שתף קטע נבחר

פלאפון בוחנת לשלב פרסומות לפני קטעי הווידאו בדור ה-3

בניסוי שנערך ברשת פלאפון, הציגה המערכת של מדיה ליירס למנויי הדור ה-3 של פלאפון מודעות וידאו, מותאמות אישית בזמן אמת, על גבי שידורי הטלוויזיה החיים

פלאפון בוחנת לשלב פרסומות קצרות לפני קטעי הוידאו בדור השלישי. אתמול (ג') הודיעו פלאפון וחברת מדיה ליירס כי השלימו ניסוי ראשון מסוגו בישראל בתחום הפרסום הנייד. בניסוי שנערך ברשת פלאפון, הציגה המערכת של מדיה ליירס למנויי הדור ה-3 של פלאפון מודעות וידאו, מותאמות אישית בזמן אמת, על גבי שידורי הטלוויזיה החיים.

 

גיא באומן, סמנכ"ל התוכן המוצרים והפיתוח העסקי בפלאפון, ציין כי תחום הפרסום בסלולר נמצא בחיתוליו בעולם וישראל היא אחת החלוצות להתנסות בתחום זה. לדבריו, "הפרסום בסלולר יאפשר לנו להציע ללקוחות הסלולר תוכניות תמחור אטרקטיביות יותר בתמורה לחשיפתם לפרסומות וידאו".

 

נועם מנ-אל, מנכ"ל מדיה ליירס, הוסיף כי "ניסוי זה הוא מהראשונים בעולם של פרסום על גבי ערוצי טלוויזיה ניידים, והראשון בעולם המיישם פתרון של התאמה אישית של פרסומות בזמן אמת".

 

מערכת הפרסום שנוסתה, מאפשרת למפעילי הסלולר וספקי תוכן סלולרי לשלב פרסומות בכל ערוצי התוכן, עם תמיכה רחבה במדיה עשירה, כלומר סרטוני וידאו וקבצי קול. בתחום הווידאו, ניתן לשלב באמצעות המערכת פרסומות לפני הצפייה בקטע הוידאו, במהלכו או לאחר סיומו. כמו כן ניתן להציג פרסום על גבי מסך מפוצל או תמונה בתוך תמונה. בנוסף, ההתאמה האישית של הפרסומות נעשית בזמן אמת ובכך מאפשרת פילוח גבוה של קהל היעד ומיקוד טוב יותר של הפרסומת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא באומן. "תוכניות תמחור אטרקטיביות"
מומלצים