צרכנות  הכסף שלי  חיסכון
בנק דיסקונט עושה "טיפול שורש" ל-120 סניפיו
תמר ברזילי
פורסם: 11.10.04, 13:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות ב-100 דיונים
1. העיקר שיוחלפו הבספומטים האפורים שכל הזמן מקולקלים
מוטי   (11.10.04)
2. סניף בנק דיסקונט באשקלון - גועל נפש
ירדן ,   אשקלון   (11.10.04)
הסניף ישן, יש בו אוכלוסייה חלשה מבחינה כלכלית, צפוף ודחוס, שירות גרוע. מציע לראשי דיסקונט לטפל בו לפני כל שאר הסניפים בארץ.
3. חובה לקרא-אחד שיודע
אני ,   בת ים   (11.10.04)
דסקונט הזמינו 250 כספומטים חדשים ומשוכללים
4. שרות בבנק דיסקונט
יוסי   (11.10.04)
לפני שקולטים לקוחות חדשים אולי כדאי שידאגו לתת שרות הולם ללקוחות ותיקים
5. האם זה כולל מתיחת פנים לפקידים האפורים בבנק
אלמוני   (11.10.04)
6. חשוב מאוד!! מנהלי דיסקונט!! - בקשר לסניף לב דיזנגוף!!!
(11.10.04)
צריך לפטר מייד את הפקידות בקומה התחתונה ויותר מזה, הפקידות בקומה האמצעית!! בעיקר אלה היושבות משמאל!!! אלה שלא מזיזות את התחת שלהן חצי מטר מהשולחן. זה אמור להיות סניף מכובד שמשרת חנויות ומשרדים רבים וגדולים, ולא ייתכן שהשירות יהיה כזה. אמנם בעיקר אנחנו משתמשים בשירותי הפקידים שבקומה העליונה, ששם כמעט ולא נתקלתי בבעיות. אבל כשפעם ב... אני צריכה שירות מאחת הקומות התחתונות, איזה סיפור זה.... לתשומת לבכם!
7. מה עם רמת השירות!
Albert ,   צפון   (11.10.04)
קראתי את רעיונות השיפורים, והם לכאורה טובים, אך בסניף שלי הבעיה המרכזית היא פקידים א ד י ש י ם ואנטיפטיים, ועושה רושם שהם עושים זאת ב כ ו ו נ ה , כדי שהלקוח יבין את הרמז, ויעזוב אותם בשקט... אני זוכר זמנים אחרים בבנק הזה. נא טפלו בצוות שלכם, אפילו במחיר של החלפת פקידים "עייפים" בחביבים ויעילים. תודה!
8. עיצוב זה קוסמטיקה, טיפול שורש זה שירות טוב ומקצועי
שרה   (11.10.04)
עזבתי את דיסקונט לפני 3 חודשים ואין כמוני מאושרת. אגב - אף אחד בסניף ההסתדרות בב"ש (סניף גועלי במיוחד!) לא טרח לבדוק למה לקוחה עם חשבון עו"ש חיובי ומאוזן מאוד, ועם חסכונות פתאום נעלמה... לא טלפון, לא מכתב - כלום. תלמדו לשמר לקוחות קיימים לפני שאתם מגייסים לקוחות חדשים.
9. מכתב למנכ"ל
ארז ,   כפר שמריהו   (11.10.04)
מר עופר היקר, לפי הפעילות של הסניפים בשנתיים הארונות, איני משוכנע שאתה מעורה במה שקורה בבנק אותו אתה מנהל. אגב חווית שירות - בפעם האחרונה שביקרתי בסניף בפריפריה (רמת-גן) השירות היה עלוב, הפקידים היו מאוד לא אדיבים והלקוחות היו עצבניים בעקבות זאת, ואני ממש התביישתי - וזה רק המתאבן. עניין ראשון וכואב ביותר הם העמלות שאתם גובים מלקוחות ללא כל אזהרה מוקדמת וללא התאמה אישית לצרכיהם. אני עדיין איני מבין למה אני משלם כ- 30 ש"ח בחודש עמלות(ללא כל פעולות יש לציין)ואם כבר למה לא מפרטים על מה משלמים לכם כ"כ הרבה. כמובן להשיגכם טלפונית בלתי אפשרי מאחר ומעבירים מאחד לשני וחוזר חלילה. וכמשגיעים לבנק סופסוף(אחת לשישה חודשים עלינו "לבלות" בסניף לפחות שעה. לאחרונה נגנבו כל חפצי ובכללם כרטיסי אשראי, תעודות זיהוי, דרכונים, המחאות ועוד. ביקשתי מספר פעמים לרשום אזהרה בחשבון כי נגנבו אלה אך ללא הועיל - ביום שאספתי את כרטיס האשראי לא וידאו אפילו מי אני!!! - ככה לא עובדים! לצערי, אני החלטתי כבר לעבור לבנק אחר. ואני אומר לצערי כיוון שעמכם אני מאז ולא לתמיד חבל!
10. סניף דיסקונט בפינת ארלוזרוב בת"א
רינה   (11.10.04)
מאופיין ביחס רע ומתנשא. המנהלים אנטיפטים, התורים ארוכים ותמיד אין די פקידים באשנבים. בנק דיסקונט - שירות רע.
11. דיסקונט בנתניה...
miti ,   natania   (11.10.04)
אני שייכת לסניף דיסקונט בנתניה התור שם זה משהו לא נורמלי, תמיד על תור של עשרות אנשים יש קופה אחת או שתיים פתוחות, להכנס לבנק זה פשוט סיוט, הערימות ניירת שיש לכל פקיד\ה על השולחן כבר מראים את צורת העבודה שלהם. המענה הטלפוני גרוע כמעט אף פעם לא עונה אף אחד רק תקליט ושכבר עונה בן אדם הוא זורק אותך לשלוחה לא קשורה למה שביקשת. יש מספר בנקאיות שם שאני ממש אוהבת כיף לעבוד איתם לכן אני לא יעזוב את הסניף, הם ממש עוזרות ומעלות את הרמה רק בבקשה תשתדלו לשפר את כל השאר. אני יודעת בוודאות שיש מלא תלונות על הסניף הזה.
12. להתחיל את המהפכה בסניף בלפור-בת-ים
רונן   (11.10.04)
13. איך הסיסמא החדשה??? דיסקונט - כמה קל לעבור בנק
אין כמוני שמחה לעזוב ,   את הבנק הדפוק הזה   (11.10.04)
14. בטלבנק הישיר
גם   (11.10.04)
הם עושים טובה שהם נותנים שרות בטלפון - ושמבטיחים שיחזרו אליך לטיפול - אתה מחכה ומחכה ומחכה ומחכה............ מקווה שהמנהלים הגדולים!!!!!!!!!!!!! קוראים את תגובות הלקוחות שלהם וילמדו להפיק את הלקחים
15. לפי התגובות המתפרסמות כאן,
אהרון ,   רמת גן   (11.10.04)
יש להכריז את בנק דיסקונט לפושט רגל..אף אחד לא מוכן להמשיך עם בנק דיסקונט. האם הם רוצים להציל את עצמם,אז יש לטפל בפקידים חצופים ואחר כך לשפר את החזות שלהם.
16. צריך לבדוק אותנו הלקוחות! לקרוא בפנים!
דני ,   ירושלים   (11.10.04)
צריך לבדוק את הלקוחות הטיפשים שנשארים לקוחות של בנק שיורק בפרצופם של לקוחותיו. צריך לבדוק מדוע אנחנו, כמו עדר פרות, נמשך לנותני שירות שבזים לנו, ונותנים שירות לקוי. יש לבדוק את אופיו המתמיה של הישראלי, שכלפי חוץ לא רוצה להצטייר כ"פראייר", אולם מתנהג בדיוק כך...
17. השרות על הפנים לפחות בגבעתיים
הבטחות באוויר שם   (11.10.04)
18. על טיפשות צריך לשלם.
איתן   (11.10.04)
לקוחות בנק דיסקונט יקרים (תרתי משמע). הייתי לקוח הבנק במשך 16 שנה עם הרבה חסכונות והשקעות. וכמוכם, קיבלתי שירות גרוע, פקידים אנטיפטיים ולא מקצועיים ושילמתי עמלות שערוריתיות. גם אני וגם רבים מחברי, החלפנו בנק. בניגוד למה שחושבים, להחליף בנק זה ממש ממש פשוט ומהיר, וכמצטרפים חדשים אתם זכאים לתנאים מצויינים (למשל פטור מעמלות ל-3 שנים באוצר החייל, מענק כספי של 1500 ש"ח בבנק מזרחי ועוד) אבל משום מה, הרוב נשאר באותו בנק גרוע וממשיך לקטר, במקום להיות צרכן נבון ולחסוך מאות ואף אלפי שקלים. כאילו שבנק זה משפחה. ככה זה, על טיפשות צריך לשלם.
19. מתיחה?
דרור   (11.10.04)
המשותף לסניפים האחדים שבהם ביקרתי הם ההזנחה במבנה, החובבנות בשירות ויותר מכל האדישות המדהימה של הפקידים. משהו רקוב בממלכת דיסקונט ושום מתיחת פנים לא תועיל. כל אימת שאני צופה במודי בראון לבי נחמץ: האם הוא בדק מה שהוא עומד לפרסם?
20. זה טיפול שורש????
נפגע מהבנק   (11.10.04)
מה עם השרות הגרוע התורים הארוכים, העמלות הגבוהות והלא מוצדקות. גובים עמלות גבוהות כדי שיהייה להם מספיק לממן קוסמטיקה מטופשת בבנקים, כאילו שזה ישנה משהו.
21. טיפול שורש בהון האנושי הלקוי
בארי   (11.10.04)
יחסי האנוש בבנק הם מביישים. הפקידים צברו קורי עכביש עליהם מרוב אפרוריות.
22. תתחילו מזה שכל המכשירים האלקטרוניים יפעלו
אפרים   (11.10.04)
כמו למשל קוראי השיקים להפקדה.
23. סניף דיסקונט ק. ביאליק - 443
לקוח לשעבר ,   קריות   (11.10.04)
שרות איום ונורא, צוות פקידות שתפסו תחת ועוסקות בשיחות פרטיות במקום לשרת את הלקוחות. שינוי תפאורה לא יעזורלקליטת לקוחות חדשים, עם כול הכאב יש לשחרר ולרענן עובדים העוסקים במתן שרות לציבור אחרי 5 שנות שרות ולא 50. לפחות בקרית ביאליק הן נשחקו לגמרי.
24. בנק דיסקונט
אניt ,   קרית שמונה   (11.10.04)
צר לי אבל השירות בדיסקונט קרית שמונה פשוט נהדר
25. השרות
מירי ,   שרון   (11.10.04)
תתחילו מזה שתשדרגו את החומר האנושי חוסר ידע חוסר סבלנות זלזול ככה נראה הבנק שלכם
26. כל הכבוד לעליזה בולבול מסניף מרכז !!!!!!!!!!!!
הלקוח המרוצה ,   יהודה הלוי ת"א   (11.10.04)
27. אני כבר עזבתי
(11.10.04)
לפני חודשיים עזבתי את סניף יד - אליהו אחרי קרוב ל 15 שנה. עברתי בכלל לבנק אחר. אבל מה, יש להם יופי של פרסומות עם מודי בראון.
28. שירות גרוע
אפי ,   בת ים   (11.10.04)
מתי יפנימו בדיסקונט סניף יפו ראשי, שמגיע לנו שירות בזכות ולא בחסד?
29. שרות דיסקונטאי
אלכס ,   יבנה   (11.10.04)
השרות בסניף יבנה מתחת לכל ביקורת. חוסר התיחסות , חוסר אחריות , חוסר .... וחוסר.. וחוסר. אבל מדברים יפה. כדאי לשקול לעבור לבנק אחר. הפירסומות אינן אמיתיות !!!
30. סניף בית הקרונות
אילנה ,   חיפה   (11.10.04)
לשם שינוי מכל התגובות, אני כבר 30 שנה בסניף.ואני מרוצה .התחלפו הפקידים/ והפקידות אבל לפחות כמה מהם שאני עובדת איתם עוד מסניף הרצל שהתאחד עם סניף בית הקרונות ממש נחמדים. בעיה אחת שנתקלתי במספר פעמים שביקרתי בסניף ביום שישי תור ארוך במיוחד כי עובד רק כספר אחד בדלפק כשיש 4 דלפקים ריקים.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה