חדשות  מיוחד
"כל יום תאונה": 88 הרוגים בכביש המוות בצפון
אחיה ראב"ד
פורסם: 31.12.16, 09:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 157 תגובות ב-122 דיונים
61. זה האיש והאישה מאחורי ההגה זה לא הכביש ובטח לא ביבי
נוריאל   (31.12.16)
62. הכי קל להאשים את הכביש. אבל האמת שאתם לא יודעים לנהוג
יניב ,   סביון   (31.12.16)
אני רואה את זה כל יום על הכבישים, אנשים נוהגים כמו משוגעים, מתעלמים מתמרורים ורמזורים, לא מרוכזים בנהיגה אלא בכל מה שמסביב, אז תתחילו לנהוג כמו בני אדם, ואז אולי יהייו פחות תאונות, הכי קל להגיד לי זה לא יקרה, עד שזה קורה
63. חינוך ואכיפה
שולה   (31.12.16)
כמישהי שגרה בדרום ורואה שהבעיה העיקרית היא בנהגים חד וחלק . הפיתרון הוא חינוך מגיל קטן ואכיפה חזקה בכבישים- יותר משטרה ועונשים חמורים
64. הכסף הושקע בהתנחלויות מבודדות כסף לריק
אליהו   (31.12.16)
65. רקדן גרוע יאשים את הבמה, נהג גרוע יאשים את הכביש.
חיפאי   (31.12.16)
נסעתי על הכביש הזה והוא בסדר גמור רק מה הנהגים פשוט גרועים.
66. הכביש מסוכן, - חוסר אכיפה ותת-תרבות הנהיגה של תושבי האיזור
הנוסע בזמן   (31.12.16)
גורמים לכביש להיות רצחני.
67. איפה המשטרה
אייל   (31.12.16)
מה תפקיד המשטרה קנסות או לשמור עלינו
??????
68. גישה חדשה
יוסי ,   סידני   (31.12.16)
לפני שיציבו יותר שוטרים מוטב שיגיסו פסיכולוגים כדי להבהיר ולהחדיר יותר שקט לציבור נהגים עצבנים שנוהגים באי שקט מחריד. אין להאשים את הכבישים השופטים והחוקים. רק הנהגים אשמים. לבד מפגע טבע או תקלה מכנית בלתי צפויה, כל תאונה היא בראש וראשונה אשמת הנהגים. ידע של החוק לא מספיק. עיקר הבעיה היא שאין חישוב מוקדם של התנועה. כל זה נובע מחוסר סבלנות איום. גם אם מצב הרוח לא טוב, נהגים צריכים לזכור שישיבה ליד ההגה עלולה להיות ככלי נשק טעון.
69. וכמה תעלה העתקת עמונה כמה עשרות מטרים? יש כאלו שחייהם שווים
דוד   (31.12.16)
70. מאשים את כל הרשויות ומוסדות השלטון באזלת יד ומחדל!
אני מאשים   (31.12.16)
כל אחת והמחדל שלה. משרד התחבורה שלא יוצר הרבה יותר חלופות תחבורה ציבורית טובה לכל פינה בארץ. אין בעיה זו ארץ קטנה יחסית. משרד התחבורה שלא משפר כבישים לפי סדר עדיפות של סיכונים ויעילות משרד החינוך שלא מצליח לשנות התנהגות נהיגה נאותה ובטיחותית. ועוד ועוד הרשימה ארוכה גם המשטרה שם.. ולבסוף גם הנהגים יש להם בהחלט מקום מכובד במחדלים ובנהיגה בלתי אחראית.דייי. הגיע הזמן להתאפס.
71. הנהג הוא הראשון להיות אשם
אבי ,   מרכז   (31.12.16)
הגורם הראשון לתאונות דרכים הן לא התשתיות אלא הנהג שיושב מאחורי ההגה. קל מאד להאשים את הכביש!!!
72. צודק 41
דליה ,   מרכז   (31.12.16)
קו לבן ? מעקה ? סעו בזהירות ובלי לדבר ולסמס בטלפון תוך כדי נסיעה !!!!!

נשלח מהסלולארי שלי
73. המשטרה צריכה לחנך את הנהגים בארץ, והיא לא עושה זאת..
ארקדי   (31.12.16)
צריכים לחנך את הנהגים בארץ בדברים בסיסיים. לאותת, לא לנסוע סתם בנתיב השמאלי, זה סתם יוצר מצבים בהם נהגים חייבים לעקוף מצעד ימין, שזה מסוכן ואסור. טלפונים...זה בכלל פיגור של אנשים שאני לא מבין. כמה עולה דיבורית בימינו? נהיגה אגרסיבית, ודברים מהסוג הזה. מה הם עושים? בקושי מהירות ובדיקות אלכוהול. זה לא מספיק. כמובן שצריכים להתחיל עם זה מבית הספר ואולי הדור הבא יהיה פחות דפוק משלנו. לפחות בכל הקשור להתנהגות בכבישים.
74. חיי המתנחלים שווים יותר
דליה   (31.12.16)
למטוס מפואר לכבודו של הגביר, יש מליונים.לכביש בטיחותי עבור עמך, אין כסף.ארץ הורגת יושביה
75. מוגזם לבקש צילום של הכביש?
בני   (31.12.16)
76. katzav
gal ,   hadera   (31.12.16)
instead of spending a billion on the metrinit, which is realy a bus, and billions on the west bank and yeshivas, spend the money on the so called red roads ....
77. אתה הרבה יותר מצודק, אין פה ציניות.
מקס הזועם   (31.12.16)
אי אפשר להאשים את הריצפה העקומה. יש פה כשל משולב של, חינוך תרבות למערכת שכשלה.
78. זה לא הכביש , זה הנהגים
טל   (31.12.16)
לצערי רמת הנהיגה בארץ היא מתחת לכל ביקורת
אנשים לא מועים כמה הם מסכנים אחרים ואת עצמם או שפשוט לא אכפת להם

אני נוסע בצפון כל היום ומתבאס ששמו לי קו לבן במקומות בטוחים לחלוטין
אבל זה לא מה שימנע מאחרים לחצות אותו , זה רק מוכיח להם שהם יכולים לחצות אותו "בבטחה" ולא מתייחסים אליו איפה שהוא אשכרה יכול להציל חיים
איזו מדינה
79. חינכו את הישראלי לא להיות פרייאר אז נהרג בכביש! חינוך!
(31.12.16)
80. עד שייגמרו לתכנן, ייגמרו עוד כמה אזרחים, למי אכפת?
עפולאית   (31.12.16)
81. העיקר שיש מצלמות מהירות בכביש גהה
מצביע ליכוד ,   טיפש   (31.12.16)
82. האחראי- השר ישראל כץ
שחר   (31.12.16)
כשיש בעיות בכלכלה,בדיור, בחוץ ואפילו בביטחון יש כתובת ברורה,ובאופן מעניין גם כאשר טרגדיה רודפת טרגדיה בכבישים וכאשר נהרגים מאות בשנה- שר התחבורה ישראל כץ לא נושא באחריות ומתעלם ממחדליו המביאים לקטל הנורא. ת-ת-פ-ט-ר !
83. ביזיון
יומי ,   כרמיאל   (31.12.16)
תפסיקו לעזעזל לזרוק מליונים לשטחים ולשלם פצויים הזוים לאנשים הזויים בעמונה ותקדמו עוד היום לפתור את בעיית הכבישים האדומים במדינה ! אל אף ששר התחבורה כץ הוא בולדוזר אמיתי ! אבל התנועה בכבישים אלה היא פי מאה יותר מהכבישים בשטחים וצריך לפעול לשיפורם בדחיפות יתרה !
84. אחרי הקיצוץ יש להעביר כסף לכבישים ולא לחרדים.מדובר בחיי אדם
שי   (31.12.16)
85. איפה שחברי כנסת לא נוסעים לא יהיה כביש.....למתנחלים כן
רונן ,   עפולה   (31.12.16)
86. הנהגים
יסיפון ,   חיפה   (31.12.16)
הרבה שוטרים סמויים, ושיחלקו דוחות על כל עבירה קלה, קנסות כספיים כבדים והחרמת רשיונות ומכוניות
רק כך יהיו תוצאות.
87. הכסף של מיסי עם העבדים הולך למושחתים ולא נשאר סליחה
פנסיונר מושחת   (31.12.16)
15 עבדים שכירים משלמים לי את הפנסיה סליחה
88. נהגים יקרים בואו נגיד את האמת אין לנו תרבות נהיגה
יוסי ,   ניצן   (31.12.16)
אנחנו ציבור הנהגים בישראל אשמים בקטל בכבישים די להאשים את הכביש , שכתוב 60 אנשים מצפצפים שאומרים שאסור לדבר בניד אנשים מצפצפים ובעיקר אין סובלנות בכביש ועוד הרבה דברים שאנחנו ציבור הנהגים עושים בזמן הנהיגה ולא מתרכזים רק בנהיגה אז די נמאס לשמוע שהכבישים בישראל לא משופרים מי שאשם זה ציבור הנהגים בישראל , כן מנכ"ל אור ירוק ציבור הנהגים אשם בקטל בכבישים .
89. אין לקיחת אחריות מיניסטריאלית במדינה
מתחיל מלמעלה ומחלחל   (31.12.16)
קברניטי המדינה גובים מאיתנו הון מיסוי ישיר ובמיוחד עקיף, עושים בכסף כבשלהם ומפקירים את בריאות,בטחון ובטיחות הכבישים.
ישראל ערב 2017. משהו חייב להשתנות כאן.
90. תעשו סטטיסטיקה לפי דת ותגלו דברים מפתיעים...
הרואה במספרים   (31.12.16)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה