שתף קטע נבחר

 

ברק 013: מנויים על מחיר כפול

חברת השיחות הבינלאומיות ברק הפחיתה בתחילת השנה את המחירון למנויים, אבל חלק מהמנויים הוותיקים ממשיכים לשלם לפי המחירים הישנים, שגבוהים כמעט פי 2

לידיעת לקוחות חברת השיחות הבינלאומיות ברק: אם אתם רשומים כמנויים של החברה - לא בטוח שאתם משלמים את התעריף למנויים. יכול מאוד להיות שאתם משלמים מחירים גבוהים בהרבה. הסיבה: החברה מעדכנת את המחירון שהיא מציגה לציבור, אבל לא מעדכנת את תנאי החיוב של לקוחותיה.

 

בתחילת השנה הורידה ברק את מחירי השיחות שלה והציעה ללקוחותיה להצטרף למחירון החדש. לקוחות שפיספסו את ההצעה של ברק, שהופיעה במכתב החיוב החודשי שנשלח לביתו של הלקוח, ממשיכים לשלם לפי המחירון הישן - שגבוה כמעט פי 2 מהחדש.

 

דובר חברת ברק מסר בתגובה: "ברק מקפידה על שקיפות מלאה בפני לקוחותיה בנושא תעריפים, מבצעים ומחירונים. המחירון המופיע באתר האינטרנט של החברה, לצד מבצעים שונים, הוא המחירון המעודכן ביותר והוא פתוח וזמין לכל לקוחות החברה. שלא כמקובל בחברות אחרות, פנתה החברה מיוזמתה לכלל ציבור לקוחותיה ויידעה אותם על עדכון המחירון.

 

"בנוסף, כל אחד מלקוחות החברה יכול להתעדכן באופן שוטף בתעריפים שבהם הוא מחויב באמצעות החשבון החודשי הנשלח אליו באופן סדיר או באמצעות פנייה למוקד שירות לקוחות. החברה שבה וממליצה ללקוחותיה להצטרף לאחד מהמסלולים האטרקטיביים המוצעים להם ולהמשיך ליהנות מתעריפי החיוג לחו"ל המשתלמים בישראל".

 

בחברה אישרו כי המחירון למנויים לא מתייחס לכל המנויים, וכי שינוי במחירון לא נכנס לתוקף אוטומטית לכל לקוחות החברה. עם זאת, הדגישו בחברה כי רוב הלקוחות לא משלמים את מחירי המחירון, אלא נמצאים במסלולי מבצע שונים, שבהם הם זוכים לתעריפים נמוכים יותר בשיחותיהם לחו"ל.

 

גם אם לוקחים בחשבון את הבעייתיות של שוק השיחות הבינלאומיות - מחירונים שלא משקפים את המחיר האמיתי, מבצעים סבוכים הכוללים לפעמים תשלום חודשי קבוע ועוד - המחירון בכל זאת צריך להיות רלוונטי. אם אותו לקוח מנוי משלם כפול מהמחירון למנויים, מפני שהוא לא ראה את החיוב החודשי שלו - זה כבר לא הוגן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים