שתף קטע נבחר

12 עצות למזמיני חופשות ברשת

מתי כדאי לחפש חופשות של הרגע האחרון, למה עדיף לקנות ב"סופרמרקט", מתי טיסות סדירות עדיפות על צ'רטר ואיך למנוע תקלות הקשורות בטעויות אנוש - טיפים שימושיים, רגע לפני שאתם מקלידים את מספר כרטיס האשראי

1. יש לוודא שתהליך הרכישה באתר (החלק הכספי) מבוצע בתהליך מאובטח בסטנדרטים בינלאומיים (פרוטוקול SSL).

 

2. מומלץ לכל מי שמעוניין לרכוש מוצר תיירות - בין אם באינטרנט ובין אם דרך משרד נסיעות, להיכנס למספר אתרי אינטרנט בתחום ולהשוות את המחירים השונים ואת איכות החבילות. 

 

3. חשוב לבדוק איזו חברה עומדת מאחורי האתר. מדובר בחנות וירטואלית של מוצרי תיירות, אך בשונה ממצב בו, לדוגמא, ספר שהזמנתם לא הגיע, כשמדובר בכרטיסי טיסה, מדובר גם בעוגמת נפש מרובה. בנוסף, חשוב לדעת שמדובר בגוף מקצועי, שכן במקרה של בעיות, תלונות, אי אספקת המוצר וכד' יש משקל רב לרצינות החברה שעומדת מאחורי האתר.

 

איך אפשר לבדוק זאת? כנסו באתר לחלק בו כתוב "אודות החברה". בידקו מי עומד מאחורי החברה והיכן החברה ממוקמת, כך תדעו שאתם רוכשים חבילה בחברה אמיתית, ולא בחברה וירטואלית.

 

4. תמיד כדאי לקנות באתרים שהם "סופרמרקטים" של מוצרים ולא מוטים ספק אחד. כך יכולת ההשוואה בין המחירים של הספקים השונים היא ממשית יותר ממשית ואינטרס הלקוח נשמר בצורה טובה יותר. ככל שהמבחר גדול יותר, כך גם יכולת ההשוואה בין המחירים השונים.

 

5. כשיעד החופשה הוא לא קשיח, כדאי לנסות לרכוש את המוצרים דרך מדור "הרגע האחרון", שם ניתן למצוא מגוון של הצעות המסודרות לפי מחיר ולא לפי יעדים. למעוניינים לצאת ביום ראשון לחופשה מומלץ לבדוק ביום שישי אחר הצהריים וביום שבת; למעוניינים לצאת לסוף שבוע מומלץ לבדוק ביום שלישי בערב וביום רביעי.

 

6. כשהחופשה מבוססת על טיסות סדירות, יש משמעות רבה לקניה מוקדמת. ככל שתרכשו מוקדם יותר כרטיס טיסה, כך הסיכוי ליהנות מכרטיסים במחלקות המוזלות גדול יותר.

 

7. בחורף יש לא מעט מקרים בהם מחירי הטיסות הסדירות בשילוב עם חדרי מלון יהיו זולים משמעותית מחבילות מבוססות צ'רטר (דילים). לכן חשוב להתמקד באתרים שמציגים גם נופשונים מבוססי טיסות צ'רטר וגם טיסות סדירות.

 

8. למשפחות המתכננות חופשה בקיץ באחד מיעדי הנופש שבאגן הים התיכון כדאי להקדים ולהזמין, מכיוון שחדרי המשפחות מועטים ואוזלים זמן רב לפני תחילת העונה.

 

9. בנופש בישראל, בו הלקוח יכול להרשות לעצמו להחליט ברגע האחרון, חשוב לזכור שגם ברגע האחרון אפשר לקנות חכם. לכן צריך לקנות באתרים שמציגים מחירי אמת מפורטים, ולא מחירונים בלבד.

 

10. למזמינים טיסות צ'רטר: יש לזכור שיש לאשרר את הטיסה חזור!

 

11. מומלץ לקנות באתרים שיש להם מענה טלפוני 24 שעות ביממה למקרה של תקלות לא צפויות.

 

12. לקונים ברגע האחרון מומלץ לרכוש מוצרים מחברה שיש לה משרדים גם בשדה התעופה. יש מקרים של טעויות אנוש (כמו שיבוש שם, למשל) ולכן חשוב שיהיה אל מי לפנות בשדה. בנוסף, משרד בשדה מאפשר ללקוח לאסוף שם את הכרטיסים ולחסוך את הצורך בדאגה מוקדמת לכך. 

 

  • העצות באדיבות צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות גוליבר.  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים