שתף קטע נבחר

עכשיו זה רשמי: פיז'ו 308SW

פיז'ו תציג בתערוכת זנ'בה את גרסת הסטיישן ל-308, שתמשיך להשתמש בכינוי SW. אלינו תגיע עוד השנה. ויש גם מנוע חדש עם 175 כ"ס

פיז'ו פרסמה תמונות ופרטים על ה-308SW, גרסת הסטיישן למשפחתית הקומפקטית שהוצגה אשתקד. ה-308 צפויה להגיע לישראל בסוף אפריל ולעשות כאן הופעת בכורה בתערוכת אוטומוטור, כשתחילת שיווק מתוכננת מיד אחר כך. גרסת ה-SW תנחת כאן אף היא, לאחר שה-307SW אותה היא מחליפה נמכרה בישראל במספרים נאים. נכון לעתה עדיין לא ידוע מתי זה יקרה, אם כי מלובינסקי נמסר שהשיווק צפוי להתחיל עוד השנה.

 

 

ה-308SW מבוססת כצפוי על ה-308, ומציעה עיצוב קדמי זהה. תודות לבסיס גלגלים ארוך יותר מההאצ'בק ב-10 ס"מ (271 ס"מ, כמו ב-SW הקודמת) ועיצוב שונה לחלק האחורי (עוד 22.5 ס"מ באורך - 450 ס"מ, שבעה יותר מב-307SW), יציעו הצרפתים מקום לעד שבעה נוסעים ונפח הטענה גדול יותר. עוד נמסר כי חמשת המושבים האחוריים ניתנים לקיפול או לפירוק לחלוטין. את שלושת המושבים בשורה השנייה ניתן בנוסף גם להזיז קדימה-אחורה ומעלה-מטה.


פיז'ו 308SW

 

ה-SW תוצע עם מבחר המנועים של ה-308. יחידות הבנזין כוללות 1.4 ליטר עם 95 כ"ס ותיבה ידנית, 1.6 ליטר עם 120 כ"ס ותיבה ידנית או אוטומטית, 2.0 ליטר ו-146 כ"ס עם תיבה ידנית, 1.6 עם 150 כ"ס ותיבה ידנית, או 140 כ"ס ותיבה אוטומטית. ובפסגת ההיצע תהיה גרסת 1.6 עם 175 כ"ס ותיבה ידנית, שמצטרפת כעת גם לגרסת ההאצ'בק הרגילה ב-"308 פלין" (Feline).

 

מי שיחפוץ במנוע דיזל, יוכל לבחור בין 1.6 ליטר עם 90 או 110 כ"ס, לבין 2.0 ליטר עם 136 כ"ס. בשלושת המקרים, עם תיבת הילוכים ידנית בלבד. בפיז'ו מבטיחים כי שיפורים שונים הביאו לשיפור של עד 10% בתצרוכת הדלק לעומת המנועים המקבילים ב-307SW.


 

עוד מספרים הצרפתים כי ה-308SW תוצע עם מפרט הכולל בקרת יציבות, שבע כריות אוויר (קדמיות, צדיות, וילונות וכרית לברכי הנהג) ומערכת התראה לסטייה מנתיב. יש גם גג שמש גדול ב-27% מבעבר, תאורת קסנון ואפשרות לבחור מבין ארבע מידות חישוקים: "15, "16, "17 או "18.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
308SW. מושבים מתקפלים ומתפרקים
תא הנוסעים
גג שמש גדול מבעבר
308 פלין - עם מנוע 1.6 ו-175 כ"ס
כך היא נראית מבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים