שתף קטע נבחר

רמדיה שוב נמכרת: יובל לוי מכר את המותג לדנשר

שלוש וחצי שנים לאחר אסון רמדיה ושנתיים לאחר ההשקה מחדש, המותג הכושל נמכר שוב - לחברת דנשר הפצה. לוי, בעלי חברת נוקי למוצרי תינוקות, ימשיך לייצר עבור דנשר דייסות תחת המותג רמדיה

כשנתיים לאחר שרכש את המותג רמדיה והשיק אותו מחדש תחת המותג "רמדיה החדשה", מוכר יובל לוי, בעל חברת נוקי, את הזכויות על המותג לחברת דנשר הפצה. רמדיה ישווק על ידי דנשר, וכמו כן תשווק החברה את המותגים נוקי ופלייטקס. הזכויות על המותג יעברו לדנשר החל מחודש יוני.

 

רון ברק, הבעלים של חברת דנשר, אישר את דבר הרכישה. יובל לוי ימשיך לייצר עבור דנשר דייסות תחת המותג רמדיה החדשה. דנשר לא תשווק תחליפי חלב של המותג, אלא דייסות בלבד. לגבי עתידו של המותג רמדיה החדשה, מסר ברק, כי החברה תבחן בחודשים הקרובים את המותג ותחליט האם להמשיך לשווק את הדייסות תחת המותג רמדיה או תחת שם אחר.

 

"הפעילות של נוקי (מוצצים ובקבוקים לתינוקות) ושל פלייטקס בשילוב הפעילות של הדייסות, מסתכמת במיליוני שקלים בחודש", מסר ברק. "זו פעילות שמשתלבת עם הפעילות של דנשר שמשווקת גם את המותגים עדינול (משחה לתינוקות), מגבונים לחים במותג פראשוונס וביסקוויטים לתינוק במותג בייבי ביס".  

 

באפריל שנה שעברה השיק לוי מחדש את המותג הכושל, לאחר שאסון רמדיה בעניין הפורמולה הצמחית דירדר את המותג לשפל תדמיתי, ממנו לא הצליח להתאושש עד היום. לוי הצהיר אז כי ההנהלה החדשה מצפה להשיב לחברה חלק מנתחי השוק שאבדו באופן הדרגתי.

 

כזכור, בנובמבר 2003 נחשפה פרשת רמדיה, כאשר החברה מכרה פורמולה צמחית לתינוקות ללא ויטמין מסוג B1 וגרמה למותם של שני תינוקות ולאשפוזם של אחרים. מספר חודשים לאחר חשיפת הפרשה נעלמו אט אט תחליפי החלב של החברה מהמדפים ומכירותיהם הפכו לזניחות.  

 

על פי נתוני סטור נקסט, בשנת 2006 שוק המזון לתינוקות (ללא מחיות) גלגל 417 מיליון שקל, במונחים כספיים. ברבעון הראשון של 2007 החזיק המותג רמדיה פחות מ-1% מהשוק.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים