שתף קטע נבחר

רבוע כחול משיקה כרטיס קניות אלקטרוני

מטרת הכרטיס - להחליף את תווי השי הרגילים. באמצעות הכרטיס שנקרא רב קארד ניתן יהיה לבצע רכישות ב-25 חברות. השקיעה במיזם 2 מיליון דולר

רשת הרבוע הכחול משיקה לקראת פסח כרטיס קניות אלקטרוני תחת השם רב קארד. מדובר בכרטיס שאינו נשען על פלטפורמה של חברות האשראי, כך שניתן לפצל את הקניות למספר רשתות עם אותו כרטיס.

 

פיתוח הכרטיס התבצע בשיתוף חברת ההייטק פרקסל, המתמחה בפתרונות תוכנה כלל מערכתיים לניהול אמצעי תשלום אלקטרוניים, והושקעו בו עד כה כ-2 מיליון דולר.

 

בנוסף לפיצול סכום הכרטיס למספר רשתות, הכרטיס מקנה הנחות על קטגוריות מסויימות במעמד הקניה, הנחה בקנייה הבאה, הנחה על סוגי מוצרים מסוימים, ניהול רב-ערכי על גבי אותו כרטיס (יחידות השכרת DVD, דלק וכ'').

 

בימים אלה, מתקיים פיילוט בקרב 5,000 עובדי רבוע כחול להרצת הכרטיס. עמנואל אבנר, סמנכ"ל הכספים של רבוע כחול והאחראי על המיזם החדש, אמר כי " הכרטיס ישווק בשלב ראשון לוועדי עובדים, כך שבפסח הקרוב יקבלו חלק מהעובדים במשק במקום תווי קנייה מסורתיים את הכרטיס החדש. בהמשך, מתכננת רבוע כחול להמשיך להחדיר את הכרטיס בקרב כלל המעסיקים במשק ובמקביל – ללקוחות פרטיים המעוניינים להבטיח לעצמם הנחה בקניות ברשתות המזון של החברה במשך השנה".

 

ברב-קארד שותפות כבר היום למעלה מ-25 חברות, פוקס, קסטרו, H&O, הוניגמן, קרוקר, סנסור, שקם אלקטריק, צומת ספרים, טאואר רקורדס, הום סנטר, אייס, אוטו דיפו, המשביר לצרכן, מתאים לי, קרייזי ליין, לי קופר, אירוקה, ורדינון, וכו'.

 

שוק שוברי המתנות ותווי הקניה בישראל מגלגל כ-2 מיליארד שקל בשנה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים