שתף קטע נבחר
 

אנציקלופדיה למנויי ידיעות אחרונות

רכישת מנוי שמירת פרטים מסלולי המנוי כישלון בתהליך הרישום 
Junk Mail Filter שמירת שם משתמש פניות שימוש אישי במנוי 
יציאה מהמערכת logout מסך ניהול מנוי שחזור סיסמא תוכן האנציקלופדיה 

רכישת מנוי

כיצד לבצע את תהליך רכישת המנוי בהצלחה?

 

1. בעמוד הרישום הראשי של האנציקלופדיה יש לבחור את מסלול המנוי המיוחד למנויי המהדורה המודפסת של "ידיעות אחרונות" (בטור השמאלי, תחת "מבצע מיוחד למנויי ידיעות אחרונות") לחיצה על קישור זה תוביל אל עמוד הזנת פרטים אישיים.

2. בעמוד "פרטים אישיים" יש להקפיד למלא פרטים מדויקים בכל השדות. לתשומת לבכם: כל השדות הינם שדות חובה. להסבר אודות השדות – ניתן להעזר בטבלת השדות.

3. בסיום הזנת הפרטים האישיים יש ללחוץ על המשך (בחלקו השמאלי התחתון של העמוד)

4. הודעת אישור כי פרטיך נקלטו תופיע על המסך.

5. בתוך 72 שעות תישלח סיסמא זמנית אל כתובת הדואר האלקטרונית (Email) שהזנת.

 

חזור למעלה
שמירת פרטים

שמירת פרטים במערכת

חשוב לדעת: כל הפרטים שמוזנים למערכת נשמרים בהתאם לתקני אבטחת

המידע המחמירים ביותר. המידע עצמו לא יועבר לצדדים שלישיים ולא ישמש לכל מטרה אחרת, אלא אם הדבר צוין מפורשות וניתנה הסכמה אקטיבית לכך מצדכם.

 

ניתן לצפות בפרטים שהוזנו ולעדכנם ע"י כניסה לעמוד ניהול מנוי

אבטחת מידע סודי ונתוני כרטיס אשראי: המערכת הטכנולוגית של האתר ותשתית האבטחה שלו, הן מהמתקדמות ביותר מסוגן ועושות שימוש בהצפנה של 128 bit במסכים המאובטחים.

 

חזור למעלה
מסלולי המנוי

מהם מסלולי המנוי המוצעים לאנציקלופדיה ynet?

במסגרת המבצע למנויי ידיעות אחרונות הנכם זכאים למסלול ייחודי מסוג חודשי מתחדש. המנוי מתחדש מידי חודש באופן אוטומטי, כל עוד לא נתקבלה בקשה לסיים את המנוי. החיוב יבוצע מידי חודש, בצמוד לחיוב החודשי על המנוי לעיתון.

 

חזור למעלה
כישלון בתהליך הרישום

תהליך רכישת המנוי לא הושלם בהצלחה. מה עושים?

אם לא הצלחתם להשלים את תהליך רכישת המנוי, בדקו תחילה האם מופיעות בעמוד הנוכחי הודעות שגיאה משמאל לשדות הרישום הרלוונטיים. ההודעות מופיעות בטקסט אדום.

לדוגמא: אם השתמשתם בשדה מסוים בתווים שהמערכת אינה יכולה לקבל, תופיע שורת טקסט בצבע אדום משמאל לשדה זה, ובה ההתראה על השגיאה. (ראו צילום)

 


 

מומלץ לעיין בטבלת השדות של מסכי רישום האנציקלופדיה

חשוב לדעת: במידה ולא הצלחתם בתהליך הרישום, ניתן לפנות למחלקת שירות לקוחות באמצעות הדוא"ל

customercare@y-i.co.il

 

חזור למעלה
Junk Mail Filter

קבלת הודעות מ-ynet בעת השימוש ב Junk Mail Filter

שירותי דואר אלקטרוני מבוססי רשת מפעילים מנגנונים שונים, שמטרתם לנטרל קבלת הודעות לא רצויות. שירותים אלה נקראים במרבית המקרים junk mail filter או anti-spam. כאשר שירות זה במצב פעיל מופנות אוטומטית חלק מההודעות שקיבלתם לתיקייה מיוחדת. ודאו שהודעות מ-ynet לא מופיעות בתיקיית junk mail. אם ההודעות אכן מופיעות בתיקייה זו, אנא שנו את הגדרות הדוא"ל שלכם.

 

חזור למעלה
שמירת שם משתמש

כיצד ניתן לשמור את שם המשתמש והסיסמא שלי?

ניתן לשמור את שם המשתמש שלכם באופן אוטומטי באמצעות מילוי תיבת

הסימון הנמצאת בחלון הכניסה למנויים – " שמירת פרטים לכניסה ישירה". (ראו צילום) באמצעות סימון התיבה תוכלו להיכנס לאתר ללא צורך להזין פרטים מחדש בכל כניסה (למעט מקרים חריגים).

 

• הערה חשובה: אין לבצע את שמירת הפרטים בכניסה באמצעות הסיסמא הזמנית. שמירת הפרטים תעשה רק כאשר נכנסים באמצעות הסיסמא הקבועה.

• חשוב לדעת – לצורך שמירה על פרטיותכם ולמען אבטחה נאותה, שמירת הסיסמא מתבצעת באמצעות Cookie ייעודי הנשמר רק במחשב ממנו הנכם גולשים. אם אתם גולשים ממחשב ציבורי או ממחשב שאינו שלכם, אין לבצע שמירת סיסמא, במידה והמחשב שלכם אינו מאפשר קבלת Cookies וברצונכם לקבל הסבר על האופן בו ניתן לשנות את ההגדרות לחצו כאן

 

חזור למעלה
פניות

פניות בנושאי חיובים, הרשמה וביטול

לביטול המנוי, נושאי חיוב והרשמה לשירות במסלול העיתון "ידיעות אחרונות", יש לפנות אל מחלקת המנויים. ניתן לעשות זאת בכתובת הדוא"ל: sherut@ymenuim.co.il, או בטלפון - 03-6933933.

 

מנוי "חודשי מתחדש" - מתחדש מידי חודש באופן אוטומטי, כל עוד לא נתקבלה בקשה לסיים את המנוי, זאת כמובן בכפוף לאישור החיוב החודשי באמצעות כרטיס האשראי. החיוב יבוצע מידי חודש.

 

חזור למעלה
שימוש אישי במנוי

כיצד למנוע מגולשים אחרים להשתמש במנוי שלכם?

אם הגלישה אינה מתבצעת ממחשב קבוע, חשוב להקפיד לצאת מהמערכת על ידי שימוש בפקודת "יציאה מהמערכת" – logout. באופן זה סיסמתכם ופרטים נוספים שמסרתם לא יישמרו במחשב ממנו גלשתם והנתונים יימחקו באופן אוטומטי.


 

חזור למעלה
יציאה מהמערכת logout

כיצד ניתן לבצע יציאה מהמערכת (logout)?

בכל עת, מכל עמוד ובמידת הצורך תוכלו לצאת מהמערכת.

בעמוד הראשי של האנציקלופדיה תוכלו לעשות זאת ע"י לחיצה על הקישור "יציאה מהמערכת", אשר מופיע בצדו הימיני העמוד. בשאר עמודי הערכים, מימין לכל ערך ניתן ללחוץ על הקישור "logout" תחת קוביית "משתמשים רשומים".

 

 

 

חזור למעלה
מסך ניהול מנוי

באמצעות מסך ניהול המנוי ניתן:

1. לצפות בפרטי המנוי הנוכחיים ובסטטוס המנוי. כאן (פעיל או מבוטל).

2. לעדכן את הפרטים שהוזנו בעת תהליך הרישום (כתובת הדוא"ל והסיסמא)


 

חזור למעלה
שחזור סיסמא

כיצד ניתן לשחזר סיסמא?

החלפת סיסמא אפשרית גם היא ממסך הסיסמא, זאת במקרה שהסיסמא הנוכחית ידועה וזכורה למשתמש.


אם שכחתם את הסיסמא האישית שלכם, ניתן לשחזרה בקלות באמצעות שימוש בקישור "שכחתי סיסמא". יש להקיש על קישור זה ולענות על השאלה. סיסמא חדשה תופיע על המסך. לאחר שימוש ראשוני בסיסמא הזמנית תתבקשו להזין סיסמא חדשה וקלה לזכירה. לסיום יש להקיש המשך.


 

 

חזור למעלה
תוכן האנציקלופדיה

חסר ערך באנציקלופדיה

אם לא הצלחתם למצוא את הערך המבוקש, נסו לשנות את מלות החיפוש שהוקלדו:

• אם כתבתם שם מלא (פרטי ומשפחה) נסו לחפש לפי שם המשפחה בלבד.

• נסו להוסיף (או להחסיר) מאותיות אהו''י. לדוגמה: במקום ויצמן - כתבו וייצמן.

• הפכו יחיד לרבים או להיפך: גז / גזים.

• הוסיפו או החסירו מקף מחבר, ו''ו החיבור וה''א הידיעה: בן לאדן / בן-לאדן.

• נסו לחשוב על מלים נרדפות: מדינאים = פוליטיקאים.

• פרקו (או צרפו) ראשי תיבות: ת''א / תל-אביב.

(ראו תמונה )


ייתכן מצב שבו תחפשו שם או מושג, ותקבלו רשימה של תוצאות חיפוש שאין בה ערך שכותרתו היא ביטוי החיפוש. רשימה זו תכלול את כל הערכים שכוללים בתוכם התייחסות לשם או למושג שחיפשתם. לדוגמה: אם תחפשו "מלחמה ושלום", תקבלו את הערך: טולסטוי, לב ניקולאייביץ'.

תוכלו לחפש ערכים גם לפי שמותיהם הלועזיים.

אם בכל זאת לא מצאתם את הערך המבוקש, ניתן לפנות אל מערכת האנציקלופדיה, צוות האנציקלופדיה ישמח להפנותכם לערך המתאים, אם הוא קיים; אם לא, במידת האפשר ובהתאם לשיקולי העריכה הכלליים של האנציקלופדיה, ליצור את הערך המבוקש ולצרפו לאנציקלופדיה.

 

חזור למעלה
מומלצים