כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
תקלה ב-012: קו טלפון אחד לשני משתמשים
מירב קריסטל
פורסם: 30.09.09, 13:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 91 תגובות ב-71 דיונים
31. סוף סוף עלו עליהם
יהושע ,   מרכז   (30.09.09)

כשביקשתי להתנתק מהם הציעה לי המוקדנית שאביא לה לקוח אחר במקומי ואז היא תנתק אותי מידית , הודעתי לה שלא הייתי מוכן שגם השונאים שלי יצטרפו לחברה הזו . שרות מתחת לכל בקורת , קו טלפון מנותק במשך כל סוף השבוע ויש להם פטנטים להכניס קיסם לקופסת המתאם לכבלים !!! נשמע קצת חובבני , לא ?

בקיצור אחרי יסורים הצלחתי להתנתק מהם רק לאחר חודשיים שהמשכתי לשלם להם מכוון שהם טוענים שהם מחייבים באיחור של חודשיים מה שזה לא נכון , הם חייבו תשלום ראשון מיד לאחר שהטכנאי חיבר אותי . זה גם דבר שצריך לבדוק .

בקיצור , תברחו ומהר .

32. כתבה אחת מתוך 300000 לקוחות מרוצים
מישהו שעדיין מאמין ,   חולון   (30.09.09)

טעויות קורות - עובדה הייתה לי בעיה בקו - בסוף התברר שבכלל בזק עשו נזק בכוונה כדי לפגוע בקו ולקח לי חודש לסדר את הקו בגללם

גם אני במבצע של 9 ש"ח ל3חודשים (כמו כל לקוח חדש)

הכול עובד אצלי כמו שעון

מי שלא יודע להשתמש בצדיו טכני של הדור הבא שלא השתמש במחשב בכלל

33. 012 חברה מעולה
שירן ,   חולון   (30.09.09)

012 חברה מעולה , אני אישית לקוחה שלה וכול פעם שאני פונה למוקד שירות אני מקבלת שירות מצויין .

כול עניין לגופו אני בטוחה שנעשו כול המאמצים כדי לפתור את הבעיה .

אני בטוחה שהוא די הגזים !!!

34. מה שזול עולה ביוקר ועוד איך
צרחן ישראלי ,   צפון   (30.09.09)
לא להתקרב לחברה הזאת הם על הפנים מכל הבחינות לא שהשאר טלית שכולה תכלת נטויז'ן פעם היו גרועים והיום הם מצויינים בזק בינלאומי טובים בהגבלת שיתוף קבצים זה בדוק אבל השרות שלהם יציב ויש עם מי לדבר אקספון חברה צעירה וטובה חבל שיעלמו מהמפה בזק משתפרים מיום ליום.
35. שירות לקוי
חיים   (30.09.09)

012 ידועה  בבעיותיה בנושא השירות .

מי שמתחבר דרכם צריך להבין שיש לו בעיית תמיכה ושירות.

 

36. 012 סתם כי בא לי לדבר...
כ.ג   (30.09.09)
012  סתם כי בא לי לדבר...
37. רק ביטול כרטיס אשראי גורמת להם לקום !
2 כל מילה בסלע ,   רמת גן   (30.09.09)
נשארתי מנותק חודשיים בלי קו טלפון ואינטרנט , שום שיחות , הסברים לא עוזרים , ביטול כרטיס אשראי - פטרון יחיד נגד 012 ,  אני לא מאמין שנפלתי בזבל הזה , שפל מדרגה .
38. ועדיין , הטלפון של 012 הכי אמין ! וזה אחרי שנתיים שאני מנוי
גגגגג   (30.09.09)

 

39. ל - 3 טלפון VOIP האלטרנטיבה הכי זולה לטלפון קווי
אוהד ,   הרצליה   (30.09.09)
ובשביל זה שווה לוותר על נחושת
40. הטלפון של 012
אריאל נס ,   רמת הגולן   (30.09.09)

קשה להפרד מבזקאחרי שנים אבל תודו שלא תמיד צריך לשלם המון בשביל טלפון.

אם אתם תופסים מבצע טוב, על הדרך גם משדרגים את מהירות הגלישה אצל הספק בחינם.

משלמים פחות 45% על חשבון הטלפון.

לא משלמים תשלום קבוע על אחזקת קו

תא קולי בחינם. סופגים קו "מת" אם יש תקלה באינטרנט.

אז טלפון אינטרנט קווי שווה את המחיר והוא יותר זול.

 

41. גם לי כרא אוטו דבר לפני שנה.
אלכס   (30.09.09)

פשוט דיברתי מקו של משהוא אחר.

לא יכול ליהיות תאות אנוש.כי מתאם תיבקד חצי שנה לפני בלי שום בעיה

התקשרתי ולאחר זמן מה תיפלו בבעיה והחזירו לי את הקו שלי..

 

42. תתבע להם את התחת אל תהייה פרייר
התובע   (30.09.09)
טוב שאשתך לא התגרשה ממך בגלל שכשחייגה הבייתה ענתה לה אשה
43. איזו תקלה אדירה!!!
לא מתקרב ,   ל- 012   (30.09.09)
אמנם אף אחד לא היה רוצה שיקרה לו דבר כזה... אבל זו באמת תקלה מגניבה!
44. מאז האיחוד עם SMELL
Gainward ,   פתח תקווה   (30.09.09)
הדרך למטה לא כל כך רחוקה החברה הכי גרועה שיש
45. מתי תבינו הכי טוב להתקשר מטלפון ציבורי
קובי   (30.09.09)
קבלת שיחות תנו להם את הנייד שלכם שיבזבזו עליכם שיחות כי גם ככה להתקשר לספקיות השיחות לא בחינם כמו שהיה עד היום
46. ראו הוזהרתם!!!
רחובות   (30.09.09)
קרה לי מקרה דומה מאוד עם המכשיר הסלולרי שלי בחברת סלקום!
במשך כמעט חצי שנה הייתי מקבל חשבונות לא ריאליים וגדולים משמעותית מהרגיל. תחילה לא ייחסתי לכך חשיבות יוצאת דופן אלא תירצתי את זה בהעלאת תעריפים ויותר שיחות. באותה תקופה גם התחלתי לקבל שיחות ממספרים לא ידועים שחיפשו מישהו אחר, וחברים שהיו מתקשרים אליי היו לעיתים מגיעים למספר אחר.
פניתי מספר פעמים למרכזי השירות של סלקום, שם לא מצאו בעיה בטלפון אך החליטו להחליף לי כרטיס סים. הבעיה לא נפסקה ולכן החלטתי למצוא הוכחה חותכת שהמספר שלי "חולק" גם למישהו אחר. החלטתי יום שלם לא להשתמש בטלפון ולבדוק באינטרנט האם חל שינוי בחשבון, ואכן - החשבון עלה. למחרת פניתי לסלקום באיומים לתביעה.. רק אז הם התייחסו בדבריי ברצינות והחליטו לטפל בבעיה.. אכן "למרבה הפלא" הם גילו שהמספר שייך לשני כרטיסי סים.
לזכותם אומר כי קיבלתי החזר על הכסף ש"נגנב" ממני.
47. איטה יופפי, אני מידבר כי סתם בא לי לידבר
סאבאבי יאבי   (30.09.09)
48. לא יכול להיות טעות אנוש
עובד 012 ,   חולון   (30.09.09)
כל המערכת היא אוטומטית והציוד מקבל קבצים מהמערכת בצורה אוטומטית כך שזוהי לא אשמת הטכנאי אלה המערכת .
49. סתם כי בא לי לזמבר.. ;-)
ירחמיאל המשתולל   (30.09.09)
50. לי זה קרה עם הפלאפון
לי זה קרה עם סלקום   (30.09.09)
51. מי עובד עם החברה המגעילה והקקמיקה הזו?
(30.09.09)
שירות זבל
52. בושה וחרפה-אני אצלכם? בחיים לא!
דרום   (30.09.09)

חברות שלא מודות בטעות ועוד בחוצפתן לא מפצות לא שוות שקל!!!!

 

53. זה מה שקורה למי שרוצה "לחסוך" בכסף...אין כמו בזק!!!!!!!!!!!!
אילנית ,   אשדוד   (30.09.09)
סתם כל החברות האלו...012/הוט/אורנג',הכל אותו חרא...אין כמו בזק.טיפה יקר אבל שווה!!!!!!!!!!
54. שקרנים! גם אצלי היה ככה
רני ,   הצפון   (30.09.09)

אני וחבר שלי קיבלנו (כל אחד בנפרד) את אותו מספר טלפון. במקרה זה היה חבר שלי, יכולתי לקבל יחד איתי כל אחד אחר.

דיברנו איתם על זה וזה לא נפתר עד שלא התנתקנו מהם פשוט.

שלא יגידו שזה לא קרה!!!

55. בסמייל, גם כתובת אי מייל אחת חילקו לשני אנשים
בעלת נסיון   (30.09.09)

לא טעות של טכנאי.

היה צריך לירוק דם לסדר את זה.

שרות זה דבר שצריך להתייחס אליו בכבוד.

שילמדו את זה כבר

56. smile חייך, אכלת אותה
(-:   (30.09.09)
57. חברה גרועה
מניסיון   (30.09.09)

שירות לקחות ירוד, באינטרנט בכלל סיוט עם החברה הזאת אין שבוע אחד שהאינטרנט לא מתנתק לי כך שאין פלא שיש בעיות גם בקווי הטלפון שלהם הטכנולוגיה שלהם פשוט מהעלובות בעולם.

העיקר פרסומות בטלויזיה הם לא מפסיקים לשדר.

58. גם לי קרה עם הוט
יוני ,   רמת גן   (30.09.09)
הייתי מתקשר לחבר ומגיע למישהו אחר. או שהייתי מקבל תקליט על מספר לא מחובר או שהוחלף. 3 טכנאים לא הצליחו לפתור את הבעיה (לאחר בשעתיים דווקא הם יכולים..) וגם טכנאי "סיירת" לא שמע על התקלה.
בקיצור צריך לדפוק להם את הצורה כמה שאפשר. לי נמאס זרקתי אותם לכל הרוחות ועברתי לחברה אחרת.
59. טלפון VOB של 012 הוא פתרון טוב וזול לטלפון בבית
בוצקי ,   חוף הכרמל   (30.09.09)

ים של שירותים בחינם הקו באיכות טובה

60. גועל נפש של החברה
רונן   (30.09.09)
מעבירים אתכם כל הזמן מאחד לשני, לא יודעים מה השני אומר, וזמן ההמתנה חבל על הזמן. אל תתחברו אליהם לא חסר חברות
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה