שתף קטע נבחר

מתח גבוה: מכרז הפרסום של חברת חשמל יוצא כמתוכנן

המכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא לדרך כמתוכנן וללא שינויים, למרות לחצים מצד משרדי הפרסום לשנות את התנאים. הטפסים יוגשו מחר

המכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל ייצא לדרך כמתוכנן וללא שינויים. זאת, למרות לחצים שהפעילו משרדי הפרסום על החברה בדרישה לשנות את תנאי המכרז.

 

מחר (ג') צפויים משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז להגיש את הטפסים, ובשלב זה נראה כי מרבית המשרדים הגדולים צפויים להשתתף בו, למרות הביקורת.

 

הביקורת מצד משרדי הפרסום מגיעה בעקבות העמלה המוצעת למשרד שיזכה בתקציב. במשרדים מתרעמים על גובה העמלה, שיכולה להגיע ל-8.4% בלבד. כמו כן, לפני כשבוע שלח יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום, מכתב לחברת החשמל בו ביקש מהם לשנות את המשקל שיינתן בהחלטה להצעה הכספית של המשרד, לעומת היכולות הקריאייטיביות שיפגין.

 

בתגובה מסרה חברת החשמל ל–ynet, כי "המכרז הוצע כדין לאחר שנבדקו כל ההיבטים המקצועיים והמשפטיים. חברת החשמל התייחסה בצורה מפורטת לכל טענה ולכל שאלה שהופנו אליה על-ידי מי מהמשתתפים במכרז".

לפני שבועיים פרסמה חברת החשמל את תנאי המכרז, כאשר על התקציב שנאמד ב-23.5 מיליון שקל, יכולים להתמודד משרדי פרסום בעלי היקף תקציבים בגובה של 10 מיליון דולר לפחות.

 

ההתקשרות עם משרד הפרסום החדש תחל בתחילת שנת 2008, לאחר שההתקשרות עם אדלר-חומסקי&ורשבסקי צפויה להסתיים בתום השנה, לאחר 5 שנים של טיפול בתקציב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים