רכב  תחבורה ציבורית
הקו הירוק של הרכבת הקלה - שלב נוסף בדרך לביצוע
רועי צוקרמן
פורסם: 01.12.15, 12:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 107 תגובות ב-64 דיונים
31. דיבורים, דיבורים... בלה, בלה... הנהגים יודעים יותר טוב מכולם
נמשיך לסבול מפקקים ,   באיילון, כביש 4 וכו'   (01.12.15)
32. לא שמתי לב אם רשום שהיא תהיה תחתית לאורך כל התוואי?
(01.12.15)
אחרת זאת תהיה בכיה לדורות, אסור שיהיה אפילו מטר מעל הקרקע.
חייבים להכנס לתוך הערים ולא להגיע רק לפאתי העיר.
חייבים לבנות תוואי שיאפשר הוספת תחנות בעתיד.
יש לתת תמלוגים לקבלנים שבונים מגדלים ומוכנים לבצע תשתית לתחנת רכבת מתחת לבניין (כמו שקיים בהרבה בניינים בחו"ל).
34. נותן פתרון לעובדי אזה"ת בהרצליה.לא לתושבי מרכז הרצליה
(01.12.15)
35. מעולה, אבל 2021?!??
(01.12.15)
36. מה עם רכבת לאילת
אופי   (01.12.15)
איפה נתקעה ההחלטה להקים רכבת לאילת לרווחת תושבי מדינת ישראל
37. אין שכל אין דאגות, החיבור להרצליה זהה לרכבת ישראל!!!
ישראל ישראלי   (01.12.15)
מה הקטע בלעשות רכבת קלה להרצליה אם היא לא נכנסת לעיר??? הרי הרכבת הכבדה (רכבת ישראל) מגיעה כמעט בדיוק לאותו המסלול!!!

פשוט ביזיון איך שהפרוייקט הזה מנוהל, שלא נדבר על העובדה שרכבת קלה לא תפתור כאן דבר, רק תחתית שעובדת גם בשבת!
38. לא הבנתי - זה לא מקביל בערך לרכבת הפרברית הקיימת ?
אבי ,   הרצליה   (01.12.15)
39. למה רכבת קלה ולא תחתית כבדה
(01.12.15)
בכיה לדורות !!
40. אני מחכה שנים לקו השחור שיחבר את כל בתי הקברות בגוש דן
(01.12.15)
41. חפשו בגוגל ותראו מאמר "נדל"ן, קולומבוס וחשיבה רחוקה" *******
בני ,   קראתי משהו מעניין   (01.12.15)
לחשוב קדימה ולעשות
42. הרכבת הופכת לתת קרקעית אחרי תחנת לוינסקי בתל אביב
עידו ,   רמת גן   (01.12.15)
משם היא תת קרקעית ותעצור ב-4 תחנות תת קרקעיות: תחנת קרליבך (מפגש עם הקו האדום), תחנת קפלן/דיזנגוף, תחנת כיכר רבין ותחנת סומייל (בין ארלוזרוב וז'בוטינסקי). לפני חציית נהר הירקון הרכבת חוזרת לתוואי על קרקעי.
43. הקו הירון זה לא ליד צומת תפוח ? .....
(01.12.15)
44. אתם אף פעם לא מדגישים,האם זה פקקים למכוניות הפרטיות? או
לאוטובוסים? לאברור..   (01.12.15)
47. אני עוד מחכה לעכברושים שהשמאלנים בתשקורת הבטיחו לנו
קרן נויבח   (01.12.15)
48. למה 6 שנים? הסינים היו עושים את זה בשנתיים.
(01.12.15)
49. אני עוד מחכה לעכברושים שהשמאלנים בתשקורת הבטיחו לנו
קרן נויבח   (01.12.15)
50. למה לא מפנים את בית קברות ירקון לנגב? הרבה נדלן שם
כמו באנגליה   (01.12.15)
51. איך זה שגם הרכבת הפרברית הקיימת וגם הקלה מתוכנת עוקפים את רמ
א   (01.12.15)
מכריחים אוץתנו לנסוע ברכבנו לתוך תל אביב.
52. כל היישובים הסמוכים מהווים הזמנות השקעה מעולה
נדלניסט   (01.12.15)
53. ומה עם רעננה,הרצליה (לא פיתוח) ורמת השרון?
ב   (01.12.15)
54. לכל המקטרים - אמור להיות עוד קו שיעבור בתוך הרצליה
הרצליאני   (01.12.15)
מהקו האדום באזור פ"ת/בני ברק, דרך רמת השרון, למרכז הרצליה, ומשם מתפצל לרעננה/כפ"ס ולהרצליה פיתוח.
אז אין מה לקטר על התכנון (חפשו בוויקיפדיה), כן צריך לקטר על זה שזה יקרה רק ב-2035 במקרה הטוב
55. איזה אחוז מהתקציב הלך וילך
לעסקנים פוליטים?   (01.12.15)
56. כי אז תושבי הרצליה לא יצטרכו רכב, וזה רע מאד (לאוצר)
יובל   (02.12.15)
מאיפה יגבו מיסים?
57. פשוט לא יעיל ולא מועיל למתגוררים בהרצליה ובחולון
תושב חולון   (02.12.15)
בערים משניות ופרבריות לערים אירופאיות גדולות, קיימות רכבות הן תחתיות והן קלות אשר מחברות אותן כמעט מכל אזור ושכונה אפשרית שקיימת בהן אל המיקומים המרכזיים בערים הגדולות.

למי זה בדיוק עוזר בחולון שיש לו תחנה שממוקמת בסוקולוב, באמצע מרכז העיר? משם נסיעה באוטובוס לכל אזור בחולון עשויה לקחת בין 15 ל30 דקות נוספות...

ניכר שבמקום לבנות ולתכנן את התחנות כך שתמוקמנה בתוך שכונות המגורים עצמן, מנסים בכוח להוריד אותנו באצמע שומקום ומשם כבר נצרך להסתדר לבד בעצמנו...

הרי כל המטרה ברכבת קלה היא חיבור של שכונות בערים פרבריות אל עבר מוקדי התעסוקה המרכזיים והמיקומים המרכזיים. וזה ממש לא מה שנראה שמתוכנן כאן!!!
58. מעולה לכפס הרצליה רעננה
הרצליאני ,   הרצליה   (02.12.15)
הקו הורוד שמתוכנן ממערב למזרח ויתחבר לירוק
59. סבלנות זה גאוני
קצת   (02.12.15)

60. סבלנות
קצת   (02.12.15)

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה