שתף קטע נבחר

וולוו מציגה: C70 עם מנוע דיזל

יצרנית הרכב השוודית חשפה גרסה חדשה לקופה-קבריולה, הפעם עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.4 ליטר ו-180 כ"ס, שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית

דרך חדשה להנות מהרוח הנושבת בשיער. וולוו הציגה גרסת טורבו-דיזל חדשה ל-C70, הקופה-קבריולה שהושקה בראשית השנה. המנוע החדש נועד כדי לשכנע את הלקוח האירופי, שבשנים האחרונות מפתח אהדה הולכת וגוברת למנועים הצורכים סולר, אפילו במכוניות יוקרה או בעלות תדמית צעירה וספורטיבית, כמו קופה-קבריולה.

 

ל-C70 D5, כך שמה של המכונית החדשה, יש מנוע חמישה צילינדרים בטור, עם נפח של 2,400 סמ"ק. ההספק המרבי עומד על 180 כ"ס ב-4,000 סל"ד והמומנט על 35.7 קג"מ ב-1,750 סל"ד. נתונים אלו מתאפשרים תודות למגדש טורבו והזרקת סולר ישירה, בשיטת מסילה משותפת.


רוח בשיער, סולר במנוע

 

מהמנוע עוברים כוחות הסוס והקילוגרמים למטר אל הגלגלים הקדמיים, וזאת דרך תיבת חמישה הילוכים אוטומטית. השילוב הזה מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.5 שניות, מהירות מרבית של 225 קמ"ש ותצרוכת דלק בגובה 13.7 ק"מ לליטר בממוצע, כך עולה מהנתונים הרשמיים שפורסמו.

 

מלבד המנוע החדש ה-C70 D5 זהה לחלוטין לגרסאות הבנזין, עם אותו מנגנון גג מתוחכם וארבעה מקומות ישיבה. למעשה, אלא אם תבחינו בתג ה-"D5" הקטן בחלקה האחורי של המכונית, ספק רב אם תצליחו להבדיל בין גרסת הדיזל החדשה לזו מתודלקת הבנזין.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים