שתף קטע נבחר

אפריל בפרסום: חברות האופנה שלטו

יפעת בקרת פרסום: רשתות האופנה הוציאו באפריל 4.5 מיליון דולר על פרסום. אופנת פוקס: המותג המוביל בפרסום עם 1.1 מיליון דולר. המפרסמת הגדולה ביותר: שטראוס

חודש אפריל היה רווי פרסום בענף האופנה. פרסומות האופנה שכבשו את שילוט החוצות ואת מקבצי הפרסומות, הגיעו להוצאה ריאלית לפרסום של כ- 4.5 מיליון דולר (במחירים ריאלים) והענף דורג במקום הראשון. סך הכל, פירסמו באפריל 120 מותגי אופנה. נתונים אלה עולים מדירוג ענף הפרסום לחודש אפריל 2007, של יפעת בקרת פרסום.

 

אופנת פוקס, עם קמפיין המיטות הנפרדות, תפסה כ-25% מתקציב הפרסום של הקטגוריה, כלומר 1.1 מיליון דולר. עובדה זו מיצבה את פוקס כמותג המוביל בפרסום באפריל, ואת משרד הפרסום זרמון גולדמן במקום החמישי בטבלת המשרדים. במקום השני בקטגוריה ממוקמת קרייזי ליין, עם הוצאה לפרסום של כ-420 אלף דולר, תחת הסלוגן: "יותר אישה מאי פעם" באמצעות מקאן אריקסון. אופנת קסטרו, ממוקמת במקום השלישי בקטגוריה בקמפיין עם רמיזה לאהבת נשים - TAKE IT WHILE YOU HAVE THE CHANCE, באמצעות ראובני פרידן.

 

רשתות השיווק הורידו הילוך באפריל, לאחר שבחודש מרץ, טרום הפסח, השקיעו מאמצים רבים בפרסום. באפריל עמדה ההוצאה לפרסום של רשתות השיווק על 3.5 מיליון דולר. המשביר החדש לצרכן הוא המותג המוביל בפרסום בקטגוריה באמצעות פוגל OGILVY, תחת הסלוגן: "המע"מ יצא מהאופנה".

 

קטגוריית הסלולר מפחיתה כ- 50% מההוצאה לפרסום שלה במרץ, ועומדת באפריל על 2.3 מיליון דולר. פרטנר היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם בולטות לקמפיין: "OBOX - חמישים ערוצי טלוויזיה לבחירתך", באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

 

שטראוס חוזרת להוביל את המפרסמים

המפרסם המוביל לחודש אפריל היא קבוצת שטראוס, שעלתה מהמקום השמיני במרץ אל המקום הראשון באפריל עם הוצאה ריאלית לפרסום של 2.1 מיליון דולר. החברה פירסמה באופן בולט את קמפיין "שבעת ימי בריאה" של פסק זמן ומשקה דנונה אקטימל, באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

 

פרוקטר & גמבל היא המפרסמת השנייה בדירוג עם הוצאה ריאלית של 1.3 מיליון דולר וקבוצת בנק הפועלים במקום השלישי עם 1.2 מיליון דולר.

 

כאמור, פוקס הוא המותג המוביל בדירוג המותגים לחודש אפריל, ואחריו בקטגורית המותגים HOT עם הוצאה ריאלית לפרסום של 1.02 מיליון דולר ופרטנר - אורנג' עם הוצאה ריאלית זהה, של 1.01 מיליון דולר.

 

שלמור אבנון עמיחי הוא משרד הפרסום המוביל באפריל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 6.2 מיליון דולר. המשרד בלט עם פרסום לפריזמה, פרטנר, אמריקן אקספרס וניופאן. באומן בר ריבנאי מתמקם במקום השני, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.6 מיליון דולר ופרסום בולט ל-HOT, מכבי, סופרפארם וקרליין. מקאן אריקסון ממוקם החודש במקום השלישי עם הוצאה ריאלית של 5.3 מיליון דולר. לפ"מ נכנסת לטבלת עשרת המובילים ומתמקמת החודש במקום השמיני בעיקר עקב פרסום למשרד התחבורה בקמפיין: "טרור בכבישים".

 

שלושת הקמפיינים המובילים באפריל הם בזק - רשת ביתית אלחוטית עם הוצאה של 536 אלף דולר, אופנת פוקס - נשים וגברים, קמפיין מיטות נפרדות, עם הוצאה של 474 אלף דולר ופרטנר-אורנג' - בקמפיין ל-OBOX LIVE TV עם הוצאה של 455 אלף דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: קרן נתנזון
אסתי גינזבורג לפוקס. הובילה
צילום: קרן נתנזון
מומלצים