכמה ברים.
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילה על בסיס הכול כלול של שלושה לילות בעלות של 549 דולר לאדם (בהרכב זוגי+3 ילדים עד גיל 12 בחדר). החבילה כוללת טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

Granada Luxury Belek

הריזורט, הבנוי בצורת ארמון שכדי להיכנס אליו תידרשו לעבור על גשר שקוף באורך של עשרה מטרים, שוכן גם הוא בעיירה בלק, סמוך למרכז הקניות ולשוק הססגוני השווה ביקור בפני עצמו. הוא מתהדר בפינות ישיבה מפוארות ובטראסה עצומה המשקיפה על בריכת האינסוף של המלון.
במתחם 498 חדרים המחולקים לחדרי סטנדרט, חדרי משפחה ווילה המתפרשת על פני 205 מ"ר.
אטרקציות ופינוקים: נתחיל מכך שכמעט אין חלק במתחם שבו לא פועל בר שמגיש שתייה קרה וחמה, שתייה חריפה מתוצרת מקומית ונשנושים. אחרי ששתיתם ונשנשתם תחכה לכם אטרקציה מגניבה בדמות פארק מים מושקע במיוחד ובו מעל ל-20 מגלשות, בהן גם מגלשות המיועדות לפעוטות, מסלול אבובים ובריכת גלים עצומה.
14 צפייה בגלריה
מלון Granada Luxury Belek באנטליה
מלון Granada Luxury Belek באנטליה
טרסות על המים ב-Granada Luxury Belek
(צילום באדיבות השטיח המעופף)
וכמו ביתר המלונות באזור, גם כאן פועלים חדר כושר ומתחם ספא יוקרתי הכולל גם ג'קוזי וכמה סאונות, בריכה מחוממת ומבחר טיפולים. עוד תמצאו שם משחקייה ענקית לילדים וצוות בידור שישעשע אותם כשאתם כבר תתעייפו, וכמובן מתחם הלונה פארק (הכניסה אליו היא בתשלום סמלי) ופארק משחקים נוסף, כדי שהילדים לא ישתעממו חלילה. במקום מתקיימות גם הופעות מוזיקה של הרכבים מחו"ל.
בצהריים, כשתרגישו שהבטן מתחילה לקרקר, באזור הבריכה יחכה לכם בופה מפנק המציע פירות, שלל מאפים וגם פיצות, המבורגר ופינוקים נוספים. מובן שתוכלו לוותר עליו ולגשת למסעדת המלון, שנפתחת אף היא בשעות הצהריים, או להתפנק עם קרפים, פנקייקים וגלידות המוגשות כמעט בכל אזור במלון - ויש שם גם מעדנייה שמגישה מגוון מנות מתוצרת מקומית לחובבי האוכל הטורקי.
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילה על בסיס הכול כלול הכוללת שלושה לילות בעלות של 699 דולר לאדם (בהרכב זוגי+2 ילדים עד גיל 13 בחדר). החבילה כוללת טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 קילו לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

NIRVANA COSMOPOLITAN

אתר הנופש נירוונה קוסמופוליטן (Kervansaray Lara Hotel) ממוקם על רצועת חוף פרטית במרחק של 10 ק"מ מנמל התעופה באנטליה. המתחם בנוי בצורת U, ומציע עיצוב מתוחכם ומינימליסטי ו-140 חדרים הכוללים מרפסת עם נוף לים.
אטרקציות ופינוקים: שתי בריכות חיצוניות, בריכה מחוממת ובריכת ילדים וכן מגלשות מים לכל הגילים. גם כמו בשאר הקלאבים באזור, גם כאן יעמוד לרשותכם מתחם ספא יוקרתי הכולל סאונה, חמאם וג'קוזי, וכן שלל פעילויות ספורט כמו שיעורי אירובי, מגרשי כדורגל, טניס ומיני גולף, טניס שולחן, ביליארד ואפילו אפשרות לשוט בקאנו.
בגזרה הקולינרית פועלים במלון בית קפה ומזנון המגיש אוכל המותאם במיוחד לילדים, קיוסק שמגיש רק חטיפים - והרבה מהם - בר אלכוהול וכמה מסעדות המגישות מאכלים שונים, החל מאוכל ים-תיכוני, דרך אוכל לטיני ועד לאוכל טורקי מקומי. בערב תוכלו ליהנות ממגוון המסיבות שנערכות על חוף הים או במועדון שבמתחם, ומיועדות לאורחי המלון בלבד.
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילת הכול כלול הכוללת שלושה לילות בעלות של 539 דולר לאדם (בהרכב זוגי + 2 ילדים עד גיל 12 בחדר). החבילה כוללת טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

TITANIC MARDAN PALACE

אם בא לכם להרגיש לכמה ימים כמו אוליגרכים, המקום הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים. קלאב היוקרה "טיטאניק מרדאן פאלאס", הנחשב לאחד המלונות המפוארים ביותר במזרח התיכון, נבנה בעלות של 100 מיליון יורו, ובפתיחה הרשמית שלו אף פוזרו שטרות בשווי מיליון דולר באוויר.
14 צפייה בגלריה
מלון Titanic Mardan Palace
מלון Titanic Mardan Palace
כמו אוליגרכים. Titanic Mardan Palace
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
במלון, שמתהדר בעיצוב בסגנון ניאו-קלאסי הכולל נברשות זוהרות, עיטורים ותבליטים בציפוי זהב 24 קראט, 546 חדרים הכוללים חדרים קלאסיים וחדרי פרימיום, חדר סטנדרטי המתפרש על פני 28 מ"ר, חדר משפחה בגודל של 60 מ"ר וסוויטת קינג המתפרשת על פני 600 מ"ר.
אטרקציות ופינוקים: בריכת אינפיניטי שמסביבה שטה לה סירת גונדולה מוזהבת, מרכז ספא יוקרתי הכולל חמאם, סאונה יבשה ורטובה וג'קוזי. עוד במתחם בריכה מחוממת, מיני-קלאב לילדים, מגוון ברים ומסעדות מעוצבות שמגישות מגוון של מאכלים ממטבחים שונים וכן מסעדת גורמה שמגישה מבחר של פירות ים ודגים. וכמובן, יש כאן גם חוף ים פרטי ופארק מים מאובזר היטב.
14 צפייה בגלריה
מלון Titanic Mardan Palace
מלון Titanic Mardan Palace
גן עדן לילדים
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילת הכול כלול של שלושה לילות בעלות של 699 דולר לאדם (בהרכב של זוג + 2 ילדים עד גיל 12 בחדר). החבילה כוללת טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

TITANIC DELUXE BELEK

המלון הבא הוא אחד מאתרי הנופש החביבים ביותר על האורחים הישראלים. ריזורט היוקרה "טיטאניק דלוקס גולף בלק" ממוקם בכניסה לבלק, במרחק של כ-35 דקות נסיעה משדה התעופה, כחמש דקות ממרכז הקניות הגדול בעיירה וכעשר דקות מחוף לארה המפורסם. מובן שלריזורט חוף ים פרטי משלו, ואם כל זה לא מספיק - המלון עצמו ממוקם על נהר שממנו ניתן להגיע לחוף באמצעות סירות ממונעות.
במתחם 600 חדרים - חדר סטנדרט, חדר משפחה וסוויטת סופירייר, שכולם כוללים גם מרפסת רחבת ידיים המשקיפה על השטח העצום שבאתר.
14 צפייה בגלריה
מלון Titanic Deluxe Belek
מלון Titanic Deluxe Belek
דבר אחד בטוח - משעמם לא יהיה פה. פארק המים ב-Titanic Deluxe Belek
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
אטרקציות ופינוקים: מתחם ספא ענק ומפואר הכולל בריכה מחוממת המשתרעת על פני מאות מטרים, מבחר סאונות, בריכות מינרלים וחדרי מרגוע המיועדים לטיפולים. עוד במקום בריכה חיצונית אולימפית, תשע בריכות חיצוניות ושתי בריכות פנימיות, פארק מים גדול הכולל מגלשות אתגריות ומסלול אבובים וכן משחקייה גדולה לילדים. חובבי הספורט יוכלו ליהנות שם גם משלושה מגרשי כדורגל מקצועיים ומלא פחות משמונה מגרשי טניס.
בגזרה הקולינרית יכולים אורחי המלון ליהנות מארבע מסעדות, כל אחת מציעה סגנון אוכל שונה הכולל מנות מהמטבח הטורקי והאיטלקי, מאכלי ים ועוד. ברחבי המתחם פועלים גם מספר ברים מעוצבים המציעים שתייה קרה וחמה ואלכוהול.
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילת הכול כלול של שלושה לילות בעלות של 549 דולר לאדם (בהרכב של זוג + 2 ילדים עד גיל 12 בחדר). החבילה כוללת טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

TUI MAGIC LIFE Belek

מלון 5 כוכבים הממוקם על רצועת חוף פרטית סמוך לעיירה בלק, במרחק הליכה קצר ממועדוני הגולף המפורסמים שפועלים באזור. הוא כולל 595 חדרי אירוח בגדלים שונים.
אטרקציות ופינוקים: במלון מגוון בריכות, פארק מים וחוף ים פרטי, וכיאה למלון המותאם למשפחות, אורחי המלון יכולים ליהנות שם ממגוון פעילויות לילדים בכל הגילים.
14 צפייה בגלריה
מהמרפסת ישר לבריכה. מלון Tui magic life Jacaranda
מהמרפסת ישר לבריכה. מלון Tui magic life Jacaranda
מהמרפסת לבריכה. מלון Tui magic life
(צילום: גלעד ילון)
מחיר: ב"אשת טורס" מציעים חבילת הכול כלול של שלושה לילות בעלות שמתחילה ב-420 דולר לאדם (בהרכב זוגי+2 ילדים עד גיל 12 בחדר). החבילה כוללת טיסה+העברות מהשדה למלון ובחזרה.

Regnum Carya

אתר הנופש היוקרתי, שנחשב לאחד מהמלונות הטובים בעולם וכולל גם חוף ים פרטי וכמה מסלולי גולף עצומים, שוכן סמוך למרכז הקניות בעיירה בלק שבמחוז אנטליה, מרחק נסיעה של כ-40 דקות מהעיר אנטליה. האמפיתאטרון אספנדוס סיסייד (Aspendos Seaside) נמצא במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון, ומתקיימות בו הופעות חיות.
14 צפייה בגלריה
מלון Regnum
מלון Regnum
קצת כמו לישון בכפר קטן. Regnum Carya
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
במתחם 530 סוויטות מעוצבות בסגנון מודרני, וילות פרטיות, חדרי משפחה מרווחים במיוחד וכן חדרים סטנדרטיים המתפרשים על פני 63 מ"ר.
אטרקציות ופינוקים: בריכות פנימיות וחיצוניות, פארק מים עם מגוון רחב של מתקנים, בריכת גלים, ספא יוקרתי, כמה מגרשי טניס, אולם תיאטרון, מועדון לילה, לא פחות משבע מסעדות, מספר טרקלינים וקונדיטוריה אחת.
14 צפייה בגלריה
מלון Regnum
מלון Regnum
מקום מושלם להניח עליו את הראש
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילה הכוללת שלושה לילות בעלות של 1,299 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס הכול כלול+טיסה ישירה, העברות הלוך ושוב מהשדה למלון+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 קילו לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).

Royal Adam & Eve

קלאב יוקרה מרשת רויאל המותאם לזוגות בלבד (השהייה במלון היא מגיל 18). בדומה לאתר הנופש הקודם, גם המלון הזה ממוקם בעיירה בלק, מרחק הליכה של חמש דקות ממרכז הקניות בעיירה.
אורחי המלון יוכלו לבחור אם להעביר את הלילה באחת מיחידות האירוח שבתוך המתחם או דווקא בווילות הממוקמות לאורך החוף הצמוד אליו. בין אם בוחרים ביחידות האירוח ובין אם בווילות, שתיהן מציעות מרפסת רחבה וג'קוזי.
14 צפייה בגלריה
מלון Adam & Eve
מלון Adam & Eve
רק אל תלכו שם לאיבוד. את הנופש Adam & Eve
(צילום: יח"צ)
אטרקציות ופינוקים: מתחם ספא גדול ובו מבחר של עיסויים, חמאם מסורתי וסולריום, חדר כושר מאובזר, בריכה פנימית ושלוש בריכות שחייה חיצוניות, ארבעה מגרשי טניס ומועדון לילה פעיל, שמארח די.ג'ייז מוכרים מכול העולם. בגזרה הקולינרית פועלים במלון שישה ברים ותשע מסעדות שונות המציעות בין היתר אוכל יפני ומאכלים טורקיים מסורתיים, וכן "מסעדת חושך" המציעה חוויה של ארוחה בחשיכה מוחלטת. חובבי המסיבות יוכלו ליהנות שם מדי ערב ממסיבות חוף וקצף המיועדות לאורחי המלון בלבד.
מחיר: ב"אמסלם טורס" מציעים חבילה הכוללת ארבעה לילות בעלות של 999 דולר לאדם בחדר זוגי, על בסיס הכול כלול+טיסות+העברות הלוך ושוב מהשדה למלון ובחזרה+כבודה.

SELECTUM LUXURY RESORT

הקלאב הבא, שממוקם אף הוא בעיירה בלק, אהוב במיוחד על ידי זוגות ונחשב למקום קלאסי עבור חופשה רומנטית, אבל גם עבור משפחות עם ילדים.
במלון 200 חדרים, בהם חדרים המתפרשים על פני 45 מ"ר, חדרי משפחה וסוויטה נשיאותית עצומה בגודלה. בחדרי המשפחות, הממוקמים בשני בניינים הנמצאים במרחק הליכה של כמה דקות מהבניין הראשי של המלון, יש מכשירי סוני פלייסטיישן, ובחלק מהם גם מותקנת מגלשה המובילה היישר אל המדשאה הירוקה שבחוץ.
14 צפייה בגלריה
מלון Selectum
מלון Selectum
חביב הזוגות. Selectum
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
אטרקציות ופינוקים: ספא מפואר הכולל חמאם טורקי, סאונה, ג'קוזי ומתחם טיפולים יוקרתי. בדומה למרבית הקלאבים בטורקיה ובאנטליה בפרט, גם כאן האירוח הוא על בסיס הכול כלול, ואורחי המלון יכולים ליהנות מארוחות מפנקות וממנות גורמה, וכן ממסעדת בשר עבור הקרניבורים שביניכם.
לצד האוכל והספא פועלים במלון גם פארק מים ענק הכולל מגלשות לגדולים ולקטנים, מועדון לילה, 12 מגרשי טניס, מגרש כדורסל ועשרה מגרשי גולף.
14 צפייה בגלריה
מלון Selectum
מלון Selectum
ומתאים גם לילדים ולחובבי מגלשות מים
(צילום: באדיבות "השטיח המעופף")
מחיר: ב"שטיח המעופף" מציעים חבילה הכוללת שלושה לילות בעלות של 799 דולר לאדם בחדר זוגי על בסיס הכול כלול+טיסה ישירה+העברות מהשדה למלון ובחזרה+כבודה (מזוודה במשקל של עד 20 קילו לכל נוסע+טרולי לכל נוסע).