שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

נר שני של חנוכה - עם ראש הממשלה

שמונה ימים - שמונה נרות. בכל יום אנו מלווים את טקס הדלקת נרות החנוכה ממקום אחר בארץ. הצטרפו לראש הממשלה בנימין נתניהו, שהדליק את הנר שני עם חניכי פרויקט "תגלית" - בחנוכייה הגדולה בעולם

מדי יום נעביר כאן בשידור חי את טקס הדלקת הנרות במקומות שונים בארץ. את הנר השני הדליקו חניכי פרויקט "תגלית", המביא לארץ צעירים וצעירות יהודים לגלות את ישראל - במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, והשר להגנת הסביבה גלעד ארדן.

 

 

רוצים לקבל כרטיסים למופעים שווים? היכנסו לתחרות "משפחה מדליקה"!

 

ynet ו"אורות - טלוויזיה יהודית" מזמינים אתכם להוסיף מעט אור, ולהשתתף בטקס הדלקת נר שני של חנוכה. אם אתם רוצים להדליק חנוכייה משלכם - אתם יכולים להדפיס כאן את הקובץ המיוחד עם כל הברכות, ההלכות והמנהגים.

 

"אנו חוגגים על הנסים והנפלאות שנעשו לאבותינו", אמר ראש הממשלה. "הנסים נעשו, יש נסים והם נמשכים גם בעתיד. זו בהחלט זכות גדולה לחגוג היום את חג החנוכה בארץ ישראל - מדינת העם היהודי עם הצבא היהודי.

 

"המבחן של מנהיגות זה לא איך לוותר על אינטרסים, כדי לקבל מחיאות כפיים מהקהילה הבינלאומית", הוסיף נתניהו. "המבחן הוא איך לא לוותר על אינטרסים חיוניים, ובמבחן הזה אנחנו עומדים ובעזרת השם נמשיך לעמוד גם בשנים הבאות".

 

לצד ראש הממשלה והשר ארדן - הדליקו את הנר השני חניכי "תגלית", קצינים מסוללת "כיפת ברזל" והרב גלויברמן איש חב"ד, היוזם של החנוכייה הגדולה בעולם, המוצבת בפארק אריאל שרון.

 

 

  • הצטרפו מחר להדלקת נר שלישי של חנוכה, עם עמותת "עינבר" העוסקת בהכרויות לבעלי מוגבלויות, בבית החייל בירושלים. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ימי החנוכה. נר שני עם ראש הממשלה
צילום: משה מילנר , לע"מ
מומלצים