שתף קטע נבחר

מלחמת המינים בין מדפי הסופרמרקט

הסופרמרקט הענק וגדוש ההפתעות הוא שדה מחקר מרתק על גברים, נשים ומה שביניהם. מה תוכלו ללמוד על הטיפוסים שקונים סביבכם (וגם על עצמכם)

כבר אמרו שגברים חושבים מהראש ונשים מהרגש, שגברים שונאים קניות ונשים מכורות לשופינג, שנשים מבזבזות וגברים חסכניים, אבל מה שמלמד ביקור אחד בסופרמרקט ליד הבית, יכול להיות שווה לשנה, לפחות, של טיפולים, סדנאות למודעות עצמית וכמובן, לטיפול זוגי.
 
לעין בלתי מזוינת, סופרמרקט הוא מקום שאליו מגיעים לקניות, אבל כל מי שנדבק בחיידק הבילוי הצרכני המאורגן יודע שמדובר באירוע משולב שמזכיר קצת לונה פארק, קצת דייט רומנטי, קצת שוק אוכל ואפילו קצת גן שעשועים. לכן, אין כמוהו לספק תנאי מעבדה למחקר חברתי. ליד אדי הקור של המקפיאים הגדולים מתגלה מיקרוקוסמוס של החברה האנושית בכלל, והישראלית בפרט, שמורכבת, בדרך כלל, משני מחנות מקבילים: גברים ונשים, נשואים ורווקים. המשותף לכולם הוא קניות. כולם, בסופו של יום, רוצים להתנחם באיזה שוקו חם וביסקוויט. גם אתם יכולים לבצע מחקר משלכם, לאשר או להפריך את המסקנות. כל מה שצריך הוא לשים את העגלה בצד לרגע ולהתרכז באנשים סביבך. את תוצאות המחקר שערכה שירלי פרקש תמצאו בגיליון החדש של "לאשה", עכשיו בדוכנים.  
 
******************
תודה למשתתפים בסרטון: אילנית אבי, דוד אולשנסקי, עדי ארד, ציפי דהן, אילן סורוגטי, רני קוניק, אסף שלמון 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג' בנק
הסופרמרקט: אחדים מחפשים מצרכים, אחרים מחפשים אהבה
צילום: גטי אימג' בנק
לאשה בפייסבוק
מומלצים