שתף קטע נבחר

מותק, המסחרית השתגעה

יצרנית הרכב הצרפתית רנו ייצרה כבר בעבר מכוניות סדרתיות לא-תמיד-שגרתיות, שלא להזכיר את דגמי התצוגה. אלא שהפעם, כך נראה, אף היא שוברת שיאים...

בתערוכת הרכב הבלגית בבריסל, שתפתח מחר (ה'), תחשוף יצרנית הרכב הצרפתית רנו דגם תצוגה מעניין בשם "טראפיק דק'אפ" (Deck'up). אתם יכולים להביט בו ולהחליט במה מדובר, ואתם יכולים לבחור בקו שמרני יותר, ולהמשיך בקו של רנו. וזה אומר מיניוואן-שטח אופנתי, או - שימו לב, מזמן לא שמעתם את המונח - קרוס-אובר.

 

בעקרון, מה שהיה בבסיס מיניוואן עם נטייה מסחרית מסוימת, הופך בגרסת התצוגה - כך רנו - ל"אמצעי אלגנטי לשינוע נוסעים עם יכולת שטח ומאפייני פנאי". ואם אתם מבולבלים, אולי מבט בתמונות יעזור לסדר הטוב, אולי. כפי שניתן לראות, קו החלונות זוכה לזווית חדה יותר, כדי "לאפשר חדירה של יותר אור לתא הנוסעים". מאחור? למה שלא יהיה כאן מבנה פיק-אפ פתוח ושימושי?

 

ההשראה לרכב החדש מגיעה ללא ספק מהקנגו ברייק'אפ, דגם תצוגה שנחשף בתערוכת רכבי השטח של צרפת באוגוסט 2002, הדגים כיצד תראה מתיחת הפנים של הקנגו, ולימים הפך לקנגו 4X4 - ללא תא מטען פתוח כמובן.

 

המפרט הטכני של הדק'אפ מציע מנוע דיזל בנפח 2.5 ליטר והספק מרבי של 135 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם שישה יחסי העברה. כוח המנוע עובר לכל ארבעת הגלגלים, שכיאה לדגם תצוגה, מגיעים במידה הנדיבה של לא פחות מ-"20. מבחינת מימדים הוא קצר מהטראפיק ב-18 ס"מ (460 ס"מ), ובסיס הגלגלים קוצר ב-8 ס"מ ועומד על 302 ס"מ. עם זאת, ממד הרוחב גדל ב-2.1 סנטימטרים ועומד על 192.5 ס"מ.

 

יהיה ייצור?

 

ברנו אמנם לא מספרים עדיין על כוונות ייצור, אך סיכוייו של הדק'אפ נראים טובים למדי, בעיקר כמהדורת פנאי אופנתית לטראפיק הרגיל. אם זה יקרה, אפשר יהיה כמובן לשכוח מתא המטען הפתוח, מאפשרויות הכיוון המעניינות של המושבים בתא הנוסעים, ולבטח מהחישוקים הגדולים. או לא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו טראפיק דק-אפ קונספט. מלפנים שגרתי...
מהצד קצת מוזר
מאחור מאוד מאוד מוזר
ומבפנים שימושי
...ומה בחורף?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים