שתף קטע נבחר
 

מקאן אריקסון מוביל בתחרות ה-Effie

הקמפיינים שעלו לגמר ה-Effie - תחרות הפרסום והשיווק הרפקטיבי, הם סלקום ווליום, סלטי צבר ורשת חנויות הנוחות Yellow; מקאן אריקסון מוביל את רשימת המועמדויות עם שמונה מועמדויות

היום (א') הוכרזו שלושת המהלכים השיווקיים שעלו כפיינליסטים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - ה-Effie. הקמפיינים שעלו לגמר הם: סלקום ווליום, סלטי צבר ורשת חנויות הנוחות Yellow של פז, כולם מבית מקאן אריקסון. את רשימת המועמדויות מוביל מקאן אריקסון עם שמונה מועמדויות, ואחריו ראובני פרידן IPG ושלמור אבנון עמיחי Y&R, עם שלוש מועמדויות כל אחד.

 

חבר השופטים של התחרות כולל 52 חברים, בתוכם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי-ציבור, ייעוץ ומחקר. השלב השני והאחרון של השיפוט יעשה תוך השוואת מועמדים מאותה קטגוריה. גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב-Effie Platinum.

 

תחרות ה-Effie היא תחרות בינלאומית, המתנהלת בעולם החל מ-1968 על ידי הסניף הניו-יורקי של איגוד השיווק האמריקאי. התחרות הישראלית מנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

 השנה נרשמה היענות שיא, כאשר לשלב הראשון הוגשו 79 קמפיינים מ- 24 משרדי פרסום. התחרות כוללת מספר קטגוריות, בהן מוצרי צריכה, מלכ"רים, פיננסים, תקשורת, מגזרים ועוד, כאשר הזוכים יפורסמו ב-29 ביוני.

 

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המרכז הישראלי לניהול מברך את כל העולים לשלב הגמר של התחרות. מהעבודות שהוגשו נראה שהשנה עשו החברות המפרסמות ומשרדי הפרסום בישראל קפיצת דרך בתחום האסטרטגיה והקריאייטיב. הפערים בין המהלכים השיווקים והפרסומיים בישראל לבין הסטנדרט העולמי כבר אינם קיימים כלל, דבר המאפשר לנו לבקש מהנהלת אפי העולמית לצרף את העבודות הישראליות לתחרות הבינלאומית".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ארז ארליכמן
פנינה שנהב, מנכ"ל המרכז הישראלי לניהול
צילום: ארז ארליכמן
מומלצים