שתף קטע נבחר
 

תואר דוקטור כבוד לאהוד מנור

אוניברסיטת בר-אילן, המציינת השנה יובל, תעניק למנור את התואר כאות הוקרה על פעילותו הפורה בתחום הזמר העברי

תואר דוקטור כבוד יוענק לפזמונאי אהוד מנור בטקס חגיגי שתערוך אוניברסיטת בר-אילן בחודש יוני הקרוב ובו תציין יובל להיווסדה. על ההחלטה בישר למנור נשיא האוניברסיטה, פרופסור משה קוה, לפני ימים ספורים.

 

אתמול ביקר מנור בקמפוס האוניברסיטה ונפגש עם פרופסור קוה, שאמר: "אין דבר טבעי יותר מההחלטה להעניק למנור את התואר שכן ביצירתו, באופיו ובפועלו, הוא מבטא את כל טוב הארץ הזו".

 

"כשהטלפון צלצל ובישרו לי על ההחלטה חשבתי שמדברים מ'פספוסים'", אומר מנור, "בדקתי את התאריך לוודא שזה לא ה-1 באפריל. זה מסוג הדברים שמרגשים ומביכים בו זמנית ואני באמת מאמין שברגע שארגיש ראוי, לא אהיה ראוי לכלום. אתמול ביקרתי בבר-אילן, ופגשתי אנשים שאני מעריץ שעוסקים בחקר המוח והסרטן ובכל מיני דברים אחרים שאין לי שמץ של מושג בהם. קיבלו אותי כאילו הייתי קיסר חבש, וכל הזמן חזרתי ואמרתי להם שזה מאוד משמח, אבל עם כל הכבוד - דעתי עליהם טובה יותר מדעתי על עצמי. זה באמת נחמד. עכשיו מדאיג אותי בעיקר ללבוש את הגלימה והמגבעת".

 

הוועדה שבחרה להעניק למנור את תואר הכבוד נימקה את החלטה וכתבה: "התואר מוענק למנור כאות הוקרה על פעילותו הפורה והברוכה בתחום הזמר העברי. רבים משיריו נכנסו לקלאסיקה של הזמר העברי והפכו לנכס צאן ברזל".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים זיו
מנור. דוקטור
צילום: חיים זיו
לאתר ההטבות
מומלצים