שתף קטע נבחר

ישראייר רכשה זמן פרסום בקשת במקביל לתחקיר עובדה

בלעדי: ישראייר רכשה זמן פרסום בקשת ותעלה תשדירים על נושא "השמיים הפתוחים". ישראייר אינה מפרסמת גדולה בטלוויזיה ועיתוי קניית זמן האוויר אינו מקרי

ישראייר רכשה ספוטים (זמן פרסום) לקמפיין טלוויזיוני שאמור לעלות הערב בקשת, בו יתפרסם סקר שערכה בנושא השמיים הפתוחים. ישראייר אינה מפרסמת גדולה בטלוויזיה, והעלייה שלה הערב בקמפיין אינו מקרי - במקביל לתחקיר עובדה שישודר הערב בו ייחשפו פרטים על מחדל תעופה של החברה בנמל התעופה בניו יורק.

 

כתבת התחקיר על ישראייר היתה אמורה להיות משודרת לפני שבועיים, אך נדחתה בעקבות החלטת מנכ"ל קשת, אבי ניר, בעקבות חששם של גורמים ב"קשת" מצעדים משפטיים מצד חברת התעופה.

 

התחקיר בודק את התנהלות החברה בעקבות תאונה שכמעט והתרחשה בין אחד ממטוסיה ובין מטוס תובלה אמריקני, בשדה התעופה JFK בניו יורק, לפני כארבעה חודשים. בעקבות האירוע הודחו מחברת התעופה בכירים שביקשו מצוות המטוס לסלף את פרטי התאונה. האירוע עצמו נחשף בעקבות פרסומים בחו"ל, ומכתב של אחד הטייסים שהתלונן על הנסיון לטייח את המקרה.

 

לפני שבועיים - ביום שבו אמורה היתה להתפרסם הכתבה, שלחו עורכי הדין של ישראייר מכתב להנהלת קשת בו דרישה שלא לפרסם את התחקיר בטענה כי עיתוי השידור הוא בעייתי, בגלל שההחלטה על מפעילת הקו לניו יורק במסגרת מדיניות "השמיים הפתוחים" (פתיחת קו תעופה נוסף מישראל לניו יורק) הצפויה להתקבל בקרוב על ידי שר התיירות, אברהם הירשזון.

 

התחקיר, כאמור, ישודר היום.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים