תקלה בשירות "מכבי און ליין"
מנויי "מכבי שירותי בריאות" צפו להפתעתם ברשימה שגויה של רופאים אצלם ביקרו כביכול בעבר. "התיקים הרפואיים של המנויים לא נחשפו", טוענים ב"מכבי"

תקלה שאירעה אתמול (א') בשירות "מכבי און ליין" באתר האינטרנט של מכבי שירותי בריאות גרמה לתצוגה של נתונים שגויים בחשבונות של מנויים.
שירות "מכבי און ליין" מאפשר למנויים להזמין תורים לרופאים מתוך מאגר הרופאים, לצפות ברשימת הביקורים הקודמים שלהם, לעיין ברשימת התרופות שרכשו בשנה האחרונה ולקבל את תוצאות בדיקה במעבדות.
מנויים שנכנסו אתמול לשירות המקוון צפו ברשימה שגויה של רופאים אצלם ביקרו, כביכול, בעבר, על אף שרופאים אלה לא טיפלו בהם מעולם.
ממכבי שירותי בריאות נמסר כי התקלה בשירות נתגלתה אתמול עקב תלונות של מנויים ותוקנה תוך זמן קצר. על פי התגובה הרשמית, התקלה קשורה בתצוגת הנתונים באתר ולא במסד הנתונים של המנויים. זאת, על אף שמדובר בדפים דינמיים ונתונים ששאובים ממסד נתונים.
דוברת "מכבי" העדיפה לא לספק הסבר מפורט יותר בנימוק כי "היא אינה מבינה בטכנולוגיה". בכל מקרה, מדגישים ב"מכבי שירותי בריאות", פרטיות המנויים לא נפגעה והנתונים בהם צפו באתר לא גרמו לשינוי המידע בתיק האישי שלהם.

הדיווח הראשון התקבל באימייל האדום

פרסום ראשון: ,
לפנייה לכתב/ת
    קישורים ממומנים
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה תקלה בשירות "מכבי און ליין"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד