רכב  בטיחות בדרכים
מהירות מופרזת - גורם שולי לתאונות עם נפגעים
שחר הזלקורן
פורסם: 18.04.12, 14:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 339 תגובות ב-196 דיונים
61. הדרך הכי טובה למלחמה בתאונות (לא מצלמות מהירות)
אלי   (18.04.12)

עם הטכנולוגיות של היום פשוט וזול להקים "צבא" של נאמני נהיגה מתנדבים שממכוניתם יופעלו ברצף מצלמות וידאו וכך יהיה תיעוד שיביא למשפט את עברייני התנועה האמיתיים והמסוכנים.!!!
62. תגידו מה שתגידו אבל ...
גיא   (18.04.12)
השנה יש ירידה משמעותית בהרוגים. האם בגלל המצלמות החדשות? מישהו ביצע בדיקה? האם התעוררנו לנהיגה טובה יותר?

נשלח מהאייפון שלי
63. לעומת זאת, דו"חות מהירות יכניסו עכשיו כמה מאות מיליוני שקלים
- ,   -   (18.04.12)
כעת הבן של ביבי באמת יוכל לחגוג בחו"ל במהלך שירות צבאי על חשבון משלמי המיסים.
64. שגיאה חמורה: מהירות היא גורם עיקרי
עצוב, עלוב ונבוב   (18.04.12)

ראשית, מהירות גבוהה לא מאפשרת לנהג ולאלה שמסביבו לתכנן ולהגיב

שנית, לא משנה מאיזה סיבה, התרסקות ב 150 קמ"ש או פגיעה בהולך רגל

תהיה קטלנית הרבה יותר מאותה פגיעה ב 70 קמ"ש

שלישית, מהירות חריגה מכניסה את כל התנועה מסביבה לשדה קרב של לחץ

65. בפעם האלף: המהירות קובעת כמה קטלניות תוצאות התאונה יהיו...
טל   (18.04.12)
הסיבה לתאונה עצמה יכולה להיות מיליון דברים אחרים.

נשלח מהסלולארי שלי
66. כן אתה מטומטם
דודו ,   חיפה   (18.04.12)
אתה צודק אתה מטומטם
67. מה אתם מתבכיינים על מצלמות מהירות קבועות
משה ,   חיפה   (18.04.12)
כמה נהגים פראים כבר נתפסים במצלמות מהירות שמוצבות במקומות קבועים? חכמי הדור במשטרה מתפלאים שלא תופסים נהגים רבים. אני מציע להם לעמוד קצת ליד מצלמה קבועה ולראות את צורת הנהיגה של הנהגים שנוסעים מהר, מאיטים לקראת המצלמה ואחר כך שוב מאיצים. זו טיפשות ממדרגה ראשונה לחשוב שיש טעם במצלמות קבועות. להיפך, הן מסכנות את הנהגים כי כולם בולמים ונוצרת צפיפות רגעית.
68. אני לעולם לא לוחץ על הברקס ונוהג בלי ידיים.
zeresh   (18.04.12)
69. בפעם המליון
איתן   (18.04.12)
תלוי איזה כביש,איזה רכב,איזה נהג וברור שנסיעה ב 150 קמ״ש מחייבת עירנות ומרחב תמרון מאשר נסיעה ב80 קמ״ש.

נשלח מהאייפד שלי
70. הכי מסוכן אחרי אור אדום היא נהיגה בצד שמאל!!! איך לא צויין!!
אור ,   תל אביב   (18.04.12)
הכי הכי מסוכן, נהגים שיושבים על הנתיב השמאלי ולא זזים גורמים לנהגים אחרים לבצע עקיפה מסוכנת מימין ואז מגיע רכב מאחור ומהבהב והוא חוזר לימין בדיוק כאשר יש את הרכב שעוקף מימין במקביל איליו ואופ... תאונה קטלנית במהיריות של כביש מהיר. צריך לחוקק חוק שמותר לירות בהם מאחורה!!
71. כן , אבל בכולן אין הכנסה כל כך ענקית לאוצר , מה לא מובן
יובי   (18.04.12)

חיי אדם אינם חשובים

מה שחשוב זו היכולת להניס כסף לקופת המדינה

 

כמו תמיד

חבורה של גמדים מנהלת את האוצר , כולל שטייניץ

72. המשטרה צודקים ברמה העקרונית אבל מהירות זה עניין יחסי
יוחנן המדביר   (18.04.12)
ישנן סיטואציות בהן נסיעה במהירות המותרת מסוכנת מאוד וישנן נסיבות בהן נסיעה במהירות כפולה מהמהירות המותרת אינה מסוכנת.
הבעיה מתחילה כשעיקר אכיפת המהירות נעשית במקומות בהן הדבר יכול להיעשות - בכביש ישר אשר הראות בו טובה ובמזג אוויר נאה (לממל"ז) - בנסיבות הללו, המהירות כלל אינה מסוכנת, אבל למה להחליף סוס מנצח?

ומעניין לאן נעלמו העבירות הכי מסוכנות - כל האידיוטים שמתעסקים בזמן הנהיגה בטלפון/סנדוויץ'/עיתון/מכונת גילוח/אייפד וכו'' וכו'?
73. מה שמעניין זה לא איזו עבירה גרמה לתאונה, אלא איך מזהים מראש
קרן   (18.04.12)
נהג מועד לפורענות עוד לפני שהוא מבצע תאונה ומנסים להחדיר קצת שכל לראשו.

תראו לנו את הסטטיסטיקות האמיתיות: לכמה מהנהגים שהיו מעורבים בתאונות על אי ציות לרמזור, סטייה מנתיב וכו' יש גם רקורד מכובד של עבירות מהירות? הרי העבירות האלה נובעות כולן מאותה סיבה - יהירות של הנהג לגבי כישוריו על הכביש (על סף ניתוק מהמציאות), חוסר אכפתיות, ניתוק וזלזול בחיי אדם.

היהירות הזאת (האופיינית לגברים, אגב), היא בדיוק מה שגורם לכל מיני אנשים להגיד דברים כמו "אני נוהג לפי תנאי הדרך, לא בהכרח לפי החוק". כאילו שיש להם איזו יכולת-על לחזות את מה שיקרה על הכביש. כאילו שיש להם יכולת לחזות את הגורם האנושי (שהוא כמובן הדבר המשמעותי ביותר באותם "תנאי דרך") - מי עייף, מי לא שם לב, באוטו של מי תהיה תקלה בלתי צפויה שתגרום לו לסטות פתאום מתחת לגלגלים שלך.

חוקי המהירות נועדו לחזות את המהירות הסבירה שבה אם כ-ו-ל-ם ינהגו, הסבירות לתאונות תרד, או שרמת הפגיעה בתאונות תהיה נמוכה יותר. לא רק שאתם לא יוצאים מהכלל ביכולות הנהיגה המבריקות שלכם, אלא שאתם, בנהיגה המהירה שלכם, מגבירים את הסיכוי שאיזה נהג אחר, שהוא לא נהג-על סופר מוכשר שיכול להתחמק מכל מכשול, יגיב בצורה בלתי צפויה ויגרום לתאונה כי חלפתם על פניו במהירות מסחררת, עקפתם אותו מימין או סתם נצמדתם אליו והבהבתם עם האורות והוצאתם אותו מריכוז (או סתם עצבנתם אותו וגרמתם לתגובה אגרסיבית).

די עם התירוצים. תנהגו כחוק, תפסיקו עם העצבים על הכביש והחיים של כולם יהיו יותר טובים.
74. כסף הכול כסףףף מה לא ברור
נהג   (18.04.12)


נשלח מהסלולארי שלי
75. מערכת מובילאיי מונעת את כל אלו..
עדית   (18.04.12)
למה פשוט לא להפוך אותה לחובה?!
76. אף אחד לאבדק.מה עושה לתנועה?
איציק ,   מרכז   (18.04.12)
נהג מזדחל במסלול האמצעי או  השמאלי
77. שורש הבעיה היא חוסר רצון לעמוד בתור, ממש כמו במכולת
סמי   (18.04.12)
עצור, האט, תן זכות קדימה, פניה לא נכונה
כולם דוגמא לבעיה הגנטית של הישראלי המצוי לעמוד בתור
78. אם כולם היו נוהגים 25 קמ"ש לא היו נפגעים או הרוגים בת"ד
shachar2 ,   בת ים   (18.04.12)
79. צבועים, נסיעה ב120 היא לא מהירות מופרזת
גל ג   (18.04.12)
לראייה: סעו בכביש 1, 5 באמצע היום ותראו איך אתם בקצב אחד עם רוב התנועה - נשים וגברים כאחד מהסיבה הפשוטה: זה מרגיש מספיק בטוח לאדם הנורמטיבי והלא עבריין, אך כמובן שלמדינת ישראל, מחלבה חולבת יושביה, אנו מוגדרים כעבריינים.

אדון כץ, אם היינו עבריינים לא היינו מקבלים דוחות, שהרי הם יודעים מתי לתת ברקס ולהאיץ שוב...

נשלח מהסלולארי שלי
80. מצאתי פתרון למכמונות המהירות !
מר קו   (18.04.12)
התקנתי בטלפון אפליקציה שנקראת OTO שמתריעה לי אוטומטית על מכמונות המהירות
81. ל44 - עבירה יותר מסוכנת היא לתת רישיון לערסים גזענים כמוך
אדם   (18.04.12)
82. אם מישהו עדיין לא הבין - המדינה רוצה כסף ולא מעניין אותה שיש
שלומי   (18.04.12)

תאונות.

שם המשחק הוא כסף ושוב כסף ובשביל זה מספרים לנו כל השנים סיפורים

83. רוב התאונות בארץ נגרמות בגלל תשתית לקויה
CBRRRRR ,   חלם   (18.04.12)
האשמה בחברה הלאומית לדרכים- שמה המכובס של מע"צ.
כבישים לא תקינים, שלטים לא ברורים ועוד מסיחים את תשומת לב הנהגים וההשלכות ברורת עצובות וצפויות......
84. גם אני נכנסתי לסטטיסטיקה לפני חודש וחצי
מימי ,   צפון   (18.04.12)
כשנהג לא ציית לתמרור תן זכות קדימה...
תכלס, בצומת בה קרה התאונה היו מלא תאונות, אני יצאתי במזל ללא פגע, אבל צריך להציב שם תמרור עצור!!!
(צומת הזורע)
85. פספסתם? רווח מקנסות יותר חשוב מבטיחות (ר' בגין, י-ם)
אביבה ,   באר שבע   (18.04.12)
אחרת למה המהירות המותרת בכביש בגין בירושלים היא 80 קמ"ש?
86. ועדיין-אם תראו איך נשים עוברות נתיב או נכנסות לצומת ...
יהודי   (18.04.12)
רק נס יוכל להציל אותך מתאונה הנה דוגמא:נסעתי באיזור יפו עם האופנוע שלי ואני רואה נהגת שרוצה לצאת לפנייה שמאלה מסתכלת עלי ונוסעת למרות שלי יש זכות קדימה ועוד דוגמא: אני נוסע בנתיב השמאלי פתאום כמה שניות לפני יוצאת סיטרואן  ועוברת לנתיב שלי אתם יכולים לנחש לבד אם זה היה נהג או נהגת הנהיגה שלהן פשוט מזעזעת ואני רואה את זה כל יום על הכביש וזה ממש לא מתוך שובניזם
87. תתפסו את הפושעים האמיתיים ! משטרה חלולה
שיר ,   צפון   (18.04.12)
88. עוד הוכחה ניצחת שנשים פשוט נוהגות טוב יותר מגברים!!!
נהגת   (18.04.12)
89. זה ברור שהמשטרה ומשרד התחבורה
יואב   (18.04.12)
מדברים על מהירות, איך הם יצדיקו את הקנסות השמנים שהם גובים מהאזרחים והמצלמות שהם קנו במיליוני דולרים. כנראה שיותר משתלם לקנוס על מהירות מאשר על דברים אחרים. הרי ברור שהכול זו הצגה לצורך הגוף שניקרא מס הכנסה/האאא משטרת ישראל טעות שלי.

נשלח מהסלולארי שלי
90. הגורם העיקרי לעשיקת הציבור
ניר ,   מרכז   (18.04.12)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה