שתף קטע נבחר

זהירות: הזונגה תתקוף בפרנקפורט

הם שותפים של ב.מ.וו, הם נעזרו בפורשה, הם רוצים להתחרות במרצדס. נא להכיר את זונגה, הסינית שתסתער על פרנקפורט עם מכונית יוקרה

זונגה זו לא קללה. להיפך - זהו כנראה אחד השמות של סין בשפה המקומית, וזהו גם שמה של מכונית חדשה שמגיעה משם. כן, יצרני הרכב הסיניים ממשיכים להתכונן להסתערות על המערב, או לפחות להצהיר על כך, כאשר תערוכת פרנקפורט מסתמנת כנקודת מפנה היסטורית מבחינתם. ואחרי ששמענו על ג'ילי ולנד-ווינד שמתכוננות להתייצב שם, מגיע תורה של זונגה, מכונית סדאן גדולה שמיוצרת על ידי "צ'יינה אוטומוטיב", חברת בת של "בריליאנס".

 

 

מפתיעה

 

במבט ראשון הזונגה דווקא מפתיעה לטובה. היא מציגה פנים רעננות למדי, עם מראה מקורי ונעים שעליו חתומה סדנת העיצוב האיטלקית של ג'וג'ארו. חברת האם בריליאנס אמנם שותפה של ב.מ.וו, אבל מתחת לעור אנחנו מוצאים מנועי בנזין של מיצובישי בנפח 2.0 ו-2.4 ליטר, אשר מייצרים 129 ו-136 כ"ס בהתאמה. אלה גם משודכים לתיבות אוטומטיות של היצרן היפני. הסינים מדברים על פיתוח עצמאי ועל סיוע של פורשה. הזונגה (כרגע זה שם החברה והמכונית) גדולה למדי, עם אורך של 488 ס"מ ורוחב של 180 ס"מ. גובהה 145 ס"מ.

 

זונגה כרגע היא יצרנית קטנה ואינה מוכרת גם בסין. עם זאת, אנשיה מדברים על מכירה של לפחות אלפיים מכוניות כאלה באירופה. והם טוענים בשכנוע עצמי מופגן שה"מבינים" בתחום מגדירים את מכוניתם כסינית העצמאית הטובה ביותר.

 

המטרה

 

שוק היעד הראשון של זונגה ובריליאנס הוא גרמניה. שם גם תערוך המכונית בכורה מערבית, עם הצגתה בתערוכת פרנקפורט הקרובה. כרגע, משום מה, מתעקשים אנשי זונגה להשוות את המכונית למרצדס E, ולהראות שמחיריהם יהיו נמוכים בשליש-עד חצי. ובכל זאת, כאשר המחיר המשוער הוא 20,000 יורו - נראית הסינית הזו יקרה מדי. לפחות עד שנוכל לעמוד בעצמו על אופיה ולאמת את הצהרות היצרנית.

 

מעניין לציין שמי שהתלהב מהמכונית בעבר היו אנשי רובר, שחשבו לשווק אותה תחת שמם. האם זה סימן טוב או רע? נדע בפרנקפורט.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זונגה לבית בריליאנס
עיצוב מודרני ואפילו מרשים למדי
תא הנוסעים
זונגה לבית בריליאנס...
...תגיע לפרנקפורט
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים