דיגיטל  אינטרנט
אתר "זאפ" הסיר חנות בעקבות תלונה צרכנית
ניב ליליאן
פורסם: 05.02.07, 11:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות ב-52 דיונים
1. גילוי נאות
יאיר   (05.02.07)
זאפ לא מאפשרת ביקורות שליליות על חנויות שמשלמות.
2. אני פניתי בתלונה לאתר זאפ בנוגע לחנות שהופיעה
עמית ,   ראשל"צ   (05.02.07)
אצלם לאחר שנפגעתי בקניה מחנות זו. כל התנהלות האתר והסחבת שנגררה עקב התלונה שלי אפשרה לחנות להמשיך ולהופיע בתוצאות החיפוש באתר כמספר חודשים עד שנסגרה ונעלמה מהשטח, מה שהביא לדעתי, לעוד לקוחות לבצע קניה מהחנות ולהפגע.
3. הגיע הזמן להוריד גם את MDK . החנות למצלמות.
אזרח שונא רמאים.   (05.02.07)
זאת חנות שקניתי בה בעבר מצלמת וידיאו שהגיעה באריזה זהוסר ממנה בסכין הבר-קוד. המצלמה התקלקלה אחרי שבועיים ( הם תיקנו במסגרת האחריות) אבל מביקור בחנות התרשמתי שהם מאוד לא אמינים דבר שקיבל חיזוק כשגלשתי בפורומים של חובבי צילום ונתקלתי בהרבה תלונות על החנות הזאת שנמצאת באלנבי ומוכרת בכל אתרי האינטרנט .
4. מה זה כמו BBB ?
התוהה   (05.02.07)
האם זאת עמותה או חברה פרטית ?
5. עורכי דין סוג ז'
לא אהיה לקוח שופ דיל ,   מרכז   (05.02.07)
אפילו אם נראה לכם שמרשיכם התמימים שופ דיל הותקפו קשות ע"י המון זועם ומרושע, וותרו על הניסוחים המפגרים "ההר הוליד עכבר" ו"מצוץ מן האצבע", הפגינו בגרות והתנצלו על הטעויות. רוצים את אמון הציבור? הרוויחו אותו.
6. חברים, טעיתם שילמתם!!! עכשיו תתקנו
צרכן   (05.02.07)
7. שיטוט בפורומי צילום מגלה הרבה תלונות על ZAP
גל   (05.02.07)
חנויות גרועות זוכות ל"קניה חכמה", כי ZAP הוא אתר מסחרי לכל דבר, וככזה מוכר כל דבר. נסיונות להכניס תלונות נגד חנויות שכאלה נתקלים בחומה בצורה של "בקשה להכנסת ביקורת נדחית". מחירי ZAP הם מחירים גבוהים של השוק, לא נמוכים. ברוב החנויות אפשר לקבל את המחיר הנמוך ביותר של ZAP , והסוחר מרוצה מאד כי הלקוח לא מנסה להתמקח מעבר לZAP!
8. עד נפגע MDK
נפגע MDK ,   נגב   (05.02.07)
גם אני נפגעתי מטיפול כושל ויחד מזלזל ב-MDK , רכשתי מצלמת וידיאו, לא סופקה מועד, לאחר הרבה זמן התברר כי "החברה לא שולחת פריטים לאזור כתובתי", נאלצתי לנסוע לעיר אחרת לקבל את המצלמה, לא זכיתי לפיצוי הולם.
9. אפרופו מצלמות
האביר ,   על הדייהו הכחול   (05.02.07)
קניתי מצלמה ברואים עולם, החונות יושב בפ"ת ויש לה מוניטין של 30 שנה+. אחרי שקניתי וראיתי כי טוב, שלחתי לא פחות מ- 5 חברים (שחלקם כבר קנו מצלמה נוספת במקום). המוכרים הינם אנשים מהדור הישן. עוזרים ומייעצים בלי אינטרסים. אני כבר יודע איפה אני אקנה את המצלמה הבאה..
10. מיקרוסופט מאיימת על בטחון ופרטיות הגולשים, גם באתרים כמו זאפ
GNU/Linux user ,   ראשון לציון   (05.02.07)
מי שעושה קניות באינטרנט תוך שימוש ב- IE של בילי, שידאג יותר מדליפת הפרטים שלו כתוצאה מרשלנות של מיקרוסופט, מאשר חנויות שקצת מתעכבות במשלוחים. כל הכתבה הזו והמקרה הזה, לעניות לדעתי, זה עיסוק בתפל ולא בעיקר.
11. זה מה שקורה כשנותנים לעו"ד לתפקד כיועץ תקשורת במצבי משבר
אסי   (05.02.07)
זה בכלל לא עניין משפטי, כאן נדרשת תגובה לאמצעי התקשורת. מה פתאום נותנים את המלאכה הזאת לעורך דין?! ועוד שמשתמש בשפה כל כך משתלחת ומנער את הביקורת בבוז. כאן נדרשה תגובה תקשורתית ולא משפטית, והתגובה הבוטה והבלתי הולמת זועקת לשמיים. אף לקוח שקורא את זה לא ירצה שישסו בו עו"ד כזה.
12. כל הכבוד למס' 5 - צודק מאוד!!!
מעיין ,   מרכז   (05.02.07)
13. אקסטרים טכנולוגיות
a   (05.02.07)
ספק שמופיע בכל מני אתרים כגון ואללה שופס ופי 1000 מוכרים מחשבים ומוצרים נלווים להתרחק כמו מאש הזמנתי לפני יותר מחודש מחשב נייד כשהם התחייבו לאספקה תוך 14 ימי עסקים.מאז הם מושכים אותי באף וכל הזמן אומרים לי שתוך שבוע יגיע ואומרים שיחזרו ולא חוזרים. שירות גרוע אני לא יכול להגיד כלום על האכות כי המחשב עדיין לא הגיע
14. טוב, זה נורא פשוט
לא קונה יותר בשופדיל   (05.02.07)
לא קונים יותר שם, וזהו.
15. שימו לב לתגובה 3 צודק 100% יש להזהר מהם
דניאלה ,   שדרות   (05.02.07)
גם אותי הם סידרו יופי , ה-MDK החנות בסוף רחוב אלנבי , מס 36 , קניתי מצלמת ווידאו משוכללת , ולא הצלחתי לערוך סרטים,או להעביר בכלל למחשב כלום,כשפניתי אלהם ואפילו סחבתי את הכונן, שלא יספרו לי סיפורים, דרשו שאני ישלם להם עבור לימוד !!! גנבים , לא לקנות שם , ואפילו יקר יותר. עד היום המצלמה לא בשימוש חדשה עם הקופסא.
16. זאפ ממש לא מנוע לחיפוש מחירים זולים...
חיים   (05.02.07)
הם אינטרסנטים הכל כסף שהם גובים מהחנויות ,התלוננתי על חנות ,והם "מרחו" אותי בכל מיני טענות ולא קיבלו את התגובה שלי על החנות ...הכל בגלל שהיא מכניסה להם והם לא רוצים לפגוע בה ,מה שמוביל לפגיעה בצרכן
17. סבבה - הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר בזאפ - אולי אחזור לקנות דרכ
אריה   (05.02.07)
כל כך הרבה פעמים התאכזבתי מהם שפשוט הפסקתי לחפש דרכם. כל עניין התגובות שלהם הוא מגמתי ,אם הם יראו רצינות ויפעילו מערכות סינון אפקטיביות . אני כצרכן רק אברך
18. איזה עורך דין זה שמתבטא בצורה כל כך זולה?
בניהו   (05.02.07)
19. כך צריך - כל הכבוד.
איל ,   גבעתיים   (05.02.07)
20. שיחליפו עו"ד! במקום להתנצל ולתקן הוא מכחיש והורס.לא קונה מהם
קונה בזאפ ,   ת"א   (05.02.07)
21. שופ דיל גרועים ןזאפ מכסים על התחת של עצמם
(05.02.07)
22. שופ-דיל: אתם טוענים שמתנכלים לכם ???
ניר י-ם   (05.02.07)
עוד לא ראיתי חרם צרכני שהוביל להסרת חנות מזאפ עקב ריבוי בתלונות של קונים. כנראה שיש דברים בגו. אל תבלבלו לנו את השכל על "טענות סרק שאין בהן ממש" - בתור צרכן אני מתקשה לקבל את ההנחה שריבוי התלונות הגיע מהתנכלות, ולא כי אתם פשוט מספקים שירות גרוע.
23. ZAP הוא מונופול בתחום השוואת המחירים
צרכן נבון שלא מסמך ,   על ZAP   (05.02.07)
אני קניתי בחנות שהומלצה כקנייה חכמה ב- ZAP וזה היה על הפנים כל הנסיונות שלי להכניס ביקורת שלילית על האתר נהדפה בחומה בצורה. בקיצור לא נתנו לי לפרסם תגובה שלילית. החשד שלי הוא שזה בגלל שהאתר הזה משלם להם עבור הפרסום ולכן הם הדפו את הביקורת.
24. עו"ד בתגובה מתלהמת?
Boris ,   Tel Aviv   (05.02.07)
מה זה? זה נראה כי על ראש הגנב בוער הקובע. מה יכול להיות שנציג משפתי של החנות מספק תגובה זולה כל כך ?
25. קונה גם בזאפ לכל המתבכיינים
איתמר ,   השרון   (05.02.07)
זאפ הוא אתר חינם לגולשים ובתשלום לסוחרים, הוא משווה בין כל החנויות שבמאגר שלו, הוא מרוויח מהמחזור מכירות ולא מהגולש, כמו בכל מקום שמאפשר תגובות על מוצרים גם שם מסתננים מפרסמים, תגובות נגד של מתחרים תופסות כמות נכבדת של נפח התגובות, איך נלחמים בזה?הרי אי אפשר לסנן הכל, ראיתי שהעלו עכשיו בזאפ סירטוני תגובות שממש הגיעו צוות של זאפ עם מצלמת וידאו לאנשים שקנו מוצרים דרכם ורוצים להמליץ על מוצר תוך כדי הסברים אבל עדיין לא מספיק בינתיים.. יש הרבה מוצרים כן יירבו אתרים כמוכם זאפ, רק בזכותכם לא שוחטים אותנו יותר משכבר שחטו
26. פעם עוד התאמצתי להשאיר פידבקים
(05.02.07)
ב-ZAP. האמינו לי, קניתי המון ברשת, והיה לי הרבה מה להגיד על מוצרים וספקים. דבר שללא ספק היה מועיל לקונים פוטנציאלים. היום אני מוותר על התענוג המייגע. "שלח לנו חשבוניות, שלח לנו פקסים, שלח לנו דגימות דנא"... חפשו ת'חברים שלכם. ZAP הפכו לאתר מסחרי, לא אוביקטיבי, ואני לא אתפלא אם מצנזרים פידבקים שליליים שקשורים לספקים שמשלמים על פרסום אצלהם.
27. זאפ מוטים - גם אני לא הצלחתי לפרסם ביקורת שלילית
בונד ,   ג'יימס בונד   (05.02.07)
כמו שנאמר כאן, הם מפרסמים בעיקר ביקורות טובות. לא משנה כמה מוצדקת ומוכחת הביקורת שלך, הם לא יכניסו אותה אם היא שלילית. אחרי שנדחיתי על ידם פניתי ל-YNET, וערן טל ז"ל פנה אליהם עם הסיפור והוציא מהם איזה תגובה מצ'וקמקת. מדהים איך אתר עם רעיון שהיה אמור לשרת את הצרכנים הפך להיות אתר שמשרת את המוכרים.
28. זאפ מחקה תגובה שלילית שלי
YHO   (05.02.07)
29. בעיה שלכם....
בעיה שלכם.....   (05.02.07)
מי שקונה באינטרנט שם את כספו על קרן הצבי.מה לעשות ואין ברוב המיקרים למי לפנות.במיוחד שלא תמיד מקבלים את מה שמזמינים,או מוצרים מוחדשים,ואין לך למי לגשת פיזית ולהתלונן. למדתי בחיי הקצרים כי עדיף לשלם קצת יותר ולהיות בטוח במקום שאפשר לפנות אליו. מומלץ
30. האם הטוקבקים משפיעים?
"הטוקבקיסטים" - הסרט   (05.02.07)
אנחנו עושים סרט דוקומנטרי על עולם הטוקבקים. הסרט מספר את סיפורה של תופעת הטוקבקים מנקודות המבט של הטוקבקיסטים עצמם. הטוקבקים למדורי הצרכנות מאוד מעניינים כי הם מסוגלים לחשוף דברים שלא נכתבו בכתבה, ולהוסיף ביקורות ענייניות של גולשים. מצד שני הם גם כר פורה לפעילויות יחסי ציבור למיניהן. נשמח לדבר עם טוקבקיסטים שמגיבים למדורי צרכנות על אופי התגובות ועל השפעתן. אם אתם כותבים הרבה בנושאי צרכנות, או שיש לכם משהו מעניין לומר לנו, אנא צרו עמנו קשר במייל נשמח לדבר גם בעילום שם. צביקה ואיריס עלמה הפקות tokbekist@gmail.com
תגובות נוספות
חזרה לכתבה