חדשות  חדשות בארץ  חינוך ובריאות
"המפגר" קיבל 100 בבגרות במתמטיקה
אלעד טנא
פורסם: 19.08.02, 09:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 89 תגובות ב-89 דיונים
31. סיפור דומה
רון   (19.08.02)
אומנם זה היה לפני הרבה שנים, אבל גם אותי אבחנו לחינוך מיוחד (רק בגלל שצירתי ציור שלא מצא חן בעיני המאבחנת), זה לא התממש בזכות הורי והיום אני מהנדס בוגר טכניון עם תואר ראשון ושני במקצוע נוסף. בקיצור טעויות קורות והרבה יותר מדי!!! אם ההורים לא יתעקשו, אז המערכת יכולה להרוס את עתיד ילדיהם
32. לוותר על הועדות המיושנות
רחל   (19.08.02)
יש לבטל את הועדות המיושנות של משרד החינוך ולהעביר איבחונים לגופים פרטיים. יחסכו מיליונים וינצלו הרבה ילדים מאבחונים מוטעים. באותו הזמן יש לצמצם במנגנון המנופח של הפקידים. פתאום ימצא הרבה כסף במשרד החינוך
33. מערכת החינוך לאן?
י.ב   (19.08.02)
לצערינו יש הרבה כמו בנך ישר כוח
34. אם השנה
א.   (19.08.02)
יגעת ומצאת - תאמין.
35. רפובליקה של בננות
ערן   (19.08.02)
36. למה לא יכולים להתייחס למקרה הספציפי?
ירון ,   ת"א   (19.08.02)
יכול להיות שמעבר לטיפול המחפיר בילד הם גם איבדו את התיק? זה העניין?! או שמא משרד החינוך לא מתעסק עם בני אדם ספציפיים? רק עם מקרים כלליים?! או שבכלל "משרד החינוך" לא ממש הגיב וזו תגובה של העוזרת של העוזרת של הדוברת, שזה מה שיצא לה להגיד בשביל בעצם להגיד "עזבו אותי, אני רק העוזרת של העוזרת של הדוברת"... להפריט את משרד החינוך, ויפה דור אחד קודם!
37. ילד כושל - מערכת נכשלת
י.ב.ש. ,   מרכז   (19.08.02)
חובה עלינו כהורים לעמוד למשמר על כל "אבחון" או "שיבוץ" מי כמונו האמהות מכירות ביכולתם של ילדינו . עלינו להאמין לרחשי ליבנו ולא לרחש המורים שבקלות דואגים להיפטר מאלו הכושלים אך לא הנכשלים. חובתינו לעמוד על זכות הילדים לקבל את התנאים המתאימים כי אין ילד שלא יכול ללמוד קיימת מערכת שלא מוכנה/יכולה/מסוגלת להתמודד ועל כך חבל. יש לזכור שטובת הילד לפנינו ולא טובת המורה - לתשומת לב מורים מנהלים ומחנכים.
38. אליס איילנד
ערן   (19.08.02)
בלי קשר למקרה הספציפי, בראשית המאה ה-20 ארה"ב עשתה מבחנים באנגלית לכל הפליטים שהגיעו לאליס איילנד. היהודים שהגיעו ממזרח אירופה ולא ידעו מלה באנגלית קיבלו דירוג נמוך מאד ולכן ממשלת ארה"ב קבעה שהם נחותים אינטלקטואלית וקבעה מיכסות נמוכות להכנסת יהודים לארה"ב. זו אחת הסיבות שלא נתנו ליהודים להכנס לפני מלחמת העולם ה-2.
39. כל הכבוד!
תגובה   (19.08.02)
40. בראבו להורים!
יוני ,   חיפה   (19.08.02)
41. אמא יש רק אחת! זו "אמהות"!!
אבי. ר ,   ירושלים   (19.08.02)
42. חלק מהתגובות כאן פשוט מעוררות בחילה
חבורת אפסים קטנוניים שכמוכם   (19.08.02)
רק אנשים מתועבים יכולים לכתוב דברים כמו "מה זה 100 בשלוש יחידות" וכאלה. בן אדם נאבק במערכת ומצליח להתגבר, ואתם בשלכם. אכולי קנאה ועלובי נפש. כל הכבוד לילד, כל הכבוד לאמא שלו, והלוואי שימשיך ויצליח בחייו.
43. הפרטה חלקית של מערכת החינוך היא הפתרון שמצליח לעקוף את מכשלןת מערכת החינוך הקיבעון החשיבה של המורה
מוטי ,   רעננה   (19.08.02)
44. התואר מפגר מגיע למשרד החינוך
אמא   (19.08.02)
כל הכבוד לאמא שלא ויתרה ולחמה כמו שרק אמא מסוגלת ועובדה, היא הצליחה להציל את בנה "מפיגור". מי שמפגר פה זה בפרוש המפגרים שיושבים בוועדות מפגרות. הלואי וימשיך להצליח. כל הכבוד וחזק ואמץ.
45. את בעלי לא היגישו לבגרות בגלל "קשיי למידה", הוא נסע לארה"ב והשלים תואר במתמתיקה מחשבים תוך שנתיים
(19.08.02)
בלי לדעת מילה אנגלית כשהגיע. חוץ מזה הוא התחיל תואר במנהל עסקים ועזב כי הוא פתח חברה ששויה היום 200 מליון דולר
46. סוף סוף משהו טוב!!!
חסוי ,   חסוי   (19.08.02)
47. תגובה ל 42 מילים כדורבנות
(19.08.02)
כל הכבוד לאם ולנער קצת פירגון יעזור לכולנו
48. משרד החינוך לא רואה לא שומע לא יודע
שחר   (19.08.02)
גם בני ומשפחתי עברנו במשך שנתיים סבל בל יתואר בגלל שהוחלט עי המחנכת והמנהלת של בס שבני צריך ללמוד בבס מיוחד כי הם החליטו כך ורק לאחר המון מאבקים ואיומים והמון כסףלמורים ופסיכולוגים בינ י עבר לבס אחר והצליח בזכות עצמו ובעזרת הפסיכולוגית והמורים המקסימים שליבו אותו לכול אותם הורים שמע החינוך מנסה לדכות לכו לפי לבכם והרגשתכם ואל תתנו לאף אחד לשבור אתכם יש עדיין מעט צדיקים שעוזרים
49. הורים לילדים צערים - היזהרו!!
לירון ,   מרכז   (19.08.02)
כאדם שאובחן כלקוי למידה בשלב מאוחר בחיי, סבלתי רבות בביה"ס עקב מורים חסרי ידע ואטימות, אנא הורים יקרים, בידקו טוב טוב אחר הערכות המורים כי לעיתים די קרובות הם שוגים, האמינו בילדיכם כי הרי אתם מכירים אותם טוב יותר!!
50. תגובה ל 42
sunny ,   UK   (19.08.02)
לקחת לי את המילים מהפה. כל הכבוד על התגובה. צדקת במאה אחוז. יש עדיין חולירות בעולם שכואב להם לפרגן ולהגיד איזו מילה טובה.זה כניראה נובע מרגש נחיתות שיש להם והדברים שהם כותבים מעידים על כך. ''דני'' כל הכבוד,ושתצליח בהכל.
51. גם לנו זה קרה
משה   (19.08.02)
גם את אחי ואותי רצו לשלוח לבתי ספר של החינוך המיוחד כדי להכשירנו כמכונאים. כמובן שהתנגדנו בכל תוקף. כיום אחי הוא רואה חשבון ואנוכי עו"ד ומועסקים במקומות עבודה מכובדים ביותר. אמנם זה היה לפני שנים רבות אבל העצוב הוא שגם כיום יועצי מערכת החינוך ניסו לעשות זאת לשניים מילדיי ואני יכול להעיד על כך ששניהם יותר חכמים ממני. אין שום סיכוי הנראה באופק שתופעות מסוג זה תיפסקנה. הנזק לילדים מסוימים הוא בלתי הפיך. על זה צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית.
52. "המפגר"
vivi ,   דרום   (19.08.02)
בין גאון לשגעון מפרידה אות אחת......
53. הסטיגמה כמכשיר מדיני
דור ,   ירושלים   (19.08.02)
מאז ומתמיד השתמשה המדינה בכלי הסטיגמה בכדי לקדם מטרות שונות. הסטיגמה משמשת לשימור הריבוד המעמדי, ענישת סוטים (כגון אשפוז מתנגדי המשטר, כחולי נפש) ועוד ועוד. יש הסברים סוציולוגיים לרדיפת "מכשפות" במאות קודמות על רקע מדיני-כלכלי, רפואת הנפש מתוארת ע"י פוקו כקונספירציה מדינית שקרית, ואל נשכח את רדיפת היהודים שסייעה לחיזוק משטרים אפלים מתוך ששימשה כלי לליכוד הנתינים. כל נושא החינוך המיוחד הוא כלי רגיש ביותר, ומתן שליטה על חיי אנוש בידי פקידון שהשכלתו חלקית ואשר נוטה להדביק סטיגמות ביד קלה מדי, מפני שזו בשבילו עוד עבודה משרדית כמו הדבקת בולים, מתן שליטה כזו לאנשים כאלה ובתנאים כאלה מזמינה עוולות נוראות, חלקן מתוך רישול וחלקן לשירות הממסד. אבל, פעם נוספת (כמו בעניין האינטגרציה ועוד..) הוכח כי משרד החינוך נענה להפעלת כוח יותר משהו נענה לטיעוני השכל הישר. (וזהו החינוך שאנו מקבלים במדינה - הפעל מרפקים במקום טיעונים) המסר ברור: חבל לבזבז זמן על פולמוס עם משרד ה"חינוך", צריך לפתוח בכוחנות ואם צריך בהפיכת שולחנות ובפניה לתקשורת. זו השפה שמשרד החינוך מבין (ואותה הוא גם מלמד את נתיניו הקטנים)
54. הילד לא מפגר
שחר ,   חיפה   (19.08.02)
הילד גאון
55. לא מפתיע... מעניין כמה ילדים נופלים בין הכסאות! כל הכבוד לאמא!
דדי   (19.08.02)
מערכת החינוך של מדינת ישראל קורסת!!
56. הרבה גאונים מבוזבזים
(19.08.02)
57. שורש הבעיה
לוגוס   (19.08.02)
הבעיה היא שבתי הספר לא מקבלים את הכסף מההורים ישירות, אלא בעקיפין דרך כספי מיסים שמועברים למדינה, משם למשרד החינוך ומשם לבית הספר. מבחינת בית הספר הלקוח שלו הוא לא ההורה ולא התלמיד, אלא משרד החינוך, ורק אותו צריך לנסות לרצות. הגיע הזמן להפקיע את המונופול על עתיד הילדים מידי משרד החינוך, ולאשר הקמת בתי ספר פרטיים.
58. אם מישהו מפגר - זו מערכת החינוך
אורן ,   חיפה   (19.08.02)
59. מבחן 3 יחידות אינו דורש הבנה אלא תירגול
Ron   (19.08.02)
60. איך שאפשר להרוס לילד את העתיד. את אמא נהדרת וכל הכבוד למה שעשית בתנאים הקשים שהיו לך.
Dafna ,   NY   (19.08.02)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה