שתף קטע נבחר

קאן: הישגים למשרדי הפרסום הישראליים

שלמור-אבנון-עמיחי עלה עם פיינליסט אחד בקטגורית הסרטים, לסרטון וודסטוק של ביטוח ישיר. אדלר-חומסקי עלה עם 2 פיינליסטים עבור קמפיין ברליץ ומקאן אריקסון עלה עם 2 פיינליסטים אף הוא עבור קמפיין וולוו

היום (ו') פורסמו הפיינליסטים בקטגוריית הסרטים בפסטיבל קאן - הקטגוריה היוקרתית ביותר בפסטיבל, ומשרדי הפרסום הישראליים ממשיכים לקצור הישגים בפסטיבל.

 

שלמור-אבנון-עמיחי עלה עם פיינליסט אחד בקטגוריה, לסרטון וודסטוק של ביטוח ישיר. אדלר-חומסקי עלה עם שני פיינליסטים עבור קמפיין ברליץ. מקאן אריקסון עלה עם שני פיינליסטים אף הוא עבור קמפיין וולוו. מחר בערב, ביום האחרון של הפסטיבל, יוכרזו הזוכים בקטגוריה.

 

אריה הזהב הוענק ביום שני השבוע לחברת האינטראקטיב הישראלית Y&R אינטראקטיב, השייכת לשלמור-אבנון-עמיחי. מהלך האינטרנט שזוכה בפרס הוא הדממת האינטרנט שהגו במשרד הפרסום לציון שנה לחטיפת החיילים בלבנון בקטגוריית הפרומושן. 

 

אריה הזהב הוא הפרס היוקרתי ביותר בעולם הפרסום הבינלאומי, ועד כה זכו שני משרדים ישראליים בלבד בפרס במהלך השנים. הפסטיבל מתקיים בתאריכים 21-15 ביוני ומושך אליו כ-12 אלף משתתפים מתעשיית הפרסום העולמית. בנוסף לתחרות הפרסים מתקיימות כיתות אמן וסדנאות בנושאים השונים הקשורים לפרסום. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים