שתף קטע נבחר

כתבים

מנהל המשחק אומר שם של נושא שנלמד לאחרונה. לאחר שהושמע הנושא, הילדים רושמים במהירות שמות ומונחים הקשורים בו

מנהל המשחק משמיע שם של נושא שנלמד לאחרונה. בידי התלמידים, היושבים כל אחד במקומו, גליון ניר ועיפרון. לאחר שהושמע הנושא, הם רושמים במהירות שמות ומונחים הקשורים בנושא הנלמד, כגון שמות שליטים, תאריכים, מרכזי עלילה, אישים תנועות פוליטיות, תרבותיות, כלכליות וכיו"ב. פעולה זו תמשך זמן קצוב, ולא יותר מחמש דקות. עתה מתחילים התלמידים לקרוא בקול את המילים שרשמו, מלה לאיש לפי התור.
תלמיד שהשמיע מלה שלא נרשמה על ידי חבריו - רושם ליד מלה זו את הספרה 3. מצא רק שותף אחד למילה זו - רושם כל אחד לעצמו את הספרה 2. נרשמה המילה על ידי תלמידים אחדים (משלושה ומעלה) - ירשום כל אחד ליד המילה שברשימתו את הספרה 1. בתום הקריאה מסכם כל תלמיד את נקודותיו ובעל הסכום הגדול ביותר - זכה. רצוי, לנוחיות המשחקים, שהמילים ירשמו בטור אנכי, זו מתחת לזו, ולא בשורה אופקית.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים