שתף קטע נבחר

הטנדר הבא של איסוזו

הטנדר הוותיק של איסוזו קרוב להחלפה והמחליף יראה הרבה יותר מודרני ויהווה שיתוף פעולה עם ג'נרל מוטורס

האם זהו מחליפו של הטנדר המוכר מבית איסוזו, שהגיע אלינו בתחילת הדרך תחת השם איפון? באיסוזו ובג'נרל מוטורס מעדיפים לכנות אותו רכב תצוגה, אולם מי שיודע להתבונן ולקרוא בין השורות יגלה תשובה חד-משמעית.
והתשובה היא "כן", ללא ספק. זהו היורש העתידי (לא עתיד רחוק כל-כך) לטנדר הוותיק והמצליח של איסוזו, אשר לפחות אצלנו נחשב כאחד הכלים החשובים ביותר של החברה היפנית מבחינת היקף מכירות.
איסוזו והג'נרל, שחושפות את כלי התצוגה הזה בתערוכת טוקיו, מעדיפות להשתמש בו כהדגמה-הוכחה לשיתוף הפעולה הנרחב בין החברות – שלא מצא ביטוי כמובן בתכנון וייצור הטנדר הוותיק והנוכחי. שיתוף הפעולה הזה, אגב, מבטיח כך נראה סך מכירות של כ-500,000 כלים בשנה. זה הרבה בכל קנה מידה, ובודאי בזה של איסוזו הקטנה.
כדאי לדעת כי היקף המכירות של הטנדר הנוכחי מבית איסוזו עומד על 170,000 יחידות לשנה, זאת בעוד ג'נרל מוטורס מוכרת כ-300,000 כלי רכב בקטגוריה זהה. החשבון אגב פשוט. כאשר שני כלי רכב נסמכים על תוכנית משותפת - כולל פלטפורמה, ידע הנדסי ורכש מספקי משנה – יורדות העלויות משמעותית. וחוץ מזה, כבר היום משווק הטנדר של איסוזו במספר שווקים תחת השם שברולט…
התמונות הראשונות שחשפה איסוזו מראים כלי בעל הופעה מודרנית בהרבה מהדגם הנוכחי, במיוחד בחרטום. הוא גם נראה גדול ומרווח יותר, אבל איסוזו טרם חשפה מידות סופיות. בכל מקרה, נראה שלמנוע הדיזל - המעניין אותנו יותר - תדאג איסוזו כמובן, החברה המובילה של ג'נרל מוטורס בתחום. לעומת זאת, למנועי הבנזין שישוגרו ישירות לשוק האמריקאי שמסתפק בדולר וחצי לגלון, יהיו אחראים אנשי ג'נרל מוטורס.
הטנדר החדש יהיה מצויד באחת מגרסאות מנוע הדיזל מסילה משותפת החדש שתחשוף איסוזו בטוקיו בכל מקרה. מנוע זה, כך מבטיחים באיסוזו, יצויד גם במסנן חלקיקים כדי לשמור על רמת זיהום נמוכה. במהרה אצלנו.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים