שתף קטע נבחר

מתיחת פנים לרנו מודוס

המיקרו-מיניוואן של רנו, שמבוסס על פלטפורמת הקליאו, זוכה למתיחת פנים ראשונה, שכוללת חרטום מעודכן ושינויים לרמות הגימור

רנו ביצעה מתיחת פנים קלה למודוס, המיקרו-מיניוואן שנחשף לראשונה בתערוכת ז'נבה 2004, ולא זכה להצלחה גדולה. המודוס גם אינו משווק בישראל, עקב תג מחיר שהיה הופך אותו לדעת חברת קרסו ללא תחרותי.

 

מתיחת הפנים הקלה שעבר המודוס משנה בעיקר את החרטום, למרות שגם שם השינוי העיצובי מינימלי במיוחד. למעשה, הבולט שבהבדלים לעומת הדגם הקודם הוא יחידות התאורה שנהנות כעת ממאותתים לבנים, במקום כתומים. וכך נותר עיצוב המודוס על כנו, כשאת עיקר החידוש ינסו להעניק שבעה גווני מרכב חדשים.


 

בתא הנוסעים, לעומת זאת, מבטיחים ברנו לא רק עיצוב שעודכן קלות, אלא גם שיפור באיכות החומרים ובהקפדה על טיב ההרכבה. המודוס יוצע בחמש רמות גימור - אות'נטיק, אקספרשיון, דינמיק, פריבליג' ואינישיאל, שהיא רמת הגימור הבכירה.

 

היצע המנועים נותר כבעבר, עם שלושה מנועי דיזל (1.5 ליטר מוגדש עם 68, 86 או 106 כ"ס), ושלושה מנועי בנזין - 1.2 ליטר עם 75 כ"ס, 1.6 ליטר עם 98 כ"ס, ו-1.6 ליטר עם 111 כ"ס, שיהיה היחיד שיוצע גם עם תיבת הילוכים אוטומטית. כל יתר המנועים יוצעו רק עם תיבה ידנית, למעט מנוע הדיזל עם 86 כ"ס, אותו ניתן יהיה לצייד גם בתיבה הרובוטית Quickshift5.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המודוס לפני מתיחת הפנים. הבדלים זעירים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים