שתף קטע נבחר

קשת ורשת פסלו פרסומת של AIG

יומיים אחרי שהשיקה פרסומת חדשה לביטוח חיים, פסלו אותה זכייניות ערוץ 2 לשידור. הסיבה: במהלך הפרסומת, שאמורה להפחיד את הצופים, ממליצים המפרסמים לעבור לצפות לערוץ אחר. המפרסם: הזכיינים איבדו את חוש ההומור

זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת פסלו לשידור את הפרסומת החדשה לביטוח החיים של חברת AIG. מדובר בפרסומת פרובוקטיבית של משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שבה מופיע כיתוב על המסך הקורא לצופה לבדוק כמה שווה ביטוח החיים שלו. אבל מה שהרגיז באמת את הזכייניות הוא לא הפחדת הצופים, אלא העובדה כי בסופה של הפרסומת נאמר לצופים שאם הם מפחדים מהנאמר בפרסומת, המוגדרת על ידי AIG פרובוקטיבית, הם מוזמנים לזפזפ לערוץ אחר.

 


"זפזפו לערוץ אחר": הסרטון שהרגיז את הזכייניות

 

מחברת AIG נמסר כי קשת ורשת פסלו את הפרסומת לשידור בגלל הקריאה לצופה לעבור לצפות בערוץ אחר אם תוכן הפרסומת מרתיע.

 

הדר גולדמן, ממשרד הפרסום זרמון-גולדמן אמר בשיחה עם ynet כי "הזכיינים איבדו כנראה את חוש ההומור. הסרט הזה מקבל כבר הרבה מאוד תגובות חיוביות אבל הוא לא ישודר בערוץ 2".

 

מרשת נמסר בתגובה: "הוורסיה הזאת של הפרסומת שמבקשת מאנשים לעבור לערוצים אחרים לא תעלה לשידור, אבל גרסאות אחרות של הפרסומת ישודרו".

 

AIG: בודקים כמה המוות שלך שווה

קמפיין הטלוויזיה, שנפתח שלשום (א') מבקש מכל צופה לעשות חישוב של "כמה הוא שווה" במונחים של ביטוח חיים. כלומר, מהו הסכום הנדרש על מנת לאפשר המשך תמיכה כלכלית במשפחתו על פי נתוני מצב כלכלי, היקף התחייבויות כספיות, גיל ומין. הפרסומת כוללת מלל כתוב בלבד.

 

אחיה פריד, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב AIG, סיפר בשיחה עם ynet כי בחברה יצרו מענה טלפוני שבעזרתו יכול הלקוח לחשב את גובה ביטוח החיים הדרוש לו. "לקוחות שמתקשרים נשאלים כמה שאלות בסיסיות שנוגעות לגיל, מין ואורח חיים, מתי הוא מתכנן לפרוש", מספר פריד, "המערכת מחשבת את הנתונים הסטטיסטיים ובסופו של דבר אומרת ללקוח מה סכום הביטוח שהוא צריך. לא פרסמו מעולם בארץ ביטוח חיים באופן הזה".

 

"הרעיון לקמפיין נולד אחרי שזיהינו שתי תופעות די מדהימות. אחת היא שמרבית המבוטחים בביטוח חיים בארץ מבוטחים בתחומים שלא מספקים את הצרכים העתידיים שלהם והדבר השני הוא שכמעט 60% מאוכלוסיית המבוטחים לא יודעים כמה כסף בסופו של דבר יקבלו מי שיממשו בסופו של דבר את ביטוח החיים. השילוב של שתי התופעות האלה יחד גרם לכך שהבנו שצריך לאפשר ללקוח לבדוק כמה כסף הוא צריך בביטוח החיים שלו. אנו אומרים ללקוח שאנחנו יודעים שמאוד לא נעים לדבר על מוות ולכן אנחנו לא מדברים אנחנו כותבים את זה ומזמינים אותו לבדוק מה שווה ביטוח החיים שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
AIG: מילא מוות, אבל להתגרות בזכייניות?
מומלצים