חלק נותני השרות הישראלים (חברות כמו חברות הסלולאר, אינטרנט, טלויזיה וכד') נוהגות באופן פושע בלקוחות.
המון טעוית גביה, ושאר טעויות, תמיד הלקוח אשם, מעולם לא נבדקת המערכת.
שימו לב כמה הלקוח תוזז, גם אחרי שאמר לחברה בדיוק מה הבעיה, עדיין היה צריך לעבוד בשלכנע אותה.
עד מתי הצרכנים יהיו אפר ועפר מול החברות האלו.
החברות הללו נוקטות בשיטת מצליח באופן ברור ובלי כל בושה או נסיון הסתרה, הם מתבלבלות, טועות, גובות בטעות ואין שום מנגנון אשר דואג לפקח.
כאשר עולים על הטעות, מתפקידו של הלקוח לעבוד ולשכנע את החברה הבריונית שלרוב נוהגת בו בחוסר כבוד, ובחוסר אחריות ובסופו של דבר ניאותה לזכות אותו בסכום שהגיע לו.
** זוהי לא לקיחת אחריות **
אם החברות לא יפגעו בכיס, אם ראשים לא יעופו, אם לא יפצו לקוחות באופן הולם - אין שום סיבה שהחברות האלו ישנו את דרכיהם.
יותר זול (או אפילו יותר רווחי) לא לתקן את הטעויות, על כל לקוח אחד שמתלונן יש לפחות 20 שלא מתלוננים, על כל 20 לקוחות שמתלוננים יש אולי אחד שהוא מספיק עקשן כדי לעמוד על שלו.
אתם - צרכנים טפשים שנותנים לחברות האלו לרסמוס אתכם.
ואתה - המחוקק, איך אתה לא קובע רמות שירות לכל חברות התשתיות האלו שלא מוכרות מוצר אלא שרות!
אשמח לשמוע מה אתם חושבים!