שתף קטע נבחר

עובדים בכביש: תשתית לרכבת הקלה ביפו

לאחרונה החל חלקו השני של פרוייקט עבודות התשתית בשדרות ירושלים ביפו. העבודות מתבצעות בקטע הרחובות שבין רחוב נס לגויים לרחוב יהודה הימית, וצפויות להסתיים בחודש מאי 2008

לאחרונה החל חלקו השני של פרוייקט הרכבת הקלה בתל-אביב. עבודות התשתית מתבצעות בשדרות ירושלים ביפו, בקטע הרחובות שבין רחוב נס לגויים לרחוב יהודה הימית. הן צפויות להסתיים בחודש מאי 2008.

 

לצורך ביצוע העבודות נסגר לתנועה צידה המזרחי של השדרה ולכן לא מתאפשר מעבר לתחבורה פרטית או ציבורית. הולכי רגל יכולים להמשיך ולעבור במקום. בצד המערבי של השדרה מתאפשרת תנועה דו-סטרית של תחבורה ציבורית, תוך שמירה על קווים ותחנות קבועות (תחנות האוטובוס הממוקמות באזור העבודות הועתקו למרכז השדרה). פעולות חניה, פריקה וטעינה וכן פינוי אשפה, ניתן לבצע ברחובות החוצים והמקבילים לקטע העבודות.

 

 

חברת נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים), החברה הממשלתית האחראית על הקמת פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, מבצעת במקום עבודות לחידוש קו הביוב והניקוז, העתקת קו מתח חשמלי עליון, הצרת מדרכות ושילוב גינון וריהוט בשדרה.

מנכ"ל נ.ת.ע, ישי דותן: "בעזרת צוות מומחים בינלאומי גיבשנו פתרון תחבורה אופטימאלי, שעם יישומו תתחולל מהפכה תחבורתית של ממש באזור המטרופולין העמוס של תל-אביב. בכך תצטרף ישראל לערים רבות בעולם בהן אמסטרדם, אתונה וסידני, אשר אימצו את הרכבת הקלה כפתרון תחבורתי להסעת המונים בערים העמוסות. יחד עם זאת, ידוע לנו כי עבודות התשתית לרכבת הקלה גורמות אי נוחות עבור התושבים ועל כן אנו עושים הכל על מנת למזער את הקשיים ולקיים קשר ישיר ובלתי אמצעי עם התושבים".

 

על מנת להקל על חיי התושבים והסוחרים במקום, הופצו מפות הכוונה לכל בתי העסק על מנת שיוכלו לחלקן ללקוחותיהם. כמו כן הוצבו שלטי הכוונה לבתי העסק כדי להקל על ההתמצאות במיקומן של החנויות. ברחובות הניצבים והמקבילים לאזור העבודות עומדים מאבטחים למניעת פריצות לרכבי לקוחות. ובמקרים מיוחדים ניתנים אישורים מיוחדים לצורך פריקת סחורה על המדרכות בסמוך לבית העסק, זאת על-ידי המישלמה ליפו ומחלקת הפיקוח העירונית של עיריית תל-אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הרכבת הקלה ביפו (אילוסטרציה)
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים