וול-מארט מעבירה את תקציב הפרסום לאינטרפבליק
הקמעונאית הגדולה בעולם החליפה את משרדי הפרסום חודש בלבד לאחר שבחינה קודמת העבירה את התקציב, שהיקפו כ-580 מיליון דולר, לסוכנות דראפט FCB
וול-מארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, הודיעה בסוף השבוע כי העבירה את תקציב הפרסום שלה לאינטרפבליק מסוכנות מרטין ולמדיה-וסט מקבוצת פובליסיס. אינטרפבליק ידועה בפרסומות שעשתה עבור חברת הביטוח GEICO וחברת המשלוחים UPS.
בדצמבר החליטה החברה לבחון מחדש את תקציב הפרסום שלה, שהיקפו כ-580 מיליון דולר, ימים ספורים לאחר עזיבתה של מנהלת שיווק בכירה וכחודש לאחר שבחינה קודמת העבירה את התקציב לסוכנות דראפט-FCB וקניין המדיה קרט של אגיס.
וול מארט מסרה בהודעתה, כי מרטין אייג'נסי תהיה אחראית על הטיפול בעבודת הקריאייטיב, ומדיה-וסט תהיה אחראית על תכנון ורכש של מדיה. החברה שכרה שלוש סוכנויות נוספות שיתמקדו בקהילת השחורים, בקהילה ההיספנית ובקהילה האסיאתית בארה"ב – גלובל-היו, קבוצת IW ולופז נגרט.
בתחילת דצמבר עזבה את וול-מארט ג'ולי רואהם, סמנכ"לית שיווק ותקשורת, על רקע ספקולציות כי היא נמצאת תחת לחצים לאחר שהשתתפה בארוחת ערב יקרה שאירחה סוכנות דראפט-FCB. רואהם אמרה אז לסוכנויות, כי האירוח היה חלק מהמהלך הרגיל של העסקים, והכחישה התנהגות לא הולמת.
מחליפים משרד פרסום
צילום: רויטרס
מומלצים