שתף קטע נבחר

איטלקים ואחרים

קונצרן פיאט מתכנן לנו חגיגה בפאריז. כן, גם פרארי יהיו שם

אנשי הרכב מארץ המגף מבטיחים לנו דברים מיוחדים בפאריז. פיאט למשל החליטה ברגע האחרון להציג את הדובלו, מעין מיניוואן שימושי-מסחרי שמעניק לקונצרן תשובה ממונעת להצלחה המסחררת של סיטרואן ברלינגו ורנו קנגו. שלל גרסאות מרכב ומנוע דיזל חזק כמעט ומבטיחים הצלחה מקומית.
אלפא רומיאו לעומת זאת, החטיבה הספורטיבית יותר בקונצרן, תציג את ה-147 האמורה לזכות בהצלחה שאינה רשומה על שם קודמותיה בתפקיד - ה-146 ו-145. אז נכון, ה-7 הוצגה כבר בטורינו, אולם בפאריז ניתן יהיה כנראה אפילו להתקרב למכונית, אולי אפילו לפתוח דלת מבלי להכנס לעימות מזוין עם הקוזה נוסטרה. בכל מקרה, כדאי לכם לדעת כי ה-147 החדשה יכולה בצדק להקרא גרסה מקוצרת ל-156, ואלו חדשות טובות באמת. מגוון המנועים יחל ב-1.6 ליטר, והכוונה היא מיצוב גבוה יותר מזה לה זכו הקומפקטיות החמות של היצרן בעבר.
לנצ'יה, חטיבת היוקרה של פיאט, תציג את הניאה, מכונית תצוגה שתנסה להראות שיש עוד חיים במותג האיטלקי. נראה שמחליפת הקאפה, הדיאלוג, תמתין לחודשים הבאים. בנוסף, גם האפסילון הקטנה תזכה לריענון פנים קל.
גם פורד במחדשים השנה. לפני שנתיים כבש היצרן בסערה את פאריז עם הפוקוס החדשה שסימנה מהמפך דרמטי אצל יצרן עם רקורד משעמם. הפעם זו תהיה המונדיאו החדשה. והרמז העבה למדי אינו דווקא בכיוון החדשנות והתעוזה, אלא היוקרתי דווקא. פורד מעוניינת לתקוע יתד בשטחים יוקרתיים יותר, כאלה שהיו עד עתה נחלת הפאסאט וחברותיה. לא במקרה ניתן לגלות זהות גדולה בין מראה הגרמניה לזו הבריטית. אגב, בפאריז יערוך האסקייפ הצגה אירופאית ראשונה, כמו גם שינויים קלים בקא ובפיאסטה, כולל יחידות מנוע חדשות.
עוד תחת הקונצרן נמצאת וולוו, אשר תצחג את המכונית החשובה ביותר עבורה בשנים האחרונות. מדובר כמובן ב-S60 שנראית קלילה וספורטיבית מה-70 אותה היא מחליפה. השוודים מתכננים תחרות שוות כוחות עם סדרה 3 של ב.מ.וו ומרצדס C - ויש הלוחשים שאפילו יותר מכך. ואפרופו, יגואר (אף היא תחת כנפיים דומות) תציג גרסאות משופרות לדגמים המוכרים.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיאט דובלו - הוצאה מוכרת
אלפא 147 - הכנסה בטוחה
לנצ`יה נאה - תסתכלו היטב
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים