חדשות  דעות  מאמרים  שאול אריאלי
הפסקת האש - לא לטובתנו
שאול אריאלי
פורסם: 18.06.08, 18:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 154 תגובות ב-154 דיונים
31. המפלגה שאתה חבר בה היא הסדק הגדול ביותר בקיר הברזל
חגי   (19.06.08)
תתעורר ותדבר עם מה שנשאר מהצעירים של מרץ. זה נראה כאילו אתה חיי בתקופה בה קצינים חתמו על המכתב שייסד את שלום עכשיו. המעמד שאתה שייך אליו נטש את הציונות, וזהבה מייצגת גישה זו בפה כמעט מלא.
32.  הרבה מילים יפות וחסרות תוכן ורחוקות מהמציאות.
טיפוסי לשמאלנים.   (19.06.08)
33. אתה טועה ומטעה!!רק ריסוק היישות הפלסטינאית יביא רגיעה!!
דוד   (19.06.08)
34. הסכם עם אבו מאזן=הסכם עם סמרטוט
עמיר ,   הוד השרון   (19.06.08)
צה"ל יפנה שטח, מיד יבוא החמאס. מה עשינו?
35. הפתרון יבוא כשנבין את ההכרח שבפשרה ונבצע אותה בביטחון
בנימין כהן ,   כפר סבא   (19.06.08)
אריאלי צודק. מחיקת החמאס מעל המפה הפוליטית תיעשה על ידי השגת הסכם עם אש"פ ומימושו בגדה המערבית. אם תושבי רצועת עזה ירצו להצטרף לעולם חופשי יותר, הם ינערו מעל עצמם את שלטון החושך של חמאס ושאר פלגי האסלאם, ואם לא הם ימשיכו לשלם את מחיר האספסוף הסובל. יש כיום (עדיין) רוב מוצק של כ- 70% בגדה שעל פי כל הסקרים הפלסטינים האחרונים (PCPSR, NEC, AWRAD) תומך בפשרה היסטורית ובהכרה במדינת ישראל על בסיס קווי 67 עם תיקונים הדדיים. כשזה יוסכם הם יהיו מוכנים לוותר על תביעת השיבה שלהם בתמורה לריבונות על הר הבית והסדר משולב של שליטה בעיר העתיקה בירושלים.
36. הסמול יעשה הכל כדי לחסל את ישראל ולמסור אותה לערבים
לומסה   (19.06.08)
37. תושבי המזה"ת היו תחת שילטון כיבוש זר בה-2500 השנים האחרונות
בב"ח לרפה שכל לונדון   (19.06.08)
לפני 2500 שנה, הפרסים. לפני 2300 שנה, היוונים, לפני 2000 שנה, הרומאים, לפני 1500 שנה, הביזנטים. לפני 1300 שנה, הערבושים מסעודיה. לפני 700 שנה, הממלוכים, לפני 500 שנה, הטורקים. לפני 90 שנה, הבריטים, - לפני כ-60 שנה, הבריטים עזבו, ומאז כל הערבושים בארצות ערב נמצאים תחת שילטון דיקטטורי, בסוריה, שולטים העלווים, בירדן שולטים האשמים, במצרים שולטת חונטה צבאית. בסעודיה שולטת המשפחה הסעודית. באיראן שולטים האייטולות. וכן הלאה ביתר 22 ארצות ערב. בסיכום. 2500 שנה כולל היום, כלל הערבושים במזה"ת נשלטו ע"י כובש זר. אז עוד 2500 שנה מהיום, ישלטו היהוד על הערבושים בין הנהר לים. הערבושים לא מכירים צורת שילטון אחר.
38. אין גבול לאיוולת של ממשלת האפסים
מהנדס שחור ,   רעננה   (19.06.08)
ברק ואולמרט צמד אפסים המוריד את מדינת ישראל על הברכיים בפני החמס ומקים איום אסטרטגי נוסף לישראל בדרום לאחר שברק בבריחתו מלבנון הקים איום אסטרטגי בצפון ואולמרט בטמטומו הנכלולי חיזק אותו. יום טוב לכולכם,
39. שאול והפעמון בצוואר החתול.
דני צור   (19.06.08)
בדרכו הבלתי נלאית מנסה שאול אריאלי לשכנע שיש תוחלת להסכם עם אבו מאזן. זה מזכיר את הרעיון של אסיפת החתולים לתלות פעמון בצווארו של החתול, כדי שיוכלו לדעת מתי הוא בסביבה. היתה להם בעיה קטנה והיא איך תולים פעמון בצווארו של החתול. שאול חושב שיש לו מודל של הסכם שיכול להצליח .הבעיה היא ,שהצד השני אולי יסכים להצעה של ו אך לא יבצע את חלקו. בכל הסכם שיש לנו עם שכנינו מה שהם מקבלים זה ציפור ביד ומה שהם נותנים זה ציפורים על העץ. אסור לשכוח כי מי שמבריח אמצעי לחימה ומחבלים לעזה אלו המצרים איתם יש לנו הסכם שלום...
40. תגובה ל-10
א.א. ,   חיפה   (19.06.08)
אלה דיבורים כמו אחד שעבר שטיפת מוח. אשרי המאמין. איך אומרים :חלום בליל. אני מבינה את מצוקתך. עזה מחכה לך.
41. אני לא יודע מה אתכם אבל לי אישית אין כוח
אזרח   (19.06.08)
לקרוא כל יום פלצפן אחר. כולם יודעים מה הבעיה כולם יודעים מה הפתרון אבל אף אחד לא עושה אותו.(נלחם בערבים בעזה) אז בו נקרא עוד כתבה ועוד אחת.
42. מילים מילים.... ואוי למעשים...
שרון ,   שרון   (19.06.08)
שאול אריאלי, תמיד היית טוב במילים, ע"מ לכסות על חוסר יכולת. חבל שלא השכלת לנצל זאת לעריכת דין או עסקי רוח אחרים. כדי לבלוט נהגת להפנות . טובים ממך שהיו מסביבך, מפחד שיאפילו עליך.
43. תלמדו לא להאמין לעורכי דין
גיל   (19.06.08)
LAYWER = LIER כשמדינת ישראל תהיה בסכנה קיומית הוא ישים את הזנב בין הרגליים ויברח מפה.
44. מוכן לקחת הצעות של הכותב (ודומים לו) בתנאי אחד: האנשים המכוב
אלכס   (19.06.08)
דים האלה,יפי הנפש ושוחרי שלום-יחתמו על הצהרה שלא יזבעו את ישראל בכל מקרה וישרתו בצבא. זה יהיה לפחות מוסרי. ולהציע הצעות פרעות ואחר כך לברוח לחו"ל ולמנוע משרות צבאי (כמו שעושים הרבה שוחרי השלום)-זה לא מוסרי בהכרח! אז אני מוכן לשמוע הצעות רק מעותף עזה...
45. לסולו - 1 - המצב הנוכחי מקרב אותם יותר
משה א ,   עמק יזרעאל   (19.06.08)
במצב הנוכחי של כיבוש, האויב נמצא בדיוק באותו מקום ואותו מרחק ממרכזי האוכלוסייה, אבל הוא יכול לפגוע בהם יותר ולהתקרב אליהם יותר מאשר לאחר הפרדה מהפלסטינים: א. במצב הנוכחי האויב יכול לפגוע במרכזי האוכלוסייה שלנו יותר בעזרת מחבלים מתאבדים ולא מתאבדים, בגלל שהמצב הנוכחי מחייב מידה מסוימת של גבול פתוח. עובדה שמחבל בודד בישיבת מרכז הרב הרג השנה יותר יהודים מאשר כל מה שנורה בתלול מסלול מרצועת עזה, וזאת מבלי שיכולנו להחזיר ולהרוג בהם בחזרה, מה שנעשה ברצועת עזה לא מספיק, אבל גם לא מעט, ויוכל להתבצע הרבה יותר, כפי שהתבצע בדרום לבנון לפני שנתיים, לאחר נסיגה מהכיבוש ביו"ש). ב. במצב הנוכחי האויב יכול גם להתקרב יותר, מפני שהמצב הזה מאפשר מימוש זוחל של זכות השיבה על ידי הגירה חוקית ובעיקר בלתי חוקית של פלסטינים מיישוביהם ביו"ש אל תוך כפרים ערביים בתחומי ישראל הקטנה, שהם עוד יותר קרובים למרכזי האוכלוסייה שלנו. אז אם אתה נגד התקרבות של האויב למרכזי האוכלוסייה שלנו, אתה צריך להיות דווקא בעד הפרדה מהפלסטינים, לא בעד ההתערבבות אתם כמו במצב הנוכחי. פינוי ההתנחלויות אכן לא יביא שלווה ושקט, אבל דווקא הוא יאפשר להילחם בתנאים נוחים יותר מבחינה ביטחונית ובעיקר מבחינה מדינית, וימנע את הסכנה הגדולה יותר של בידוד ישראל בעולם ושל הפיכתנו למדינת אפרטהייד דו לאומית למעשה. אני יודע שיש לך אשליות מד"ביות גם לגבי מה שהיה בדרום אפריקה, אבל היה עדיף שהיית מפנים את הלקח של מה שאירע שם והיית מבין שהמתכון הדרום אפריקאי שאתה מציע עלול להסתיים כמו שם ולהביא לסופה של הציונות. אין שום סיבה להניח לכל תיאור האימים שלך להתרחש, כי מדינת ישראל יכולה להיפרד חד צדדית מהפלסטינים ביו"ש, אבל לשמור לעצמה את בקעת הירדן ובכך לחסום הכנסה אפקטיבית של אותו "נשק לרוב" כמו בציור האימים שאתה מצייר לנו על הקיר. אתה גם מגזים לאללה בהערכת הסכנה הצפויה מארגוני טרור. ארגונים אלה יכולים למרר חיים ולגבות קרבנות, אבל אין ביכולתם להוות איום קיומי. האם החיזבאללה הנורא היה מסוגל לכבוש אפילו יישוב יהודי אחד בעת מלחמת לבנון השנייה? הפיכת ישראל למדינה לא לגיטימית כתוצאה מהמשך הכיבוש הוא איום קיומי גדול לאין ערוך מכל טרור איסלמי, והתפוררות החברה בישראל כתוצאה מהחיכוך הפנימי שהכיבוש מחזק, היא איום קיומי עוד יותר גדול. אגב, מה אתה מזכיר את עירק? הרי לפי מה שסיפרת לנו רק לפני 5 שנים, כבר מזמן הייתה צריכה להיות שם דמוקרטיה, לא? זוכר שאתה השווית את עירק לגרמניה ויפן, ששם כיבוש אמריקאי הביא לדמוקרטיזציה מלאה תוך פחות מ-5 שנים? לפחות תודה שקצת הגזמת אז... אתה צודק לגבי סיבות המלחמה של הערבים, אבל השאלה החשובה לנו היא לא מה הסיבות שלהם להילחם, אלא איך אנחנו מנצחים במלחמה הזאת. השיטה שאתה מציע נוסתה למעשה במשך 26 שנים, מ-1967 ועד 1993, ולא הביאה תוצאות טובות במיוחד. נראה שלא תפסת שלכיבוש מתמשך של עם אחר אין שום תוחלת במציאות של המאה ה-21. הפעולה שאתה מציע ל"חיסול אוסלו כליל" היא מד"בית, אין לה שום קשר לשום מציאות, שום ממשלה ישראלית לא תורה עליה לעולם, ואם כן, אז היא תופסק בהוראה מוושינגטון 5 דקות לאחר שתתחיל. ויום נעים מהעמק.
46. שוב האגדות על "זו בעיה כלכלית"?
גל   (19.06.08)
הרי מה שאתה חולם עליו זה המקום ה"מופלא" בו היינו בשנת 2000. היה להם ב 2000 את כל מה שביקשו, למעט זכות השיבה. היה אימון בין העמים, ישראלים עשו אצלם קניות בסופש. הכלכלה שלהם פרחה וצמחה ב 15-20% שנתי. ישראל הגישה הצעות לסיום ה''כיבוש''. ואז קיבלנו מלחמה. ערפאת הודה, כעבור 18 חודשים, שהוא העריך שהם ינצחו אותנו מהר, כי אנו מפוררים ומפחדים מעצמנו. השמאל הביא אותו לחשוב שאין צורך לעשות שלום עם ישראל, הוא יכול לקחת, בכח ה''צבא'' שלו, בלי לתת שלום בתמורה. לקחת עמדת מיקוח טובה יותר. השמאל, עם המהפיכה המתמדת ותכתיבי אירופה, לא מאפשר שלום. עובדה. רק בזכות שטיפת מח מתוחכמת הם עובדים על כולם, ובעזרת שליטה דיקטטורית בכלי השידור הציבוריים הם שוטפים לאזרחים את המח עם השקרים הצבועים שלהם. הסבר חלקי על השיטה, פה: http://www.youtube.com/watch?v=rvcZiNt6ypI האבסוקד הוא, שהתבוסתנות הזו מאריכה, יותר מכל, את הסבל הפשיסטינאי.
47. בדיחה גרועה
בדיחי   (19.06.08)
אבו מאזן זו בדיחה מהלכת. לעשות הסכם איתו זה כמו לכתוב על הקרח. כל הסכם איתו רק יביא לנסיגה של ישראל משטחים אסטרטגיים ביהודה ושומרון, שייקרבו את הטרור למרכז הארץ. טילי כתף על מטוסים ממריאים בנתב"ג כבר אמרנו?
48. נותרו רק 2 סוגים
יגאל הנגעל   (19.06.08)
קיימים שני סוגים של שמאלנים בישראל: 1. אנשים תמימים. 2. שמאלנים מקצועיים שמתפרנסים (היטב) מהיותם שמאלנים. על הראשונים אני מרחם. לאחרים אני אומר: לכו, מצאו לכם עבודה אמיתית, יצרנית.
49. תאוריית המיקרובים וההודנה/רגיעה! כל אחד יודע שאים בגופנו יש
תאוריית המיקרובים! ,   הון ושילטון=אסון!   (19.06.08)
תאוריית המיקרובים וההודנה/רגיעה! כל אחד יודע שאים בגופנו יש חיידקים מזיקים הרופא נותן אנטי-ביוטיקה בכדי לעזור לגוף להילחם בהם. האנטי-ביוטיקה הורגת בתוך גופנו חיידקים טובים (לצערנו) בדרך לחיסול הרעים (אתם עוקבים אחרי!). ומה שקורה זה כשמתחילים הרעים להפסיד ולהיחלש גופנו מתחזק, וכאן רבים שלא יודעים מפסיקים לקחת את התרופה ועושים טעות חמורה! כשמפסיקים את המשך הטיפול ולהרוג את המיקרובים עד הסוף, קרים מספר דברים רעים: * (האוייב) החיידקים מתחילים להיתרבות ולהיתחזק שוב! * מפתחים חיסון נגד מינון האנטי-ביוטיקה הקיימת! * ובכך חייבים לקחת תרופה חזקה יותר לגוף דבר שיסכן את גופנו, כי ככל שנעלה את המינון, מאחר ובכך בין הייתר להזכירכם אנו הורגים גם חיידקים טובים שהגוף זקוק לקיומו (גם באוייב יש טובים ולצערינו נתחייב להקצין את טכניקות הלוחמה ובאים נפציץ למשל, יותר מהפחות קיצוניים שבנייהם יהרגו ובכך יהפכו לקיצוניים יותר!)!המשיכו וראו כמה שתיאריה זו נכונה ואן באפשרותנו להפסיק עים שום הודנה ושמודנה שכל מיניי פוליטיקאים מושחתים, ועוכי דין מאוסים, אשר בסופו של דבר כולם יצאו בצורה זו או אחרת עים מעטפות וצ'ופרים מסוג זה ואו אחר בעוד המיקרובים מתחזקים והורגים בנו עד שיחסלו אותנו כפי שהבטיחו ועדיין ממשיכים להבטיח!!! *** הון ושילטון = חיסול מהיר יותר שלנו *** *** הון ושילטון = לנו אסון *** מההודנה ירוויחו אנשי ההון שימכרו יותר ויחזקו את המיקרובים בעוד הינם מיתעשרים על גופתינו וילדינו, ואנשי השילטון שוב יקבל מעטפות (כמו עיסקה שמנה לילדים. מי יוכל להיתלונן באים הילדים מצליחים בעסקים! כאילו! וכו.)
50. מדינת "חלם"
זהבית   (19.06.08)
קשה להבין איך נהפכנו למדינה הכי טפשה בתבל. ההתחלה - הקמנו התנחלויות היכן שלא צריך שהשמאלנים הקימו, ואחר כך הכנסנו את הרוצחים לביתנו עם הסכם אוסלו, לאחר מכן פינטזנו עלמזרח תיכון חדש. קורבנות השלום, צריך לדבר לא חשוב שהדיבורים הם סרק וסמוך. וכך הגענו למצבנו הנואש עם ממשלה שרב שריה כבר עשו כברת דרך ארוכה בלי תוצאות ושרים חדשים שאתה לא מאמין שהם בממשלה כדוגמת יולי תמיר ורוחמה אברהם וכו.. למען ילדינו ולמען הדור הבא בואו נתארגן להחליף ממשלה כושלת וראש ממשלה שמוכן לעשות את הכל כדי להשאר בשלטון למרות החקירות והספינים שלו. הגענו למצב שאין על מי לסמוך.הפסקת האש היא הבזיון הגדול יכולנו לעשות אחרת להביא אותם להכנעה לא במלחמה אלא בכל מיני מצבים קשים כדי להכנע. אבל קודם היינו צריכים לדאוג לשחרור את שליט. צודקת המשפחה אנחנו כולנו אתם בסבלם הבלתי יתואר - ומדינת חלם לא מבינה והיא כושלת צריך מהר להחליפה. זה בנפשנו.
51. רגיעה בדרןם
פרץ שלמה ,   ירושלים   (19.06.08)
אולמרט וברק בושה וחרפה עיר קטנה עזה מה עשתה למדינה תדבישו לכם לכו הביתה
52. למשה א. מעמק יזרעאל (45):
איציק   (19.06.08)
נו, אז הכי טוב ויעיל זה לפרק את המדינה ולהתקפל מכאן, לא?
53. 30 - תחזור לבויידם ממנו באתה.
פה   (19.06.08)
חשבתי שהשמאל ההזוי שחושב שכל הימנים "רוצים" מלחמה כבר התמוסס מהעולם הזה. זה לא או שלום או מלחמה. הימין רוצה שלום אמת. השמאל רוצה שלום בכל מחיר. זה ההבדל האמיתי והמשמעותי היחיד בין הצדדים. אם באורח פלא, היה לנו שלום אמיתי ויציב עם הסורים והפלסטנאים - עכשיו הרבה מצביעי ימין היו מוותרים על הגולן ועל יו"ש. אבל דברים לא קוראים באורח פלא. תהליכים מתרחשים. ובשביל שבסוף תהליך יהיה לך שלום בר קיימה, אתה צריך להתחיל מנקודת חוזק ועוצמה כזו שהאוייב שלך ירצה שלום לפחות כמוך אם לא יותר ממך. היום אנחנו מתרפסים. אנחנו באימפוטנציה לאומית כזו, שגורמת לאולמרט לתת את הגולן לפני שהתחיל משא ומתן ואשר גורמת להפסקות אש שכל תחליתן היא העצמת האוייב שלנו.
54. שטויות- עכשיו אני רגוע.
(19.06.08)
כאשר אריאלי חושש אני נרגע. מר אריאלי חבר בארגון קיצוני שמאלי ששם לו למטרה לקעקע את מדינת ישראל דרך בג"ץ ודרך עיוות עובדות. יש יתרונות ויש חסרונות בכל דבר. היתרון של ההסכם עם החמאס שהוא מפורר את הרעיון של מדינה פלשתינית דבר ההורג את השמאל הישראלי ובראשם מר אריאלי. אם בעתיד יפתח מעבר לרפיח ואני מקווה שכך יהיה לאחר החזרת שליט לאט ובהדרגה עזה תשאב למצרים. בהחלט יש חשש להשתלטות של החמאס על הגדה ועל זה צריך לשקוד במלחמה בלתי פוסקת עם כל הנדרש מחסומים גדר וכו'. בעתיד הרחוק ייתכן מדינת ישראל עם פחות ערבים בשטח בין הירדן והים כאשר עזה שייכת למצריים זה כבר מינוס 1.5 מליון ערבים וזה הורג את השמאל עם הטיעון הדמוגרפי שמתגלה בעירומו. סבלנות רבותי סבלנות. תהליכים היסטורים לוקחים מאות שנים ולא היום ועכשיו. הרעיון של שתי מדינות כשל ולא באשמת הימין הישראלי. הוא כשל בעיקר בגלל השמאל הישראלי . אם מר אריאלי וכל השמאל היה עומד וטוען כולה ארץ ישראל שלי אבל נשקול להתפשר ייתכן ??? והיינו מגיעים לפשרה. מאחר והשמאל הישראלי אומר ארץ ישראל ההיסטורית לא שלי אומר הצד השני תן לי עכשיו את החצי ומחר נדרוש את מה שנשאר. אם לא נשתולל נהרוג ונאבד. פרעות היו בחברון כאשר היהודים היו מיעוט והערבים רוב עוד בשנת תרפ"ט. אז לא המתנחלים הם הבעיה הערבים בחוסר נכונות להכיר בנו הם הבעיה.
55. לאיציק - 52 - התשובה היא לא
משה א ,   עמק יזרעאל   (19.06.08)
בנוסף לכך, ובהנחה שאתה איציק שאני לא מכיר עדיין, אז קודם כל ברוך הבא, ושנית קצת שאלות הבהרה: אתה באמת לא מכיר שום דבר באמצע? רק או כיבוש של הפלסטינים או להסתלק מפה? ככה זה אצלך עם כל דבר בחיים, רק שתי אפשרויות הקצה? ויום נעים מהעמק.
56. *********עוד מאמר מלומד והזוי.**********
(19.06.08)
57. מר אריאלי היקר ! אמור בקיצור ולעניין
נתן   (19.06.08)
אתה רוצה שצה"ל ידביר את החמא"ס בעבור "יקיר הציונות" החדש שלך מחמוד עבאס (שאגב, משפחתו מבלה את זמנה בנעימים בנסיכויות המפרץ), אבל "שכחת" לספר לנו על "קרבות הרואיים" בתחתונים שניהלו גייסותיו מקבליי שכר בעזה וחמושים לממש את ריבונותו של הראיס, אפילו ביו"ש אלפיי חמושיו בשכר "נותנים כבוד" לחמא"ס ועוסקים רק בשיטור גם הם יודעים מיהו הבעל בית. אמור בכנות והגינות שאתה מחפש אחר משת"פ לחתום עימו על הסכם דמיוני שלעולם לא ימומש, ברגע האמת כולם יימלטו הם צברו דיבידנדים לא רעים בעידן הפת"ח.
58. למשה[55], ההוא איציק שאינך מכיר, אך הוא כבר מכירך היטב...אגב
איציק ,   המרכז   (19.06.08)
עם שאלתך "רק שתי אפשרויות הקצה", רק ברק ופרצ היו? ויום טוב לך.
59. למוישה(45), להלן 2 תגובות ישנות משנת 84..
ס--ו--ל--ו   (19.06.08)
למוישה(24), כרגיל אתה הוזה ומעוות את העובדות ההיסטוריות. המסקנה של העולם התרבותי ב-1947, על חלוקת הארץ בין שני העמים, הביאה למלחמה איומה בין 2 העמים הנ"ל, המחיר של המסקנה הנ"ל, היה, ליהודים, כ-6000 הרוגים, לערבים, כ-100 אלף הרוגים, וכמיליון פליטים. היה כדאי שכבר תסיק את המסקנה הנכונה, מהמסקנות שיכול העולם התרבותי להסיק. למשל, שניסיון חלוקה נוסף של א"י, יביא למלחמה איומה נוספת שעלולה, במקרה הטוב, להביא לגל פליטים ערביים נוסף, או במקרה הפחות טוב, לחיסולה של מדינת ישראל. לסיכום, יש לך תמיד כישרון להסיק מסקנות הפוכות מעובדות נתונות, אתה ממש אנטי לוגיקן. סולו (06.08.04) ======================= למוישה(45), הגיונך לא רק הפוך, אלא גם מנותק מהמציאות הממשית חביבי, אתה לא נמצא במקרה ב'עולם הדיסק' של טרי פרשט ?, ששם הלוגיקה עובדת גם הפוך, ובמציאות מתקיימים מעשי קסמים, תפתח את עיניך ותסתכל סביב, אם העולם שאתה נמצא בו, הוא בצורה של דיסק, שמונח על 4 פילים, שעומדים על צב ענק ששט בחלל, אזי את לא נמצא כאן, אלא שם. וכל הטיעונים הלוגיים שלך, וההזיות תקפים. נחזור לרגע לכאן, לכוכב לכת "ארץ", לטריטוריה שממערב לנהר הירדן. הפלשתינים לא קיבלו ולא יכולים לקבל את הפתרון שלך, משום שאין להם מסגרת שילטונית, שרוצה ויכולה לכפות את הפיתרון הנ"ל, הם עצמם לא יכולים להקים מסגרת כזאת, משום שהם נשלטים ע"י כנופיות טירור, שהאינטרסט הקיומי שלהם, זה להתנגד למסגרת שכזאת, בנוסף כל מדינות ערב ביחד ובנפרד, מתנגדות להקמת מסגרת שכזאת, מפני שאז יקרו 2 דברים שהם מסוכנים לשליטים במדינות אלו, 1. המסגרת השילטונית הזאת מחוייבת ליהיות דמוקרטית במהותה, 2. מדינת ישראל תפסיק אז ליהיות בחזקת אוייב חיצוני. לכן מדינות ערב יפעלו במרץ ובנחישות לשבש את פתרונך, הפתרון היחידי שיכול ליהיות ישים, ויביא לשלווה ושקט ורווחה, לכלל התושבים ממערב לנהר הירדן, זה הפתרון שבו ישראל תקח יוזמה, ותקפה הכח הנשק 'שלום ישראלי', בשטח ממערב לנהר הירדן, ונשאיר לאמריקאים לכפות בכח הנשק, 'שלום אמריקאי' בכל רחבי המזרח התיכון. נו עכשיו הצלחת להבין, בספק !. סולו (06.08.04) ===========================
60. למויישה 45#, להלן שיגור חוזר של התיזה הטריטוריאלית.
ס--ו--ל--ו   (19.06.08)
במאבק על טריטוריה, המנצח לוקח הכל, והמפסיד מפסיד הכל, אף פעם בהיסטוריה, ובאף ארץ בעולם, מאבק בין שני לאומים על הבעלות על אותה טריטוריה, לא נגמר בהסכם פשרה. אלא תמיד הוכרע בכח. המנצח לוקח הכל, והמפסיד מפסיד הכל, והטריטוריה שעליה מדובר כאן, כל הטריטוריה בין הירדן לים. הסכמי פשרה הן רק שלבי ביניים לקראת המטרה הסופית, כך זה היה בוויטנאם, בקוריאה, באלג`יריה, בצפון אירלנד וכו.. וכך זה היה באירופה, לאורך כל ההיסטוריה, עוד מימי הרומאים, וכך זה היה ביבשת אמריקה, צפון, מרכז ודרום, וכך זה קרה וקורה בארץ ישראל, אם המאבק הישראלי ערבי (לא רק הפלשתיני) היה פתיר בהסכם פשרה, הרי היה שלום ודו קיום כבר ב-48, ובכל זמן כלשהו מאז ועד עתה. ועובדה שכל הסכמה וכל וויתור, לא הביא לשלום, אלא למלחמה. לכן על ישראל להתייצב בגבולות ברי הגנה על מרכזי האוכלוסיה שבה, והגבול המזרחי חייב ליהיות הירדן. מגבול כפר סבא קלקיליה, אי אפשר להגן על תל-אביב, למעשה גבול שכזה הוא מתכון בטוח לחורבן 3. היתנתקות מיו"ש, ופתיחת הגבול המזרחי משם לארצות ערב, תיגרום לזרימת המוני מטורפי טירור איסלמיים לתוך שיטחי יו"ש, עם נשק לרוב, כולל נשק לא קונבנציונלי, וכל זה יופנה ישירות על מרכזי האוכלוסיה הישראלית, בגוש דן, בירושלים, בישובי הדרום, ובגליל. (כמו שההיתנתקות מרצועת עזה ומרפיח, הביאה לזרימת נשק ומטורפי טירור איסלמיים לעזה, ותוך תקופה קצרה החלו לרדת הקאסמים/הקטיושות על שדרות/אשקלון), המאבק שלנו עם הפלשתינים תואם את הנאמר לעיל, עם התוספת הבאה, ישנם 22 מדינות ערביות עם משטרים טוטליטרים וחשוכים, שהאינטרס של הממשלים שבהם, הוא לשמר את מצב המלחמה עם מדינת ישראל, כך הם מסיטים את תיסכול אזרחיהם, מהמשטרים שבארצותיהם, לעבר אוייב חיצוני, ומדינת ישראל היא אוייב אדיאלי מבחינתם, מדינה קטנה, בעלת דת אחרת, שכבשה ושולטת באדמות ערביות, ועל אוכלוסיה ערבית, שלום אמיתי בין מדינות מחייב, ששתי המדינות יהיו דמוקרטיות, ברגע שרק אחת מהן דמוקרטית, ושורר מצב מלחמה ביניהן, אז לא יתכן להגיע לשלום אמיתי, אלא רק להודנה זמנית, זאת הסיבה שהשלום עם מצרים קר, הממשל שם שומר על קיומו, ע"י שימור אוייב חיצוני, ישראל. מתי כל זה יגמר ?, לא ידוע, אבל בינתיים מדינת ישראל חייבת לשמור ולא לעשות שטויות נוספות, נוסח אוסלו, השטות של נסיגה חד צדדית או בהסכם, והקמת מדינה פלשתינית. תביא לחורבנה של מדינת ישראל. לכן לישראל יש רק ברירה אחת, באם חפצה קיום היא, לגייס את כל הכח הצבאי הישראלי, כולל המילואים. לתקוף ולכבוש בבת אחת את כל ישובי הערבים ביש"ע, ואז לסרוק בית אחר בית, ולחסל פיסית את כל העוסקים בטירור, במקביל לאסוף ולגרש לטוניס את כל מי שבה משם. לאחר מכן, להטיל משטר כיבוש עם אפס סובלנות לטירור על כל מרכיביו, אירגון, הטפה, מימון, וביצוע, רק כך אפשר יהיה להגיע לשלווה ושקט ובטחון ולשיגשוג כלכלי, וכל ערבי שלא יהיה מוכן להשלים עם שילטון ישראלי עליו, פתוחה לפניו הדרך אל ארצות ערב. (וזה לא יהיה סוף העולם, לראיה עשרות מיליוני מוסלמים עזבו את מולדתם ועברו לגור באירופה), והגיע הזמן לאחר אלפי הרוגים, להפסיק ללכת בעקבות הזויי הסמול, משום שדרכם ההזוייה מובילה לחורבן.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה