שתף קטע נבחר

"התעריף היורד" של פלאפון: לא לכולם זה משתלם

לקוחות ותיקים של פלאפון שגמרו לשלם את ההתחייבות ל-36 חודשים קיבלו מהחברה מכתב עם הודעה לפיה הם מועברים לתוכנית בשם "התעריף היורד", הכוללת דמי מנוי חודשיים של 12.90 שקלים

חברת פלאפון "העירה" בשבוע שעבר את לקוחותיה הוותיקים, וגם את הרדומים שבהם. מדובר בלקוחות ותיקים שסיימו לשלם לחברה את ההתחייבות ל-36 חודשים, ומשלמים רק על דקות שיחה, ללא כל התחייבות.

 

אותם לקוחות קיבלו מהחברה מכתב בו היא הודיעה להם כי הם מועברים לתוכנית בשם "התעריף היורד" במסגרתה הם ישלמו דמי שימוש חודשיים של 12.90 שקלים, גם אם הם לא דיברו כלל בפלאפון. 

 

אחד הלקוחות, ק', סיפר ל-ynet כי קיבל מכתב מפלאפון ש"שמחה לבשר לי" שכלקוח ותיק הם מעבירים אותי, ללא רשותי, לתוכנית התעריף היורד. ק' סיפר עוד, כי "מכיוון שיש לי 3 מנויים על שמי, נקבע כי המכשיר שכלל אינו בשימוש אצלי הוא שצריך לעבור למסלול אחר - כך שאם עד עכשיו זה היה 'לא דיברתי לא שילמתי', הרי שעכשיו זה יהיה 'לא דיברתי שלם בכל זאת דמי שימוש בסך 12.90 שקלים".

 

לקוח אחר של החברה סיפר ל-ynet כי "יש לי קו רדום של פלאפון והסיבה היחידה שאני מחזיק אותו היא כדי לשמור על המספר כדי שאוכל להעביר אותו לחברה אחרת מתי שהחברות יישמו את חוק ניידות המספרים (בדצמבר הקרוב. ש"ד). אלא שלמרבה ההפתעה קיבלתי מכתב מפלאפון שהם שמחים לבשר לי שהם מעבירים אותי מסלול למסלול מיוחד לוותיקים שכולל בתוכו תשלום קבוע".

 

עם זאת, יש לציין כי לקוחות שלא מעוניינים בכך יוכלו לפנות לחברה ולבקש להישאר במסלול בו הם היו קודם.

 

ומה אומרים על כך בפלאפון? מהחברה נמסר בתגובה, כי "פנינו באמצעות מכתב ללקוחות ותיקים לאחר סיום תקופת מבצע (לאחר 36 חודשים)  והודענו להם על כך שבתוך כשבועיים יועברו לתוכנית עדכנית עם תעריפים אטרקטיביים וללא כל התחייבות. במעמד זה הזמנו לקוחות אלו לשדרג למכשיר עדכני ומתקדם מבין מגוון מכשירי דור 3 מתקדמים ולפנות לנציגי השירות של פלאפון במידה והם מעדיפים לבחור במסלול אחר או להישאר במסלולם הקיים."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פלאפון. העירו את הלקוחות
צילום: ניב קלדרון
מומלצים