שתף קטע נבחר

חברות הסלולר הן המפרסמות הגדולות בנובמבר

סלקום מובילה את דירוג המפרסמים והמותגים, עם הוצאה ריאלית לפרסום של 2.3 מיליון דולר, ואחריה מדורגות פלאפון ופרטנר. הקמפיין המוביל החודש אף הוא של סלקום - מבצע על מכשירי דור 3

חברות התקשורת הסלולרית מובילות את דירוג המפרסמים והמותגים בנובמבר, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עם הוצאה ריאלית של 5.8 מיליון דולר על פרסום. הפוקוס הפרסומי הפעם הוא על המכשירים, בעוד שבעבר פרסומות הסלולר היו ממוקדות מבצעים ותדמית.

 

סלקום היא המפרסמת הגדולה החודש, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.3 מיליון דולר, וכן תופסת את המקום הראשון בדירוג המותגים. החברה שמה דגש על הפרסומת "משהו קטן וטוב" באמצעות גיתם BBDO. בנוסף, העלתה קמפיין באמצעות מקאן אריקסון, בו היא מודיעה כי היא מוחקת ללקוחות שנה במחיר הטלפון דור שלישי החדש שירכשו ממנה.  

 

פלאפון ממוקמת במקום השני בקטגוריה עם הוצאה ריאלית של 1.6 מיליון דולר ודגש על פרסום מכשירי הדור השלישי, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובמקום שני בדירוג המותגים. פרטנר, לעומתה, מציגה את קמפיין "12 המבוקשים" באמצעות ראובני פרידן, 12 מכשירים ממגוון החברות ב- 50% הנחה ומתמקמת במקום שלישי עם הוצאה של 1.4 מיליון דולר ומקום שלישי בדירוג המותגים.

 

אחרי הסלולריות ניתן למוא את רשתות השיווק שפירסמו בנובמבר ב-3.6 מיליון דולר, ואחריהן ענף הרכב עם 3 מיליון דולר. במקום הרביעי ממוקם ענף קרנות הנאמנות, עם הוצאה ריאלית של 2.1 מיליון דולר לפרסום. במקום הראשון בקטגוריה ממוקמת הראל פיא עם קמפיין באמצעות JWT שמקפיץ את קבוצת הראל למקום החמישי בטבלת המפרסמים. במקום השני בקטגוריה כלל פיננסים בטוחה המציעה קרנות שונות באמצעות דרורי שלומי, ובמקום השלישי בית ההשקעות מיטב המציג את קרנות נאמנות ירושלים באמצעות מקאן אריקסון.

 

הקמפיין של סלקום מוביל את דירוג הקמפיינים עם הפרסומת למבצע על מכשירי דור 3 - שנה ראשונה מתנה, בהשקעה של מיליון דולר. במקום השני מדורג הקמפיין של מפעל הפיס להגרלת 50 מיליון עם השקעה של 517 אלף דולר, ובמקום שלישי מדורג קמפיין של פרטנר, חבילת 200 דקות רק 79 שקל, עם השקעה של 480 אלף דולר.

 

משרד הפרסום מקאן אריקסון מוביל את דירוג המשררדים בנובמבר עם 6.7 מיליון דולר. במקום השני מודרג באומן בר-ריבנאי עם 6.4 מיליון דולר ואחריו שלמור אבנון עמיחי עם 5.4 מיליון דולר. אדלר חומסקי & ורשבסקי הגיע למקום הרביעי עם 4.7 מיליון דולר וגיתם BBDO במקום החמישי עם 4.5 מיליון דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סלקום. קמפיין משהו קטן וטוב
מומלצים