חדשות  מיוחד
"כל יום תאונה": 88 הרוגים בכביש המוות בצפון
אחיה ראב"ד
פורסם: 31.12.16, 09:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 157 תגובות ב-122 דיונים
31. הנהג הישראלי
מנחם   (31.12.16)
אין ספק שהכביש המדובר אינו אידיאלי. אך גורם יותר מכריע הוא הנהג הישראלי הממוצע שאינו מאותת, חותך ממסלול למסלול ללא התראה, נוסע במהירות הרבה מעל המותר וצופר בכל רגע בו נדמה לו שנהג אחר עומד לו בדרכו.
בקיצור: הכל עניין של חינוך והתנהגות נאותה.
32. כביש מכונית לא רק עליהם להניח את הקולר
אבי יוסי גל גיא קובי   (31.12.16)
הם דברים דוממים .אלה הם האנשים מאחורי ההגה
שגורמים לתאונות לכל ערס היום כמעט יש רכב שחושב את עצמו למטיס מטוס ולא רק שמצפצף ללא הרף בצופר אלא מצפצף בדרך גם על חוקי התנועה !!!
***
33. עצוב מפחיד ומתסכל
כאב לב   (31.12.16)
קשה להאשים רק את תנאי השטח, הכבישים והתשתיות! אני רואה נהגים עסוקים בטלפון ובאלף ואחד דברים. בנהיגה צריך 100% ריכוז!!! שמירת מרחק ועל החוקים
34. אתה טועה ,ממשלת ישראל דואגת רק למתנחלים ולחרדים
תגובה ל 30   (31.12.16)
35. שהמשטרה תגביר את האכיפה בכבישי הדמים עד לשדרוג המיוחל.
שמדך   (31.12.16)
במקום להגביר את האכיפה בכבישים האדומים מדם הנפגעים מציבים מצלמות מהירות בכבישים המהירים. מועצת העיירה חלם הייתה יעילה יותר בהחלטותיה.
36. הפתרון הפשוט
אושר   (31.12.16)
לחסום את הכביש הארור הזה. רק ככה הממשלה תבין. לעשות הפגנה ולחסום אותו. אף אחד לא ייסע בו עד שלפחות מישהו יקשיב.
37. בפירוש, כחלון אשם שהוא לא מפנה כספים לבטיחות בדרכים
חנוך   (31.12.16)
אלא לצרכים של פופוליזם אישי בלבד
38. אני מעדיף את הכסף שלי בעמונה, גם שם עסוקים בהצלת חיי יהודים
יהודי ,   ירושלי   (31.12.16)
בעמונה מצילים את עם ישראל יומיום. חבל על היהודים שמתו בכביש אבל עמונה וההתנחלויות בעדיפות לאומית עליונה. מבחינתי שהילדים שלי יהרגו בכביש הזה העיקר שעמונה לא תפונה
39. אם ייסעו על 50 קמ"ש לא תהיה אף תאונה בישראל
י.ש.   (31.12.16)
נכון ? מסקנה ? .....
40. העיקר שקנינו מטוס פרטי לראש ממשלתנו ב 182 מיליון דולר
אמיר   (31.12.16)


41. הנהג הישראלי
יאיר   (31.12.16)
תרבות הנהיגה שלנו הישראלים היא תרבות רעה כל ילד שמקבל רישיון חושב שהוא יכול להשתולל בלי סוף . רואים את בכבישים הבינעירוניים ובמיוחד בכבישים העירוניים . יש אשמה למדינה אבל קודם כל צריך לבוא אל עצמנו בתלונות ולראות איך אנחנו נוהגים . גם הנהיגה וגם התרבות הברברית שלנו באה מבית . אז בבקשה לפני שאתם מאשימים את המדינה הסתכלו על עצמכם ואיך הילדים שלכם נוהגים .ואני לא מצביע ליכוד
42. היכן המשטרה?
מייק   (31.12.16)
לא צריך שוטרים שעושים אמבוש לנהגים, צריך שוטרים רוכבים בקיץ וניידות שהנהגים יראו אותן כל הזמן בכבישים. חבל שאת הדברים האלה לא מיישמים.
43. אין כסף, הכסף נגמר על מתנחלים חרדים והתנחלויות.
אין כסף   (31.12.16)
44. במקום להרוס ס את הטבע חנכו את הנהג
אמיר   (31.12.16)
הכביש לא מסוכן, הכביש לא הורג אלא האדם מאחורי ההגה. שם צריך להיות דגש. זה קטע כביש קצר וחבל להרוס את הטבע אלא פשוט לשים 2 ניידות שיפטרלו בו, להגביל את הנסיעה ל70 קמש ולשים מכמונות מהירות ושלום על ישראל. יש בכביש הזה הרבה ערבים והם חיות על הכביש כמו החינוך שלהם מחוצה לו
45. waze צריכים להוסיף אותם לכבישים שעדיף לא לנסוע דרכם
אלדר   (31.12.16)
46. אחריות נהגים
פרדי אוריאל   (31.12.16)
מעניין שתמיד מעבירים את האשמה למסלול הפוליטי, ימין אן שמאל ביבי או בוז'י וכן הלאה.
היכן אחריות הנהגים??? לא האם אלה הנוהגים בכלים מסוכנים ??הכי נוח לזרוק אשמה על אחרים , הקרקע עקומה
47. מה חשוב מה קורה בתוך הקו הירוק? העיקר, לביבי יש כסף לעמונה?
(31.12.16)
48. יחס ישיר בין העלאת אכיפת המהירות לקטל
(31.12.16)
ברגע שיזנחו את המיתוס שהמהירות הורגת ויתמקדו באכיפה איכותית זה ישתנה אבל כל עוד אור ירוק בתמונה ימשיך הקטל.
49. ישראל כץ מפקיר את האזרחים למות
(31.12.16)
השר הכי גרוע שהיה
50. מדוע רק בשנים האחרונות?
אופיר   (31.12.16)
פתאום יש כסף? האם מספר ההרוגים משכנע את משרד התחבורה? תמיד יש להם סיפורים תירוצים ואוטטוטטו אנחנו עושים. המתים כבר לא יקומו.
51. לכולם כאן יש עצות.... אבל לאחרים
אופיר   (31.12.16)
שכל אחד ישאל את עצמו כמה פעמים הגביר מהירות. כמה פעמים לא ציית לתמרורים. כמה פעמים עקף בקו לבן. חינוך חינוך חינוך. זה כל התורה על רגל אחת. להתחיל לשמן לתלמידים כבר התיכון על כללי זהירות בדרכים שמן ושמן עד שזה יכנס להם עמוק לראש. רוב התאונות הן באשמת הנהג
52. צודק במאה אחוז כל הצעירים האלה עם המכוניות המשופרות באופן
ואיל מאבו סנאן   (31.12.16)
לא חוקי לא רק בירכא גם אצלינו באבו סנאן הם טסים בתוך הכפר ללא כל מעצור וזה יוצא החוצה לכבישים הבינעירוניים והורגים אנשים חבל על כל טיפת דם חבל
53. יש לי רעיון גאוני לפתור את הבעייה
דרומי   (31.12.16)
להוסיף מצלמות מהירות. אם לא, לפחות יכניס כסף להעביר לאמונה.
54. משתינים עלינו בקשת
תמר   (31.12.16)
ישראל כץ מאד אוהב להתרברב ושיטפחו לו על השכם. שדרוג כביש עפולה-גולני בתכנון כבר יותר מעשור (!!!) וכל פעם נדחה בגלל איזה מחלף או כביש מהיר במרכז או בהתנחלות. כנראה ששם חיי אדם יותר מעניינים. השר כץ הנכבד חסם בפייסבוק את רוב תושבי הגליל התחתון שחוזרים ומבקשים שישפצו את הכביש. תציצו בדף שלו ותראו רק תשבוחות וליקוקי תחת, כי את שאר התגובות שם מוחקים וחוסמים!!!

מה כבר ביקשנו?? שבטיחות וחיי אדם יהיו בראש סדר העדיפויות?? הגורם האנושי אולי גורם להרבה תאונות, אבל תשתיות מתאימות יכולות לצמצם את מספר הנפגעים במאות אחוזים. שימו פאקינג גדר הפרדה בין המסלולים, וככה נהג מטומטם שעשה טעות לא ייקח איתו את הרכב שבא ממול!! שימו שוליים רחבים שיהיה לאן לברוח!! שימו יעברי חצייה מרומזרים, שהולכי רגל יפסיקו להמר על החיים שלהם!! תתעוררו, נמאס מהשחיתות ועצימת עיניים!!!
55. מעקות הבטיחות מייצרות תאונה חזיתית. הרבה מהן מיותרות רק כסתח
(31.12.16)
אם אין גדר הפרדה הן כולאות את הרכב בתוך הכביש ומייצרות תאונה חזיתית. במקומות שבהן יש תעלות עמוקות או תהום אפשר להבין את הצורך בהן אבל הן מוצבות גם בשוליים ישרים שמעבר להם יש שדה ישר. פשוט תכנון לקוי של מהנדסי הכבישים
56. לפרק את הרשות הלאומית לזהירות בדרכים
(31.12.16)
ולהשקיע את הכסף שיתפנה משכורות ותקציבים לרשויות, בתשתיות. חבל על כל שקל שהולך על הרשות המסואבת והמושחתת הזאת
57. כולנו יודעים מה הסיבה ומתעלמים כי זה נוח לנו
רון ,   תל ענת   (31.12.16)
הסיבה היא ההתמכרות לטלפון נייד
58. עצוב
הארי   (31.12.16)
59. הגורם האנושי
אבי   (31.12.16)
הגורם האנושי אשם לא פחות ישנה השתוללות וצפצוף על חוקי התנועה ע"י נהגים ונהגות שתרבות הנהיגה שלהם צריכה טיפול והתיחסות מיוחדת בלי מורא ובלי פחד נוהגים בכביש ללא אחריות עוקפים במקומות אסורים ,לפני רמזור ובתוך הרמזור נסיעה באדום זה שיגרה לא יעזור כבישים מרובי מסלולים וגדר הפרדה ללא טיפול בגורם האנושי גם בכבישים מהירים וכביש 6 יש תאונות מחרידות ודיי להסתכל בסטטיסטיקות ולהבין באיזה מגזר מדובר נהגתי לאחרונה בנורבגיה 90 אחוז מהכבישים שם חד מסלוליים צרים ומפותלים וללא שוליים מדינה מערבית ומתוקנת לכול הדעות מספר התאונות שם קטן ביותר אנשים נוהגים בהתאם לתנאי הדרך. לסיכום צריך לטפל בכבישים אבל לא רק יש לטפל בראש ובראשונה בגורם האנושי שהשוטרים יעסקו באכיפה ובנוכחות בכבישים ולא בשטויות
60. הדבר העצוב ביותר
מירב ,   צפון   (31.12.16)
העצוב ביותר הוא שהתכניות לקטע הכביש הזה מוכנות כבר שנים ארוכות, כולל מחלפונים והכל, היה ניתן לצאת לביצוע כבר מזמן, רק שהנושא לא תוקצב כי הכסף הולך לדברים אחרים שכבר הוזכרו כאן - עמונה ושות'.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה