שתף קטע נבחר

דלק תמתג את הדלקים כדי ליצור בידול מול המתחרות

תשווק את הדלקים שלה תחת השם דלק דרגון ותוסיף להם תוסף ללא תוספת תשלום

דלק, חברת הדלק הישראלית, תמתג את הדלקים הנמכרים בתחנות התדלוק תחת השם "דלק דרגון", ותכלול בתוכו תוסף ללא תשלום נוסף. המיתוג יקיף את רוב הדלקים הנמכרים בתחנות: סולר, בנזין 95, ובנזין 98, ולא יכלול בנזין אוקטן 96. ההשקעה במהלך עומדת על כ- 1.2 מיליון דולר, כאשר הוא יגובה בקמפיין בהשקעה נוספת של 2 מיליון דולר.

 

לדברי ג'קי בן אסיג, מנכ"ל דלק, מיתוג דלקים הוא תהליך שמיישמות חברות הדלק הבינלאומיות בשנים האחרונות ונועד ליצור לחברות נכסים אמיתיים, במיוחד לאור השונות הנמוכה שבין הדלקים הנמכרים בתחנות השונות. מדובר למעשה בשלב השני של המיתוג התאגידי בו החלה דלק לפני כשנה וחצי שכלל את שדרוג חוויית הקנייה וסביבת התחנה.

 

כל דלקי "דלק דרגון" יכילו תוסף דטרגנטי באיכות גבוהה, עם אפקט ה- CLEAN-UP ששומר על ניקיון המנוע ומנקה אותו באופן אקטיבי. התוסף מסייע גם בהקטנת צריכת הדלק ובצמצום פליטת החומרים המזהמים.

 

ביומיים הקרובים תבצע דלק מבצע הסבה ושילוט של כל תחנות התדלוק של החברה ל"דלק דרגון". דלק מפעילה כיום 220 תחנות תדלוק בכל רחבי הארץ. בנוסף מפעילה דלק את רשת חנויות הנוחות מנטה, ועד סוף 2004 יפעלו כ- 45 חנויות.

 


פורסם לראשונה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים