|
1. פעם נלחמנו לצאת מהג'ונגל היום רוצים בכוח לחזור=איזה מהפך עבר
נ.כהן עלק מודרני היו |
|
|
(01.05.10) |
|
|
|
תקראו את הפרק "העמלה אויב המכירות " בספר ששמו "הספר", ותגלו כמה טפשות יש בשיטות התגמול של המוקדנים
|
|
|
3. תגדלו, תתקדמו, ואז רק תחלו להבין
עובד לשעבר בשרות |
|
|
(01.05.10) |
עד כמה נוצלתם בחברות השירות הישראליות למינהם. הדבר היחיד הטוב בחברות האלו, זה כשאתה עוזב אותם להתקדם הלאה.
|
|
|
על זה נאמר הכל יחסי בחיים, על אותם שעות במוקד פחות או יותר רק במוקד המכירות עושים פי 2 יותר כסף ועל כן אני ממליץ רק מכירות בחברות כאלו! מנסיון של אחד שעושה משכורת של עורך דין כבר כמה שנים במכירות יס...
|
|
|
|
|
6. מה עם הנציגים של בזק 199,144,ADSL?
|
|
|
7. והתנאים שלהם טובים יחסית
תבדקו כמה מרוויחות מנקות בחברות קבלן, כן אותם צללים שנעים במדי אסירות, עם דלי ומגב ומנקות לכם את המשרדים. כמה מרוויחות קופאיות בכל מיני "רבע חינם" ו"לי זה עולה יותר" למינים.
האבסורד הוא שגם מורים לא מרוויחים הרבה יותר וגם מזכירות.
זה נחמד להסתכל על כמה יונס מרוויח, אבל עד שלא ירימו את המינימום למשהו שאפשר לסגור איתו את החודש, ההתעסקות ביונס ודומיו לא תהיה הרבה יותר מרכילות.
המשרות הללו של נציגי מכירות ושירות לקוחות מיועדות לסטודנטים שאמורים בכסף הזה גם לשכר דירה ומחייה וגם הוצאות על לימודים. שיא האבסורד הוא שאם אתה לומד בבא קמא או בבא מציעא, אז אין לך טרדות כלכליות בכלל. הפראריירים שמרוויחים 20.70 ש"ח לשעה ממנים אותך, ואת הילדים שלך, ממס ההכנסה שהם משלמים.
|
|
|
פשוט בושה למדינה בשנת 2010 שככה אנחנו נראים, אנשים מרוויחים פה כסף על גבם של חלשים אם ככה נראה קפיטליזם, צריך לבטל אותו ויפה שעה אחת קודם פלא שאנחנו מקום ראשון במדינות המערב בעוני ממש מפתיע העיקר תמשיכו להצביע לקפיטליסט ביבי, ככה ימשיך להיות פה אסון. סליחה אפשר לדרוך על כולנו... נכון לאיראן עוד מעט יש גרעין. אמאלה
|
|
|
עם ישראל נראה לי מתבייש להגיב לכתבה הזאת....
|
|
|
10. וכמובן שלא מפרסמים את הנתונים על עבדי הוט
|
|
|
11. כמה עצוב
דון קיחוטה , |
תל אביב |
|
(01.05.10) |
שאתם מביאים זאת על עצמכם ומוכנים למכור נשמתכם כל כך בזול.
לא חשבתם פעם על יום אחד של שביתה? לא חשבתם להתאגד ולדרוש יותר? אם התאגידים היו יכולים אז הם היו מחליפים אתכם גם בפליטים מסודן.
העיקר שאנו הישראלים לא פראיירים, אך זה לא סותר את זה שאנו מזוכיסטים.
|
|
|
12. בארץ לא יודעים לתת שרות.שילמתה,לא מכירים בך
שילמתה והפכתה לאויר |
|
|
(01.05.10) |
|
|
|
13. רוב המוקדנים בארץ,מטעים,ולא אמינים
מוקדנים,פחד אלוהים |
|
|
(01.05.10) |
|
|
|
14. הכי כייף לעבוד באורנג'!!!
ההסעות של ראש העין מעולות וגם המשכורת יחסית לחברות הסלולאר האחרות שווה יותר.. חברה שלי עובדת בפלאפון והיא סובלת!
|
|
|
15. אני בהלם מהגרושים האלה
לא חשבתי שיש בארץ משכורות של פחות מ3000 שקל! ממש בושה!!! אני קורא את התוספות המגוחכות של 3 שקלים, 6 שקלים.. ממש צוחקים על העובדים בעיניים! זה נקרא בונוסים?? זה נקרא עלבונוסים!
חשבתי שבחברות סלולאר מרוויחים הון, עכשיו אני רואה שלא.. ועוד לחשוב שהעבודות בשירות לקוחות הן מהקשות והמסתכלות שיש. כל היום בטלפון, להתווכח עם אנשים..
חוצמיזה לא אמרו שבחוק שכר מינימום הוא 4000 שקל או משהו? אז איך נותנים לאנשים בסיס יותר נמוך, זה לא עבירה על החוק?
|
|
|
מנצלים אותם עד העצם אבל הם מבסוטים כי בחדר אוכל יש 2 סוגים של דני. אתם חייבים להתאגד . תשביתו את המרכזי שירות. נראה אותם מסתדרים בלעדיכם. אל תהיו פראיירים של 15 המשפחות העשירות בישראל.
|
|
|
17. מדהים איך הפכנו לחברה של עבדים
אצלנו לא העלו שנתיים את השכר בגלל "המצב". וכשהעלו, העלו ב-50% פחות מההעלה הקודמת שהייתה לפני שנתיים.
העיקר שבעיתונים הכלכליים כתוב שהחברה הגדילה הכנסות ב-2009, ואנחנו יודעים שההוצאות קטנו כי המשכורות נשארו תקועות.
כלומר, החברה רק הרוויחה בגלל "המצב".
ואנחנו עוד צריכים להגיד תודה כי יש לנו מקום עבודה
|
|
|
18. לא יאומן- מדהים שאנשים מסכימים לעבוד כך
במקומות כאלה, כנראה שכולם צעירים ומפוחדים שלא יודעים כיצד לעמוד על זכויותיהם. פשוט עבדים מודרנים, מקווה בשבילם שבפסח הם הפנימו את הערך מעבדות לחירות במובן המודרני, העכשווי של המשמעות. פשוט מזעזע... כמה אנשים יכולים לסבול ולהשלים ען זה
|
|
|
19. ככל שיהיו יותר עובדים שיסכימו לעבוד בשכר כך יהיה
שלום
למה הפליאה????
הרי החברות הגדולות, השמנות והנצלניות מבינות שיש מי שעובד
בגרושים הללו, אז אולי כדי לחשוב פעמיים לפני שקופצים על ההצעות הנצלניות
והמנכלים אולי ישנו את השכר המגוחך הזה אחת ולתמיד
|
|
|
|
|
21. מה השכר החציוני במשק?
כן החציוני ולא הממוצע. אני בטוח שהוא סביב ה 4000 ש"ח.
כתבה מעולה שמראה באמת כמה אנשים מרוויחים פה.
|
|
|
22. דניאל מאורנג' הוא דוגמא לאדם שלא יגיע
כי יש לו מנטליות של עבד
|
|
|
23. בסוף העובדים הזרים מרוויחים יותר מהצעירים שלנו
אני (אבא ל-3 בנות) |
|
|
(01.05.10) |
בהבדל קטן שהעובד זר שמטפל בקשישים תקוע איתו 24 שעו ביממה.
זה היה בציניות.
אני לא מבין את החוצפה של המעסיקים האלה.
כל מתווך בשוק מקבל בין אחד וחצי אחוז ל-3 אחוז עמלה.
אז על 700 ש"ח מכירה זה 21 ש"ח עמלה לפי 3 אחוז. לא הבנתי עוד משהו
קסטרו מייצרת בסין אם היא מוכרת פריט ב-700 ש"ח בטוח שהיא קונה אותו
בפחות מ-100 ש"ח (אלה נתונים ידועים לא המצאתי אותם) למה לא תתגמל
את העובד שהרויחה בזכותו 600 ש"ח ברוטו בכמה שקלים יותר .
מנצלים את הילדים שלנו וזה מעצבן אותי.
|
|
|
24. חישוב התמריץ!!!
נוקיה 6280 , |
ת"א |
|
(01.05.10) |
מה שקורה בחברות סלולאריות שאת התמריץ (על מכירות ועמידה ביעדים מקבלים באופן הבא: נקח לדוג' 2 עובדים, הם יעדים זהים ביותר, רק ההבדל הקטן הוא שאחד עובד 6 ימים בשבוע והשני 3, אע"פ ששניהם יעמדו בסוף החודש ביעדים באותה צורה ובאותו אחוז , הם יקבלו תמריץ שונה , התמריץ מחושב בצורה כזו שמי שעבד יותר -יקבל הרבה יותר אפילו פי 2 מחברו, נשמע אבסורד שהרי אם הצלחתי לעמוד ביעד ב3 ימים, בזמן שאחר עושה את זה ב6 ימים, אני הוא זה שמגיע לי תמריץ גבוהה יותר , אך לא כך , התשובה של החב' הסלולאריות לעניין זה : עידוד עבודה (עלאק!!!!!!) תוסיפו לזה את העניין שנציגים ולא משנה איזה ותק יצברו (משנה ועד 10 שנים) לא יזכו לקרן מנהלים , פנסיה וכו' כמו כל עובד אחר (כן גם עובד ניקיון). איפה פה שיוויון הזדמניות בעבודה. הממונה על השכר-לטיפולך -אודה.!
|
|
|
25. מה עם אל-על? חבל שלא בדקתם!!! חברה גרועה!!!
|
|
|
26. אני לא מבין למה חוגגים את יציאת מצרים
אנחנו עדיין עבדים! ומה שגרוע עוד במדינה של עצמנו.
|
|
|
27. אני נציגת מכירות=אני עבד
אני נציגת מכירות |
|
|
(01.05.10) |
|
|
|
28. there is no job worth to die for
it is nice so long you are unmarried and without children. the moment you get to that frame the jobs of customer service ain't worth it even for 50 Shekels tickets
|
|
|
29. תבדקו כמה מקבלים בתור רכזות גיוס
בכל חברת כח אדם או בחברות שמחזיקים כוח אד וגיוס פנימי מקבלים משכורות של 4000-4200 גלובאלי כשבפועל עובדים גם יותר מ200 שעות...
|
|
|
30. כל כך עצוב ומדכא
עובד של חברת סלולר |
|
|
(01.05.10) |
המתואר בכתבה הזאת ממש נכון. משכורת מעליבה ונמוכה בעוד שהמנהלים הגדולים בחברה מרוויחים מיליונים. למרות שהמשכורת ברצפה, אתה נתון למעקב מתמיד. היעילות שלך נמדדת בכל רגע: כמה שיחות אתה מקבל בשעה, כמה פעמים העברת שיחה למוקד אחר, מספר מכירות שעשית ועוד הצקות אחרות. אין ספק שהתנאים הנלווים מעולים: חדר אוכל, אוכל מסובסד ממסעדות, מוניות בלילה, אבל העבודה עצמה והתגמול בצידה הם בדיחה. אני ממש מחכה לרגע שמישהו כבר יניף את נס המרד כנגד אותם בעלי הון שמרוויחים מיליונים על חשבון הפועלים והעובדים הקטנים, שעושים להם את כל העבודה השחורה.
| |