|
61. טוב מאוד! בונים את המדינה קצת סבלנות!
רונן , |
תל אביב |
|
(02.12.15) |
|
|
|
62. רווקה זקנה טיפשה ומתוסכלת
|
|
|
63. השאלה האמיתית היא למה רק במרכז יש איזורי תעשיה לעבוד בהם
למה איזורי התעשיה בנתניה, בצפון ואולי בעוד מקומות אינם מתפתחים ונהיים אלטרנטיבה. זה חסכון אמיתי באנרגיה .
|
|
|
64. רק תחתית! כמו בכל העולם.
|
|
|
65. שיחברו גם את רעננה וכפר סבא!!
|
|
|
די כבר עם כל ה"קו אדום קו ירוק". בתור בנאדם שכבר חיי כמה שנים עם הרכבת הקלה ( ירושלמי וסבבה עם זה) הרכבת הקלה נפלאה. אז תלכו לתחנה. התכנון בתל אביב הוא נוראי-תחשבו שעוד חמש שנים יתחיל הקו האדום. קו ירוק-עשר שנים. תהיו בגמלאות כשיהיה קו ורוד. עדיף לעשות כמו בירושלים אחד אחד. שנה אחרי הקו האדום התחילו את הקו הירוק ולא במקביל
|
|
|
67. למה שהקו הירוק לא יתחיל מתחנת רכבת הרצליה???
לעבור לקצה השני של העיר כדי לעלות על הרכבת הקלה זה פשוט לא הגיוני.
ואל תגידו לי שאטל/אוטובוס. זה עוד שעה נסיעה.
|
|
|
חחח טעות זה לא לכיוון מערב. "תוואי הקו הירוק מתחיל בהרצליה בצפון, ומגיע עד לחולון וראשון-לציון בדרום. בדרך - שאורכה 17 ק"מ - הקו יעבור בין היתר בתחנת לוינסקי ברחוב הר ציון בתל-אביב, משם ימשיך דרומה לחולון. שם, ברחוב סוקולוב, יתפצל לשני תתי-קווים: האחד ינוע מערבה לתוך חולון, השני דרומה דרך חולון ועד לשדרות משה דיין בראשון-לציון - שם יתחבר עם הקו האדום (עליו עובדת כיום חברת נת"ע) והקו החום העתידי."
|
|
|
חחח טעות זה לא לכיוון מערב. "תוואי הקו הירוק מתחיל בהרצליה בצפון, ומגיע עד לחולון וראשון-לציון בדרום. בדרך - שאורכה 17 ק"מ - הקו יעבור בין היתר בתחנת לוינסקי ברחוב הר ציון בתל-אביב, משם ימשיך דרומה לחולון. שם, ברחוב סוקולוב, יתפצל לשני תתי-קווים: האחד ינוע מערבה לתוך חולון, השני דרומה דרך חולון ועד לשדרות משה דיין בראשון-לציון - שם יתחבר עם הקו האדום (עליו עובדת כיום חברת נת"ע) והקו החום העתידי."
|
|
|
70. לא להקים רכבת תחתית בכייה לדורות
חולדאי ונתניהו נראים משוחחים על הצרה הזו של רכבת קלה ומסכימים שתהיה בכייה לדורות. טמטום כזה ייתכן רק בישראל
|
|
|
71. רק עם אופנוע
ישראל האופנועיסט , |
הרצליה |
|
(20.12.15) |
כאשר ממקמים את תחנת הרכבת בפיזדילוך עדיף להעלות על הקטנוע , וסאלאמט
| |