שתף קטע נבחר

איש השיווק של מאי: סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט

איגוד המפרסמים בחר באסף מור בעקבות שיעור החדירה הגבוה של הערוץ, ההצלחה של אתר האינטרנט וההצלחה של שני ערוצי הספורט החדשים

איגוד המפרסמים בחר באסף מור, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט, כאיש השיווק של חודש מאי. שיעור החדירה של ערוץ ספורט 5+ הוא מעל ומעבר למקובל בעולם - 65%, לעומת 20%- 25% בערוצי ספורט בחו"ל. ובמספרים: 650 אלף בתי אב מתוך כמיליון בתי אב שמחוברים לממירים דיגיטליים.

 

לדברי מור, "הבנו שאי אפשר להיות המוביל בתחום אם אתה רק ערוץ טלוויזיה. כדי להוביל אתה חייב לפגוש את הצופים שלך בכל מקום בו הם נמצאים". הרעיון הזה הוליד את הפעילות באינטרנט.

 

המהלך האחרון של ערוץ הספורט היה פתיחת שני ערוצים נוספים בתשלום, 5+live ו-5+ גולד. בעקבות קמפיין החדרה שבו הושקעו קרוב למיליון דולר, הגיע מספר המנויים באתר תוך שבועיים לכ-27 אלף, ומור מאמין שהמספר יעלה ל- 100,000 תוך שנה.

 

מעבר לערוצי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון, מבצע ערוץ הספורט גם הרבה פעילות חוץ-מסכית. אחת הפעילויות הייתה ליגת הוותיקים בכדורגל: "ארגנו את הליגה הזו יחד עם ארגון השחקנים, ולמשחקים הגיעה כמות עצומה של קהל – יותר מאשר מגיע לחלק ממשחקי הליגה". מבצע אחר שערך הערוץ היה "קורנפלקס של אלופים".

 

מור, בן 36 , אינו דמות חדשה בטלוויזיה, אולם בתחום הספורט הוא נמצא רק כשנתיים וחצי, מאז חילופי ההנהלה בערוץ הספורט ומינויו של אבי בר כמנכ"ל. בתפקידיו הקודמים עבד בערוץ הילדים והיה מנהל מחלקת השיווק של ערוץ פוקס קידס, שמאוחר יותר שינה את שמו לג'טיקס. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומינהל עסקים מהמכללה למינהל, ומרצה כיום במכללה בתחום התוכן השיווקי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אסף מור. הרבה פעילות חוץ מסכית
צילום: יוסי צבקר
מומלצים