שתף קטע נבחר

בקרוב: גם לקוחות הבינלאומי לא יוכלו להתקשר לסניף

הבנק הבינלאומי יצטרף בקרוב ליתר הבנקים, בהם נהוג מזה זמן רב ששיחת טלפון לסניף הבנק מנותבת למוקד השירות הטלפוני

הבנק הבינלאומי מצטרף אט אט ליתר הבנקים, ולקוחות הסניפים השונים לא יוכלו להתקשר יותר ישירות לפקיד המטפל בהם בסניף בו הם מנהלים את חשבונם. זאת, לאחר שבכוונת הבנק להעביר את הלקוחות המחייגים לסניפים למוקד השירות הטלפוני, כפי שנהוג מזה זמן רב ביתר הבנקים הגדולים.

 

בקרוב יסתיים הפיילוט שניהל הבנק ב-3 סניפים בלבד מתוך 140 סניפים, במסגרתו התקשרו הלקוחות לסניף והגיעו למוקד השירות הטלפוני. יש לציין שמדובר בלקוחות הפרטיים של הבנק ולא בלקוחות העסקיים. שעות הפעילות של מוקד הבינלאומי Call הן מ-7:15 בבוקר עד 11:15 בלילה.  

 

בשנים האחרונות מצמצמים הבנקים את פעילות הסניפים: מרבית סניפי הבנקים כיום סגורים בימי שישי ושיחות הטלפון של הלקוחות מופנות בכל ימות השבוע למוקדי השירות.

 

במקביל מפתחים הבנקים ככל האפשר את כל ערוצי הבנקאות הישירים: אתרי האינטרנט, שירות טלפוני וסלולר (הודעות SMS וגלישה).

 

בבנקים הפועלים ולאומי לקוח שמחייג לסניף מגיע למוקד השירות הטלפוני. בבנקים דיסקונט ומזרחי-טפחות מאפשרים לנתב את השיחה בחזרה לסניף במידה והלקוח מבקש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים