תנסו פעם אחת לעשות כתבה צרכנית מאוזנת ולא מתלהמת. אפשר היה לעשות אינדקס של הסמלים ומשמעותם כפי שעשיתם ולחסוך חצי מהההתלהמות.
מותר לעצב סמלים במסגרת התחרות, אך אסור לרמות. יש הבדל בין הטעייה של הציבור ולבין שיווק המוצר. אני לא חושב שיש בעיה עם יצרן מצהיר שהמוצר שלו לא מכיל חומרים משמרים כדי לקדם את הנראות של השימורים שלו על המדף. זו חלק מהתחרות המסחרית. הבעייה תהיה כמובן אם הוא ישים הצהרה כזו על מותר שמכיל חומרים כאלה.
לפי הכתבה מוצרים צריכים להגיע בארזה לבנה עם כיתוב שחור עם המרכיבים ובלי שום עיצוב.
והקטע הוא שאני בעד אמת בפירסום ודיוק בעובדות הנמסרות לצרכן.